середа, 3 березня 2021 р.

 

4 березня

ЯДС (природнича галузь)

Тема. Рукотворні тіла та матеріали, їхні властивості.

- На попередніх уроках ми вивчали, що тіла можуть бути природні, штучні та рукотворні. Наведи приклади кожної групи цих об’єктів.

- Переглянь презентацію і дізнайся про властивості рукотворних матеріалів

     https://vseosvita.ua/library/prezentacia-rukotvorni-materiali-ta-ih-vlastivosti-238495.html  

- Як люди використовують рукотворні тіла?

- Поясни, як впливають штучні матеріали та рукотворні об’єкти на довкілля?

Математика

Тема. Збільшення числа у кілька разів. Практичне розрізнення відношень «на … більше» і «у …більше». Порядок дій у випадку кількох множників. Розв’язування складених задач, які містять відношення «у … більше».

- Пригадай табличку множення на 2. Попрацюй з тренажером

https://www.youtube.com/watch?v=eu1e8fcemaA

- Для виконання наступного завдання пригадай: збільшити число на с означає додати до цього числа с, збільшити число у с разів означає помножити число на с.

- Усно збільш на 2 числа: 8, 39, 86, 98.

- Збільш у 2 рази числа: 4, 7, 3, 6.

- Запам’ятай: у випадку кількох множників дії виконуються в тому порядку, як вони записані (довідничок в підручнику на ст.185). Усно обчисли вирази №4.

- В зошиті з друкованою основою виконай завдання №1 на ст.52.

- Відпочинь. Зроби вправи для очей.

- Продовж роботу в зошиті. Розв’яжи задачу №2. Запиши, скільки задач розв’язала Наталочка.

- Скільки задач розв’язали Юрко і Наталочка разом?

- Виконай геометричне завдання №3.

- Відпочинь і приготуйся до наступного уроку.

Українська мова

Тема. Виразне читання твору. Робота за змістом твору. Норми і правила мовленнєвого етикету: ввічливі слова в спілкуванні. Форми слова та споріднені слова. Створення письмового висловлювання на задану тему. Робота з орфографічним словником.

-Кожна мова виробила свою систему спеціальних висловів ввічливості – мовленнєвий етикет. Прочитай  в хрестоматії на ст.106, як вітаються Фійка та хлопці в листах від 18 вересня. Добери та запиши вітання, які ти використовуєш при зустрічі.

-Прочитай лист  хлопчиків від 18 вересня (ст.105). Знайди і запиши споріднені слова

до слів: кусати, шукати, смак, сон. Поясни, чому ти вважаєш, що вони споріднені?

-Попрацюй в робочому зошиті. Спробуй коротко передати зміст листів за 19 вересня.

-Познайомся ще з одним твором Сергія Пантюка. Це вірш «Пан Перевертас» (ст.101).

-Як ти думаєш, чому він має таку назву?

-Навчися виразно його читати.

Фізична культура

Тема. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри із застосуванням стрибкових вправ. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, ігор.

-Давай пригадаємо правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор https://www.youtube.com/watch?v=TrvqidMnV6A

-Для початку виконай розминку і переглянь відео, як потрібно правильно стрибати на скакалці

https://www.facebook.com/KarateKidsReshetulivka/videos/1374667082743727

-Виконай 8 стрибків зі скакалкою. Відпочинь. Зроби ще 8 стрибків.

-Пограй у рухливу гру «Стрибки по купинах» (купинами можуть бути старі газети).

Бажаю міцного здоров’я!

Немає коментарів:

Дописати коментар