26
березня
ЯДС
(математична галузь)
Тема. Розпізнавання серед ситуацій із свого
життя тих, що потребують перелічування об’єктів, вимірювання величин,
обчислення. Конструювання знайомих площинних геометричних фігур із підручного
матеріалу.
- Виконай усно завдання №9 (підручник ст.192). Порахуй,
скільки коліс у велосипедах? Доповни таблички.
- Не обчислюючи, скажи, який добуток найбільший (№4 на
ст.194)?
- Доповни усно ланцюжки (№8, ст.195).
- Прочитай задачу №9 на ст.196. Розглянь схему.
- Запиши розв’язок в робочому зошиті. Не забудь про пояснення
і відповідь.
- Прочитай завдання №10. Склади і запиши 3 вирази.
- Накресли ламану і знайди її довжину (№6, ст.193).
- Подивися завдання №4 на ст.189. Склади за поданим зразком
трикутник, квадрат і прямокутник. Скільки паличок потрібно, щоб скласти 3 таких
трикутники, 4 квадрати і 2 прямокутники?
Фізична
культура
Тема. Вправи для розвитку координації.
Рухливі ігри та естафети. Правила безпечної поведінки під час виконання
фізичних вправ, ігор.
- Пропоную виконати вправи для розвитку координації. Не
забувай про правила безпечної поведінки.
- Дивись і повторюй https://www.youtube.com/watch?v=SSE3grKUVNo
Пограй у рухливі ігри https://www.youtube.com/watch?v=x-bASQy4Wbo
Українська
мова
Тема. Розвиток зв’язного мовлення.
Українська анімація. Перегляд 9 серії анімаційного серіалу «Моя країна
-Україна»: пошук винаходи. Обговорення інформації. Створення
медіапродукту: абетка винаходів, згаданих у мультфільмі.
- Запрошую помандрувати з Сашком Лірником та Котом Воркотом у
мальовниче місто Львів.
- Подивися уважно 9 серію анімаційного серіалу «Моя країна –
Україна». Дивися уважно, щоб після перегляду ти міг (могла) назвати винаходи,
про які йдеться у мультфільмі.
https://www.youtube.com/watch?v=llPWUJD2a74
- Назви винаходи, які
ти запам’ятав (запам’ятала)?
- Пропоную створити абетку винаходів, згаданих у мультфільмі.
Для цього запиши слова в абетковому порядку: кіно, феєрверк, автомобіль, кінний
трамвай, повітряна куля, газовий ліхтар, телефон. Обери один винахід, напиши в
декількох реченнях на окремому листку, що це таке і намалюй на малюнок. З робіт
учнів класу створимо книжечку.
- Прочитай у підручнику на ст.44 розповідь про видатного
українського конструктора Сергія Корольова.
- Спиши цей текст.
- Випиши підкреслені слова і виділи в них закінчення (змінна
частина), основу (частина слова без закінчення), корінь (спільна частина
споріднених слів).
ЯДС
Тема. Можливі загрози з боку людей, правила
поведінки. Діяльність служб допомоги в небезпечних ситуаціях та їх
ідентифікація.
-Пригадай правила безпечної
поведінки при зустрічі з незнайомцями
https://www.youtube.com/watch?v=Ne0OMIFNGYA
- Отже, спочатку потрібно оцінити ситуацію: кожен незнайомець
– людина потенційно небезпечна.
- Потім потрібно відійти на безпечну відстань. Якщо
підозрілий суб'єкт йде на зближення, потрібно швидко йти, або тікати від нього
в безпечному напрямку.
- Третій крок безпечної поведінки:
припинити спілкування словами
«Вибачте, мені потрібно запитати дозволу батьків», «Вибачте, не можу Вам в
цьому допомогти, запитайте у дорослих» і так далі. Поки незнайомець приймає
рішення, у тебе є час на те, щоб покинути небезпечне місце або покликати на
допомогу дорослих.
- Четвертий крок безпечної
поведінки: піти в безпечне місце, зв'язатися з батьками і повідомити їм про подію, дослівно
переказуючи розмову з незнайомою людиною.
- В небезпечних ситуаціях звернися до служб допомоги:
Образотворче
мистецтво
Тема. Кіно як вид мистецтва. Види кіно.
Дослідження довкілля, виявлення цікавих об’єктів для створення художніх
образів. Дотримання охайності та правил техніки безпеки. Презентація власної
творчості.
- Ти,
звичайно, знаєш, що таке кіно. Кіно як вид мистецтва буває різним:
1) художнє або ігрове кіно – актори
виконують ролі;
2) документальне кіно, коли фільмують
дійсні події;
3) мультиплікаційне (анімаційне) кіно –
це мистецтво оживляти зображення (малюнки).
- Колись
кіно не передавало реальних кольорів і було чорно – білим.
- Чи знаєш
ти, як створюється мультиплікаційне кіно?
- Аніматори
розігрують рухи, перш ніж починають малювати. Їм потрібно знати, скільки секунд
здійснюється кожен крок. Тоді вони можуть розробити, скільки малюнків потрібно.
- Подивися
мультфільм, який створили до 90 – річчя української анімації.
https://www.youtube.com/watch?v=vc87A9p9K8o
- Як бачиш,
кожен художник зобразив солом’яного бичка по-іншому.
- А який
образ бичка тобі подобається? Намалюй, яким ти його уявляєш?
- Не забувай
про дотримання охайності та правил безпеки.
- Презентуй
свою роботу близьким.
Гарних
вихідних!
Немає коментарів:
Дописати коментар