9 березня
Ми – Шевченкові нащадки.
Нехай слово Кобзаря
Світить ясно, як зоря.
М. Дем’янюк
9 березня український народ свято вшановує пам'ять великого
поета Т.Г.Шевченка.
Він був борцем за ідеали справедливості та добра.
Послухай пісню «Тече вода із – за гаю" на слова Т.Г.Шевченка у виконанні ансамблю бандуристів
Прочитай рядки з відомого вірша поета,
вставляючи пропущені букви.
Усно з’єднай
рядки і прочитай прислів’я про Т.Г.Шевченка.
Сподіваюся,
що твори поета назавжди залишаться у твоєму серці.
ЯДС (природнича галузь)
Тема. Використання
природних і штучних матеріалів у побуті.
-Ти, звичайно, знаєш, що в повсякденному житті людина використовує
природні та штучні матеріали. Природні матеріали створені природою. Наприклад:
дерево, каміння, пісок, глина, нафта та інші. Подумай, де люди використовують
ці матеріали? Штучні матеріали створила людина. Це гума, пластмаса, штучна
шкіра, цемент, фарфор та інші. Подивися презентацію «Де і як люди
використовують штучні матеріали?» за покликанням: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-de-i-ak-ludi-vikoristovuut-stucni-materiali-z-ads-nus-2klas-221764.html
-Як у твоїй сім’ї використовують природні та штучні
матеріали?
Математика
Тема. Лічба об’єктів, позначення числом
результату лічби. Таблиця множення числа 3. Порівняння виразів. Розклад числа
на множники.
-Усно виконай завдання 1 в підручнику на ст.187. Полічи
велосипеди двійками, а потім трійками.
-Ознайомся з таблицею множення числа 3.
-Які випадки табличного множення ти вже знаєш?
-Попрацюй з тренажером для кращого засвоєння таблиці множення
на 3.
https://www.youtube.com/watch?v=SdR_9QBpX20
-Виконай вправи для очей.
-Виконай письмово завдання 2 в робочому зошиті (підручник ст.188).
Порівняй вирази. Не забудь вгорі записати результати обчислень.
-Розклади числа на множники (завдання 3, ст.188).
-Прочитай задачу 6. Що означає удвічі довша? (3 м і ще
стільки ж).
-Запиши розв’язання задачі. В дужках – пояснення. Не забудь
про відповідь.
-Прочитай задачу 8.
-Про кого іде мова? Що відомо про яблуні? Що сказано про
сливи? Про що питається в задачі? (Запиши короткий запис).
-Чи можна одразу відповісти на питання? Що спочатку потрібно
знайти?
-Що означає у 3 рази більше? (Так, помножити на 3).
-Запиши розв’язок і відповідь.
-Перепочинь і підготуйся до наступного уроку.
Українська
мова
Тема. Малі
фольклорні форми. Лексичне значення
слова. Синоніми та спільнокореневі слова. Створення письмового висловлювання на
задану тему. Запис слів під диктування. Робота з орфографічним словником.
-Прочитай і
відгадай загадки Любові Відути в хрестоматії на ст. 62. Що допомогло тобі їх
відгадати?
-З чим
порівнюються веселка і хмара?
-Як ти
думаєш, чи може бути сито чиїмось відкриттям?
-Коли люди
здогадались про те, що сито – потрібна річ?
-Назви букви
і звуки в словах – відгадках. До першої відгадки добери і запиши синоніми, а до
другої – спільнокореневі слова.
-Запиши
слова під диктування (попроси когось із близьких) :
Робот,
антена, світлофор, фотоапарат, млин, трактор, поїзд, піч, пароплав, компас,
літак, ракета, тролейбус, супутник.
-Перевір
слова, в написанні яких сумніваєшся, за орфографічним словником.
-Розкажи,
для чого потрібні ці винаходи?
-Знайди і
запиши загадки про два винаходи із згаданих.
-Що в
теперішній час замінює віз? А телевізор?
-Чи можуть
винаходи старіти?
-Запиши,
чому це відбувається?
Інформатика
Тема. Люди і машини. Звідки винахідники
черпають ідеї для своїх винаходів? Пристрої, що полегшують роботу людини.
-Як пристрої полегшують роботу людини?
-Які пристрої використовують у тебе вдома?
-Як вони заощаджують час?
-Час, який звільнився від виконання домашніх обов’язків,
використай для дозвілля або заняття улюбленою справою.
-Попрацюй в зошиті на ст. 44. З’єднай лініями зображення
рукотворного пристрою і відповідного об’єкта з реального світу.
-Знайди і переглянь відео про політ комахи бабки та бабки –
робота. Знайди спільне.
-Подумай, як стати винахідником? Пронумеруй послідовність
створення винаходу завдання 3 на ст.45).
-Пристрої мають здатність виходити з ладу. Прокоментуй дії,
які ти можеш виконати самостійно (завдання 4).
-Накресли симетрично другу частину робота. Пофантазуй, для
чого його створили?
(Завдання 5).
-Переходь до роботи з комп’ютером, не забувай про правила
безпечної роботи.
-У графічному редакторі намалюй повітряний транспорт (можеш
щось дофан- тазувати своє).
Бажаю
успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар