4 березня
ЯДС (природнича галузь)
Тема. Рукотворні тіла та матеріали, їхні
властивості.
- На попередніх уроках ми вивчали, що тіла можуть бути
природні, штучні та рукотворні. Наведи приклади кожної групи цих об’єктів.
- Переглянь презентацію і дізнайся про властивості
рукотворних матеріалів
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-rukotvorni-materiali-ta-ih-vlastivosti-238495.html
- Як люди використовують рукотворні тіла?
- Поясни, як впливають штучні матеріали та рукотворні об’єкти
на довкілля?
Математика
Тема. Збільшення числа у кілька разів.
Практичне розрізнення відношень «на … більше» і «у …більше». Порядок дій у
випадку кількох множників. Розв’язування складених задач, які містять
відношення «у … більше».
- Пригадай
табличку множення на 2. Попрацюй з тренажером
https://www.youtube.com/watch?v=eu1e8fcemaA
- Для
виконання наступного завдання пригадай: збільшити
число на с означає
додати до
цього числа с,
збільшити число у с разів означає помножити число на с.
- Усно
збільш на 2 числа: 8, 39, 86, 98.
- Збільш у 2
рази числа: 4, 7, 3, 6.
- Запам’ятай:
у випадку кількох множників дії виконуються в тому порядку, як вони записані
(довідничок в підручнику на ст.185). Усно обчисли вирази №4.
- В зошиті з
друкованою основою виконай завдання №1 на ст.52.
- Відпочинь.
Зроби вправи для очей.
- Продовж
роботу в зошиті. Розв’яжи задачу №2. Запиши, скільки задач розв’язала
Наталочка.
- Скільки
задач розв’язали Юрко і Наталочка разом?
- Виконай
геометричне завдання №3.
- Відпочинь
і приготуйся до наступного уроку.
Українська мова
Тема. Виразне читання твору. Робота за
змістом твору. Норми і правила мовленнєвого етикету: ввічливі слова в
спілкуванні. Форми слова та споріднені слова. Створення письмового
висловлювання на задану тему. Робота з орфографічним словником.
-Кожна мова виробила свою систему спеціальних висловів
ввічливості – мовленнєвий етикет. Прочитай в хрестоматії на ст.106, як вітаються Фійка
та хлопці в листах від 18 вересня. Добери та запиши вітання, які ти
використовуєш при зустрічі.
-Прочитай лист
хлопчиків від 18 вересня (ст.105). Знайди і запиши споріднені слова
до слів: кусати, шукати, смак, сон. Поясни, чому ти вважаєш,
що вони споріднені?
-Попрацюй в робочому зошиті. Спробуй коротко передати зміст
листів за 19 вересня.
-Познайомся ще з одним твором Сергія Пантюка. Це вірш «Пан
Перевертас» (ст.101).
-Як ти думаєш, чому він має таку назву?
-Навчися виразно його читати.
Фізична культура
Тема. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри із застосуванням
стрибкових вправ. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ,
ігор.
-Давай
пригадаємо правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор
https://www.youtube.com/watch?v=TrvqidMnV6A
-Для початку
виконай розминку і переглянь відео, як потрібно правильно стрибати на скакалці
https://www.facebook.com/KarateKidsReshetulivka/videos/1374667082743727
-Виконай 8 стрибків
зі скакалкою. Відпочинь. Зроби ще 8 стрибків.
-Пограй у
рухливу гру «Стрибки по купинах» (купинами можуть бути старі газети).
Бажаю
міцного здоров’я!
Немає коментарів:
Дописати коментар