22
березня – Всесвітній день води
Цей день
відзначають для того, щоб нагадати людству про важливість водних ресурсів для
довкілля. Подивіться відео про водні запаси України та значення води.
https://www.youtube.com/watch?v=2gUVqWv2mFY
Тож бережіть
себе та воду!
ЯДС
(мовно – літературна галузь) Українська
мова
Тема. Розуміння значення слова як умова
успішного спілкування. Перепитування як уточнення інформації. Види інформації:
текстова, графічна, звукова (без уведення термінів). Створення письмового
висловлювання.
Тема. Виразне читання/слухання твору. Форми
слова та споріднені слова. Корінь слова. Лексичне значення слова. Створення
письмового висловлювання на задану тему. Робота з орфографічним словником.
-Послухай аудіоказку Лариси Денисенко «Шуша і побиті байдики»
https://www.youtube.com/watch?v=0plPCX1Aqjc
-Поміркуй, про який винахід людства тут згадується?
-Який годинник могла знайти Гага у старому парку?
-Якими годинниками користуються сучасні люди? Чому він
важливий для людей?
-Від якого слова утворене слово годинник?
-Так, від слова година. Визнач основу та закінчення в словах
година та годинник.
-Добери ще споріднені слова до цих слів.
-Яка спільна частина у цих
словах?
-Нагадую, що спільна частина споріднених слів називається
коренем і позначається дужкою. Познач корінь над кожним словом.
-Прочитай казку «Шуша
і побиті байдики» у хрестоматії на ст. 78 – 81.
-Як ти думаєш, для чого Гага вигадала про годинник?
-Напиши коротке міркування: чи можна для доброї справи
говорити неправду?
-Що ти дізнався (дізналася) про байдики від Гаги?
-Напиши, що насправді означає вислів бити байдики ( в довіднику на ст.80).
-Зроби перерву і підготуйся до наступного уроку.
Математика
Тема. Лічба об’єктів, позначення числом
результату лічби. Таблиця множення числа 4. Вирази із змінною, що містять дію
множення. Розв’язування задач.
-Полічи
четвірками від 4 до 40. Це парні чи непарні числа?
-Полічи
четвірками лапки усіх песиків (підручник №5 на ст.191).
-Ознайомся з
таблицею множення числа 4. Які приклади ти вже знаєш?
-Обчисли
вирази на дві дії (№6 на ст.192).
-Яку дію
будеш виконувати спочатку?
- Не забудь
вгорі написати результат першої дії.
-Усно
виконай завдання № 2 на ст.191. Чому збільшуються добутки?
-Письмово
виконай №3 (ст. 191).
-Прочитай і
розв’яжи задачу №7 на ст.192.
Фізична
культура
Тема. Загальнорозвивальні вправи з
предметами (м’ячами). Рухливі ігри. Правила безпечної поведінки під час
виконання фізичних вправ та ігор.
-Перед
початком уроку пригадай правила безпечної поведінки
https://www.youtube.com/watch?v=TrvqidMnV6A
-Виконай
загальнорозвивальні вправи з м’ячем за покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=PGBJaxx4-_k
-У вільний
час пограй у спортивні ігри
https://www.youtube.com/watch?v=rR-cU9Dikxo
Бажаю
успіхів і міцного здоров’я!
Немає коментарів:
Дописати коментар