понеділок, 8 березня 2021 р.

 

9 березня

 Ми – Шевченкові нащадки.

                                       Нехай слово Кобзаря

                                       Світить ясно, як зоря.

                                                    М. Дем’янюк

9 березня український народ свято вшановує пам'ять великого поета Т.Г.Шевченка.

Він був борцем за ідеали справедливості та добра.

 Послухай пісню «Тече вода із – за гаю" на слова Т.Г.Шевченка у виконанні ансамблю бандуристів


 Прочитай рядки з відомого вірша поета, вставляючи пропущені букви.

    Усно з’єднай рядки і прочитай прислів’я про Т.Г.Шевченка.



Сподіваюся, що твори поета назавжди залишаться у твоєму серці.   

                                      ЯДС (природнича галузь)

Тема. Використання природних і штучних матеріалів у побуті.

-Ти, звичайно, знаєш, що в повсякденному житті людина використовує природні та штучні матеріали. Природні матеріали створені природою. Наприклад: дерево, каміння, пісок, глина, нафта та інші. Подумай, де люди використовують ці матеріали? Штучні матеріали створила людина. Це гума, пластмаса, штучна шкіра, цемент, фарфор та інші. Подивися презентацію «Де і як люди використовують штучні матеріали?» за покликанням: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-de-i-ak-ludi-vikoristovuut-stucni-materiali-z-ads-nus-2klas-221764.html

-Як у твоїй сім’ї використовують природні та штучні матеріали?

Математика

Тема. Лічба об’єктів, позначення числом результату лічби. Таблиця множення числа 3. Порівняння виразів. Розклад числа на множники.

-Усно виконай завдання 1 в підручнику на ст.187. Полічи велосипеди двійками, а потім трійками.

-Ознайомся з таблицею множення числа 3.

-Які випадки табличного множення ти вже знаєш?

-Попрацюй з тренажером для кращого засвоєння таблиці множення на 3.

https://www.youtube.com/watch?v=SdR_9QBpX20

-Виконай вправи для очей.

-Виконай письмово завдання 2 в робочому зошиті (підручник ст.188). Порівняй вирази. Не забудь вгорі записати результати обчислень.

-Розклади числа на множники (завдання 3, ст.188).

-Прочитай задачу 6. Що означає удвічі довша? (3 м і ще стільки ж).

-Запиши розв’язання задачі. В дужках – пояснення. Не забудь про відповідь.

-Прочитай задачу 8.

-Про кого іде мова? Що відомо про яблуні? Що сказано про сливи? Про що питається в задачі? (Запиши короткий запис).

-Чи можна одразу відповісти на питання? Що спочатку потрібно знайти?

-Що означає у 3 рази більше? (Так, помножити на 3).

-Запиши розв’язок і відповідь.

-Перепочинь і підготуйся до наступного уроку.

Українська мова

Тема. Малі фольклорні форми.  Лексичне значення слова. Синоніми та спільнокореневі слова. Створення письмового висловлювання на задану тему. Запис слів під диктування. Робота з орфографічним словником.

-Прочитай і відгадай загадки Любові Відути в хрестоматії на ст. 62. Що допомогло тобі їх відгадати?

-З чим порівнюються веселка і хмара?

-Як ти думаєш, чи може бути сито чиїмось відкриттям?

-Коли люди здогадались про те, що сито – потрібна річ?

-Назви букви і звуки в словах – відгадках. До першої відгадки добери і запиши синоніми, а до другої – спільнокореневі слова.

-Запиши слова під диктування (попроси когось із близьких) :

Робот, антена, світлофор, фотоапарат, млин, трактор, поїзд, піч, пароплав, компас, літак, ракета, тролейбус, супутник.

-Перевір слова, в написанні яких сумніваєшся, за орфографічним словником.

-Розкажи, для чого потрібні ці винаходи?

-Знайди і запиши  загадки про два  винаходи із згаданих.

-Що в теперішній час замінює віз? А телевізор?

-Чи можуть винаходи старіти?

-Запиши, чому це відбувається?

Інформатика

Тема. Люди і машини. Звідки винахідники черпають ідеї для своїх винаходів? Пристрої, що полегшують роботу людини.

-Як пристрої полегшують роботу людини?

-Які пристрої використовують у тебе вдома?

-Як вони заощаджують час?

-Час, який звільнився від виконання домашніх обов’язків, використай для дозвілля або заняття улюбленою справою.

-Попрацюй в зошиті на ст. 44. З’єднай лініями зображення рукотворного пристрою і відповідного об’єкта з реального світу.

-Знайди і переглянь відео про політ комахи бабки та бабки – робота. Знайди спільне.

-Подумай, як стати винахідником? Пронумеруй послідовність створення винаходу завдання 3 на ст.45).

-Пристрої мають здатність виходити з ладу. Прокоментуй дії, які ти можеш виконати самостійно (завдання 4).

-Накресли симетрично другу частину робота. Пофантазуй, для чого його створили?

(Завдання 5).

-Переходь до роботи з комп’ютером, не забувай про правила безпечної роботи.

-У графічному редакторі намалюй повітряний транспорт (можеш щось дофан- тазувати своє).

Бажаю успіхів!


Немає коментарів:

Дописати коментар