неділю, 21 березня 2021 р.

                   

          22 березня – Всесвітній день води

     

Цей день відзначають для того, щоб нагадати людству про важливість водних ресурсів для довкілля. Подивіться відео про водні запаси України та значення води.


https://www.youtube.com/watch?v=2gUVqWv2mFY

Тож бережіть себе та воду!

ЯДС (мовно – літературна галузь)    Українська мова

Тема. Розуміння значення слова як умова успішного спілкування. Перепитування як уточнення інформації. Види інформації: текстова, графічна, звукова (без уведення термінів). Створення письмового висловлювання.

Тема. Виразне читання/слухання твору. Форми слова та споріднені слова. Корінь слова. Лексичне значення слова. Створення письмового висловлювання на задану тему. Робота з орфографічним словником.

-Послухай аудіоказку Лариси Денисенко «Шуша і побиті байдики»


https://www.youtube.com/watch?v=0plPCX1Aqjc

-Поміркуй, про який винахід людства тут згадується?

-Який годинник могла знайти Гага у старому парку?

-Якими годинниками користуються сучасні люди? Чому він важливий для людей?

-Від якого слова утворене слово годинник?

-Так, від слова година. Визнач основу та закінчення в словах година та годинник.

-Добери ще споріднені слова до цих слів.

-Яка спільна частина у цих  словах?

-Нагадую, що спільна частина споріднених слів називається коренем і позначається дужкою. Познач корінь над кожним словом.

-Прочитай  казку «Шуша і побиті байдики» у хрестоматії на ст. 78 – 81.

-Як ти думаєш, для чого Гага вигадала про годинник?

-Напиши коротке міркування: чи можна для доброї справи говорити неправду?

-Що ти дізнався (дізналася) про байдики від Гаги? 

-Напиши, що насправді означає вислів бити байдики ( в довіднику на ст.80).

-Зроби перерву і підготуйся до наступного уроку.

Математика

Тема. Лічба об’єктів, позначення числом результату лічби. Таблиця множення числа 4. Вирази із змінною, що містять дію множення. Розв’язування задач.

-Полічи четвірками від 4 до 40. Це парні чи непарні числа?

-Полічи четвірками лапки усіх песиків (підручник №5 на ст.191).

-Ознайомся з таблицею множення числа 4. Які приклади ти вже знаєш?

-Обчисли вирази на дві дії (№6 на ст.192).

-Яку дію будеш виконувати спочатку?

- Не забудь вгорі написати результат першої дії.

-Усно виконай завдання № 2 на ст.191. Чому збільшуються добутки?

-Письмово виконай №3 (ст. 191).

-Прочитай і розв’яжи задачу №7 на ст.192.

Фізична культура

Тема. Загальнорозвивальні вправи з предметами (м’ячами). Рухливі ігри. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.

-Перед початком уроку пригадай правила безпечної поведінки

https://www.youtube.com/watch?v=TrvqidMnV6A

-Виконай загальнорозвивальні вправи з м’ячем за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=PGBJaxx4-_k

-У вільний час пограй у спортивні ігри

https://www.youtube.com/watch?v=rR-cU9Dikxo

Бажаю успіхів і міцного здоров’я!

Немає коментарів:

Дописати коментар