вівторок, 23 березня 2021 р.

  

24 березня

ЯДС (мовно – літературна галузь)

Тема. Репліка як словесний складник висловлювання. Жести, міміка, інтонації, пози, дії – несловесний складник висловлювання. Створення невеликих висловлювань на добре відому тему.

-Прочитай в підручнику на ст. 45 текст про мавпочок. Читай із зупинками та передбаченням.

- Що бачили мавпи під час мандрівки?

- Чому світ їм здався нудним?

- Знайди репліки кожної мавпочки. Прочитай їх з відповідною інтонацією та мімікою.

- Напиши невелике висловлювання за поданим планом.

        1.Куди б ти хотів (хотіла) помандрувати?

        2. На якому виді транспорту була б твоя подорож?

        3.Що цікавого ти хочеш побачити під час мандрівки?

- Відпочинь, виконай руханку.


https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

Українська мова

Тема. Діагностична робота.

- Підготуй аркуш в косу лінію. Підпиши його.

- Приготуйся написання діагностичної роботи.

- Уважно послухай текст.

- Напиши диктант «Ліс» https://www.youtube.com/watch?v=i1AsxWizjqg 


- Пиши охайно та каліграфічно. (Якщо не встигаєш, натискай на паузу).

-Перевір написане. Виконай самооцінювання.

Математика

Тема. Знаходження спільних добутків при множенні чисел 2, 3 і 4. Таблиця множення числа 5. Схематичне зображення умови складеної задачі, що містить дію множення.

- Попрацюй усно в підручнику на ст.194. Доповни «числові трійки» (завдання 1)

- Подивися уважно на числа на квітах (завдання 2). Назви спільні добутки при множенні чисел 2,3,4 (можеш скористатися чернеткою).

- Полічи п’ятірками від 5 до 50.

- Розглянь таблицю множення числа 5 на ст.195.

- Які випадки множення ти вже знаєш?

- Якою цифрою закінчуються результати таблиці множення числа 5 на непарне число? На парне число?

- Вивчи таблицю множення числа 5.

- Попрацюй в зошиті з друкованою основою. Допоможи Оленці порахувати палички (завдання 2 на ст.54).

- Порівняй вирази (завдання 1 вгорі на ст.55).

- Виконай вправи для очей.

- Розглянь схематичне зображення умови задачі (№2 на ст. 55).

- Що відомо про гусінь? А про равлика?

- Як знайти відстань, яку проповз равлик?

- Як знайти всю відстань?

- Розв’яжи геометричну задачу №3 на ст. 54.

- Відпочинь і підготуйся до наступного уроку.

 

ЯДС (технологічна галузь)

Тема. Моделювання, конструювання та виготовлення виробів із елементів конструкторів або інших готових елементів. Добір конструкційних матеріалів, інструментів та пристосувань для виготовлення виробу. Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності.

- З використаної картонної основи від рулонів туалетного паперу можна виготовити фігурки різних тварин і казкових персонажів.

-Перед початком роботи пригадаємо:

                           Правила користування ножицями

1) Ножиці – це небезпечний інструмент. Поводитись з ним треба обережно.

2) На робочому місці поклади ножиці так, щоб вони не виходили за край столу.

3) Не тримай ножиці вістрями догори.

4) Не ріж на ходу. Під час різання не вставай з місця.

5) Передавай ножиці закритими і кільцями вперед.

6) Під час роботи з ножицями притримуй матеріал лівою рукою так, щоб він не потрапляв на лінію різання.

- Отже, переходь до виконання роботи. Розфарбуй картонний циліндр від туалетного паперу (або обклей його кольоровим папером). Намалюй мордочку, можна також зробити аплікацію. Додай вуха, лапи і одяг. При бажанні можна прикрасити фігурки текстильними елементами, або якимись іншими дрібницями. У цій техніці можна зробити цілий настільний театр.

-Виконай роботу за зразком або за власним задумом.

   





- Презентуй свою роботу близьким.

- Ми сьогодні гарно попрацювали. Можна і відпочити.

 

  

Немає коментарів:

Дописати коментар