23
березня
ЯДС
(природознавство)
Тема. Винаходи людства та їхній вплив на
життєдіяльність людини.
-Поглянь навколо. Всюди нас оточують речі, якими ми постійно
користуємося і до яких дуже звикли. Та ми навіть не замислюємося, звідки вони
взялися. Сьогодні ти дізнаєшся, як люди винайшли різні речі, що змінили наше
життя на краще. Тобто, про винаходи людства.
Винаходи – це щось нове, або удосконалене старе, корисне у
життєдіяльності людини.
Винахідники – люди, які завдяки своєму розуму і
праці створюють щось нове і покращують те, що є.
Уся техніка, якою ми користуємося, колись була кимось
винайдена. І це чудово! Адже жити без автотранспорту, комп'ютерів чи кухонних
приладів було б, звісно, цілком реально, але дуже складно та навіть сумно. Але
як саме?
- Подумай над тим, як би нам усім жилося без техніки?
Наприклад, якщо б людство не винайшло холодильник, ми не
могли б зберігати продукти харчування свіжими впродовж тривалого часу. Тобто,
нам довелося б купувати продукти та одразу готувати з них страви. Ми не могли б
заздалегідь купити м'ясо та заморозити його, а від морозива взагалі б
довелося відмовитися! Зберігати продукти у холоді ми могли б хіба що
взимку.
-Подивися мультик «Фіксики. Пилосос».
https://www.youtube.com/watch?v=lw_eLfC5eIs
-Чим
корисний цей винахід?
-Що, на твою
думку, ще потрібно винайти?
Математика
Тема. Діагностична робота
- Уважно прочитай завдання і виконай діагностичну роботу.
1. У якому рядку записані лише результати таблиці множення числа 2?
А 12, 45, 6, 8, 39
Б 2, 6, 12, 18, 14
В 4, 6, 8, 21, 35
2. Допоможи Катерині порахувати
здачу, яку вона отримала
в магазині. Склади і запиши вираз на множення.
3. Прочитай задачу. Запиши розв’язання.
У саду зацвіло 4 сливи, а яблунь – у 7 разів більше.
Скільки всього дерев зацвіло у саду?
4. «Забий» гол: з’єднай лініями м’ячі і ворота.
5. Порівняй
5 • 3
2 •
8
6. Допоможи дітям обчислити периметри їхніх кухонь.
Чия кухня має більший периметр? На скільки метрів більший?
- Познач смайликом настрій, який був у тебе під час виконання роботи.Українська
мова
Тема. Виразне читання твору. Форми слова та
споріднені слова. Корінь слова. Вимова та правопис слів з ненаголошеними
звуками в корені слова. Пряме й переносне значення слова. Створення письмового
висловлювання. Запис слів під диктування.
-Переглянь п’яту серію анімаційного серіалу «Моя країна –
Україна». З’ясуй значення назви міста Кривий Ріг.
https://www.youtube.com/watch?v=SGrfKNE301g
-Прочитай текст у підручнику на ст.46 про мандрівників з
Португалії.
-Які слова вжиті в переносному значенні?
-Письмово виконай завдання 1,2,3, а завдання 4 – усно
(підказка: постав подані слова у множині).
-Прочитай на ст.47, як потрібно перевірити ненаголошені
голосні в корені слова.
-Запиши під диктовку слова. Письмово перевір, змінюючи слово,
щоб ненаголошений е, и став наголошеним. Наприклад, весна – весни.
Земля - …., грибок -
…., листок - …., село - …., зима - …. .
Інформатика
Тема. Програми та пристрої для простих
розрахунків. Допомога іншим під час пошуку рішення. Аудіо- та інтерактивні
книжки.
-Для роботи з числами існують різноманітні
механічні та електронні пристрої. Є
також програма «Калькулятор», яка імітує електронний калькулятор. Подивися
презентацію «Прості розрахунки» і дізнайся про це детальніше.
https://vseosvita.ua/library/materiali-do-uroku-z-temi-prosti-rozrahunki-2-klas-nus-360107.html
-Крім звичайних паперових книг є
аудіо- та інтерактивні книжки. З аудіо-книгами ми вже знайомилися. А
інтерактивні книги – це книги , в яких текст доповнюється 3D моделями, аудіо, відеоматеріалами,
анімаціями. Їх використовують за допомогою планшету чи мобільного телефону.
Подивися відео про науково-популярну книгу «Гаджетаріум» про найкращі пристрої.
При дотику до екрана відповідні пристрої починають певним чином рухатися.
https://www.youtube.com/watch?v=dcHN7i33t0k&t=22s
-Спробуй за допомогою графічного
редактора намалювати будь – який пристрій для виконання обчислень.
Бажаю удачі та наполегливості у виконанні завдань!
Немає коментарів:
Дописати коментар