5 березня
Українська
мова
Тема. Розвиток зв’язного мовлення.
Створення власного висловлювання на основі прослуханого.
-Чи знаєш ти, хто є автором цих рядків?
Учітеся, читайте,
І чужому научайтесь,
Й свого не цурайтесь.
- Це слова відомого українського поета Тараса Григоровича
Шевченка.
- Як ти їх розумієш?
- Переглянь відео про великого Кобзаря за покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=_QY2ZSTPX_w
- Коли і де народився майбутній поет?
- Ким були його батьки?
- Чим займався Тарас в дитинстві?
- Як склалася його подальша доля?
- За допомогою штрих – коду в підручнику на ст.37 дізнайся, які є пам’ятники Тарасові Шевченку в
Україні та світі.
- Прочитай текст «Тарас Григорович Шевченко».
- Що нового про поета ти дізнався (дізналася)?
- Запиши запитання до тексту. Навчися його виразно читати.
Музична фізкультхвилинка «Шевченкова пісня»
- Багато Шевченківських віршів стали піснями, до них написали
музику – мелодійну, лагідну, таку, як і самі вірші. Послухай пісню «Зацвіла в
долині» на слова Т. Шевченка https://www.youtube.com/watch?v=H1T7YfQTGV0
- Напиши,
якою ти уявляєш калину, слухаючи цю пісню. Намалюй ілюстрацію до твору.
- Я бажаю вам усім вирости
талановитими і так любити наш рідний край, як любив його Тарас.
ЯДС (математична галузь)
Тема. Збір, впорядкування, порівняння,
групування даних. Виконання математичних завдань на основі зібраних (наявних)
даних із застосуванням простих моделей.
-За даними лінійної діаграми запиши, скільки років станом на 2020 рік існують українські заповідники. (Матеріал взято з посібника О.В.Кулаченко "Щоденні 3")
- Дай відповіді на запитання. Який заповідник наймолодший,
найстаріший?
- На скільки років раніше було створено «Дунайський»
заповідник, ніж «Канівський»?
- На скільки років пізніше було створено «Поліський»
заповідник, ніж «Розточчя»?
- Постав ще кілька запитань за даними діаграми і дай на них відповіді.
Фізична культура
Тема. Стрибки в довжину, у висоту. Рухливі ігри та естафети із застосуванням стрибкових вправ. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, ігор.
- Перед тим, як виконувати вправи, повторимо правила безпеки під час дистанційного навчання https://www.youtube.com/watch?v=j7znfhEZ41I
- Спочатку зроби розминку (9 – 12 хв.
відео) за покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=uJqy-OPDFps
- Виконай по
4 стрибки на кожній нозі, потім на двох ногах. Зроби вправи для відновлення
дихання.
- Виконай на
місці 4 стрибки у висоту.
- Переходь
до стрибків у довжину (20 – 24 хв відео) – 4 стрибки.
- Виконай
вправи на відновлення дихання.
- Пограй у
гру «Стрибки по купинах». Перепочинь.
СЗО/ГІО
Тема. Дитинство наших предків. Події –
результат людської діяльності. Самоврядні органи класної громади: повноваження
і відповідальність. Правила співпраці в класі.
- Дитинство наших предків відрізнялося від життя сучасних
дітей. Не було комп’ютерів, мобільних телефонів. Не всі мали можливість купити
книгу чи кольорові олівці. Навіть іграшки у багатьох були саморобними. Багатьом
дітям приходилося важко працювати, допомагаючи батькам. Разом з тим наші предки
уміли веселитися. Діти багато часу проводили на свіжому повітрі, граючи в
різноманітні ігри: «Класики», стрибки через резинку, «Їстівне – неїстівне»,
«Світлофор», «Вибивало». Такі розваги вчили дітей знаходити спільну мову,
допомагали вирішувати конфлікти, вчили дотримуватися певних правил. Розпитай у
своїх дідуся чи бабусі про їхнє дитинство. Почутим поділишся в класі при
зустрічі.
- Події, які відбуваються в світі – це результат людської
діяльності. Різноманітні винаходи, які допомагають нам у житті – теж людська
діяльність. Забруднення навколишнього середовища – результат діяльності людини
(наведи приклади). Потрібно дбайливо
ставитися до навколишнього середовища і пам’ятати про те, що людина – не
господар Всесвіту, а частина природи.
- А ще люди мають навчитися взаємодіяти. Почни із себе.
Намалюй квітку співпраці. На кожній пелюстці напиши слова – ознаки дружного
класу.
- Обведи свою долоньку і запиши якості та вміння людини,
необхідні для ефективного спілкування. Не забувай ці вміння використовувати в
житті.
- Подумай, чим ти можеш бути корисним (корисною) у класі?
Образотворче
мистецтво
Тема. Малювання фарбами. Дотримання охайності та правил техніки безпеки. Презентація власної творчості.
-Для роботи підготуй фарби, пензлики різної товщини, простий олівець, альбомний аркуш та водичку в стаканчику.
-Сьогодні будемо малювати натюрморт. Нагадую, що натюрморт – це вид мистецтва. В натюрмортах зображують композиції овочів, фруктів, посуду, квітів.
Якщо у тебе є глечик та яблуко, можеш розмістити їх перед собою.
Переглянь майстер – клас за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=KY6u_choahE
і розпочинай роботу. Не забувай про правила техніки безпеки, дотримуйся охайності. Презентуй виконану роботу своїм близьким.
Бажаю
успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар