четвер, 4 березня 2021 р.


5 березня

Українська мова

Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Створення власного висловлювання на основі прослуханого.

-Чи знаєш ти, хто є автором цих рядків?

Учітеся, читайте,

І чужому научайтесь,

Й свого не цурайтесь.

- Це слова відомого українського поета Тараса Григоровича Шевченка.

- Як ти їх розумієш?

- Переглянь відео про великого Кобзаря за покликанням




https://www.youtube.com/watch?v=_QY2ZSTPX_w

- Коли і де народився майбутній поет?

- Ким були його батьки?

- Чим займався Тарас в дитинстві?

- Як склалася його подальша доля?

- За допомогою штрих – коду в підручнику на ст.37  дізнайся, які є пам’ятники Тарасові Шевченку в Україні та світі.

- Прочитай текст «Тарас Григорович Шевченко».

- Що нового про поета ти дізнався (дізналася)?

- Запиши запитання до тексту. Навчися його виразно читати.

Музична фізкультхвилинка «Шевченкова пісня»

- Багато Шевченківських віршів стали піснями, до них написали музику – мелодійну, лагідну, таку, як і самі вірші. Послухай пісню «Зацвіла в долині» на слова Т. Шевченка https://www.youtube.com/watch?v=H1T7YfQTGV0

- Напиши, якою ти уявляєш калину, слухаючи цю пісню. Намалюй ілюстрацію до твору.

- Я бажаю вам усім вирости  талановитими і так любити наш рідний край, як любив його Тарас.

ЯДС (математична галузь)

Тема. Збір, впорядкування, порівняння, групування даних. Виконання математичних завдань на основі зібраних (наявних) даних із застосуванням простих моделей.

-За даними лінійної діаграми запиши, скільки років станом на 2020 рік існують українські заповідники. (Матеріал взято з посібника О.В.Кулаченко "Щоденні 3")

 


- Дай відповіді на запитання. Який заповідник наймолодший, найстаріший?

- На скільки років раніше було створено «Дунайський» заповідник, ніж «Канівський»?

- На скільки років пізніше було створено «Поліський» заповідник, ніж «Розточчя»?

- Постав ще кілька запитань за даними діаграми і дай на них відповіді.

Фізична культура

Тема. Стрибки в довжину, у висоту. Рухливі ігри та естафети із застосуванням стрибкових вправ. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, ігор.

- Перед тим, як виконувати вправи, повторимо правила безпеки під час дистанційного навчання  https://www.youtube.com/watch?v=j7znfhEZ41I

- Спочатку зроби розминку (9 – 12 хв. відео) за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=uJqy-OPDFps

- Виконай по 4 стрибки на кожній нозі, потім на двох ногах. Зроби вправи для відновлення дихання.

- Виконай на місці 4 стрибки у висоту.

- Переходь до стрибків у довжину (20 – 24 хв відео) – 4 стрибки.

- Виконай вправи на відновлення дихання.

- Пограй у гру «Стрибки по купинах». Перепочинь.

СЗО/ГІО

Тема. Дитинство наших предків. Події – результат людської діяльності. Самоврядні органи класної громади: повноваження і відповідальність. Правила співпраці в класі.

- Дитинство наших предків відрізнялося від життя сучасних дітей. Не було комп’ютерів, мобільних телефонів. Не всі мали можливість купити книгу чи кольорові олівці. Навіть іграшки у багатьох були саморобними. Багатьом дітям приходилося важко працювати, допомагаючи батькам. Разом з тим наші предки уміли веселитися. Діти багато часу проводили на свіжому повітрі, граючи в різноманітні ігри: «Класики», стрибки через резинку, «Їстівне – неїстівне», «Світлофор», «Вибивало». Такі розваги вчили дітей знаходити спільну мову, допомагали вирішувати конфлікти, вчили дотримуватися певних правил. Розпитай у своїх дідуся чи бабусі про їхнє дитинство. Почутим поділишся в класі при зустрічі.

- Події, які відбуваються в світі – це результат людської діяльності. Різноманітні винаходи, які допомагають нам у житті – теж людська діяльність. Забруднення навколишнього середовища – результат діяльності людини (наведи приклади).  Потрібно дбайливо ставитися до навколишнього середовища і пам’ятати про те, що людина – не господар Всесвіту, а частина природи.

- А ще люди мають навчитися взаємодіяти. Почни із себе. Намалюй квітку співпраці. На кожній пелюстці напиши слова – ознаки дружного класу.

- Обведи свою долоньку і запиши якості та вміння людини, необхідні для ефективного спілкування. Не забувай ці вміння використовувати в житті.

- Подумай, чим ти можеш бути корисним (корисною) у класі?

Образотворче мистецтво

Тема. Малювання фарбами. Дотримання охайності та правил техніки безпеки. Презентація власної творчості.

-Для роботи підготуй фарби, пензлики різної товщини, простий олівець, альбомний аркуш та водичку в стаканчику.

-Сьогодні будемо малювати натюрморт. Нагадую, що натюрморт – це вид мистецтва. В натюрмортах зображують композиції овочів, фруктів, посуду, квітів.

Якщо у тебе є глечик та яблуко, можеш розмістити їх перед собою.

Переглянь майстер – клас за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=KY6u_choahE

   і розпочинай роботу. Не забувай про правила техніки безпеки, дотримуйся охайності. Презентуй виконану роботу своїм близьким.

Бажаю успіхів!

 










Немає коментарів:

Дописати коментар