понеділок, 22 березня 2021 р.

 

23 березня

ЯДС (природознавство)

Тема. Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність людини.

-Поглянь навколо. Всюди нас оточують речі, якими ми постійно користуємося і до яких дуже звикли. Та ми навіть не замислюємося, звідки вони взялися. Сьогодні ти дізнаєшся, як люди винайшли різні речі, що змінили наше життя на краще. Тобто, про винаходи людства.

 Винаходи – це щось нове, або удосконалене старе, корисне у життєдіяльності людини.

Винахідники – люди, які завдяки своєму розуму і праці створюють щось нове і покращують те, що є.

Уся техніка, якою ми користуємося, колись була кимось винайдена. І це чудово! Адже жити без автотранспорту, комп'ютерів чи кухонних приладів було б, звісно, цілком реально, але дуже складно та навіть сумно. Але як саме?

- Подумай над тим, як би нам усім жилося без техніки? 

Наприклад, якщо б людство не винайшло холодильник, ми не могли б зберігати продукти харчування свіжими впродовж тривалого часу. Тобто, нам довелося б купувати продукти та одразу готувати з них страви. Ми не могли б заздалегідь купити м'ясо та заморозити його, а від морозива взагалі б довелося відмовитися! Зберігати продукти у холоді ми могли б хіба що взимку. 

-Подивися мультик «Фіксики. Пилосос».


https://www.youtube.com/watch?v=lw_eLfC5eIs

-Чим корисний цей винахід?

-Що, на твою думку, ще потрібно винайти?

Математика

Тема. Діагностична робота

- Уважно прочитай завдання і виконай діагностичну роботу.

1. У якому рядку записані лише результати таблиці множення числа 2?

А 12, 45, 6, 8, 39

Б 2, 6, 12, 18, 14

В 4, 6, 8, 21, 35

2.  Допоможи Катерині порахувати здачу, яку вона отримала

в магазині. Склади і запиши вираз на множення.



3. Прочитай задачу. Запиши розв’язання.

У саду зацвіло 4 сливи, а яблунь – у 7 разів більше.

Скільки всього дерев зацвіло у саду? 

4. «Забий» гол: з’єднай лініями м’ячі і ворота.



5. Порівняй

     5 • 3    4 •  5                                  3 • 7    4 •  9

     2 •   8      4 •  4                              4 • 8   5 •  7

 

6. Допоможи дітям обчислити периметри їхніх кухонь.

 Чия кухня має більший периметр? На скільки метрів більший?

- Познач смайликом настрій, який був у тебе під час виконання роботи.

Українська мова

Тема. Виразне читання твору. Форми слова та споріднені слова. Корінь слова. Вимова та правопис слів з ненаголошеними звуками в корені слова. Пряме й переносне значення слова. Створення письмового висловлювання. Запис слів під диктування.

-Переглянь п’яту серію анімаційного серіалу «Моя країна – Україна». З’ясуй значення назви міста Кривий Ріг.


https://www.youtube.com/watch?v=SGrfKNE301g

-Прочитай текст у підручнику на ст.46 про мандрівників з Португалії.

-Які слова вжиті в переносному значенні?

-Письмово виконай завдання 1,2,3, а завдання 4 – усно (підказка: постав подані слова у множині).

-Прочитай на ст.47, як потрібно перевірити ненаголошені голосні в корені слова.

-Запиши під диктовку слова. Письмово перевір, змінюючи слово, щоб ненаголошений е, и став наголошеним. Наприклад, весна – весни.

Земля - ….,  грибок - …., листок - …., село - ….,  зима - …. .

Інформатика

Тема. Програми та пристрої для простих розрахунків. Допомога іншим під час пошуку рішення. Аудіо- та інтерактивні книжки.

-Для роботи з числами існують різноманітні механічні та електронні пристрої.  Є також програма «Калькулятор», яка імітує електронний калькулятор. Подивися презентацію «Прості розрахунки» і дізнайся про це детальніше.

https://vseosvita.ua/library/materiali-do-uroku-z-temi-prosti-rozrahunki-2-klas-nus-360107.html

-Крім звичайних паперових книг є аудіо- та інтерактивні книжки. З аудіо-книгами ми вже знайомилися. А інтерактивні книги – це книги , в яких текст доповнюється 3D моделями, аудіо, відеоматеріалами, анімаціями. Їх використовують за допомогою планшету чи мобільного телефону. Подивися відео про науково-популярну книгу «Гаджетаріум» про найкращі пристрої. При дотику до екрана відповідні пристрої починають певним чином рухатися.

https://www.youtube.com/watch?v=dcHN7i33t0k&t=22s

-Спробуй за допомогою графічного редактора намалювати будь – який пристрій для виконання обчислень.

Бажаю удачі та наполегливості у виконанні завдань!

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар