четвер, 25 березня 2021 р.

   

26 березня

ЯДС (математична галузь)

Тема. Розпізнавання серед ситуацій із свого життя тих, що потребують перелічування об’єктів, вимірювання величин, обчислення. Конструювання знайомих площинних геометричних фігур із підручного матеріалу.

- Виконай усно завдання №9 (підручник ст.192). Порахуй, скільки коліс у велосипедах? Доповни таблички.

- Не обчислюючи, скажи, який добуток найбільший (№4 на ст.194)?

- Доповни усно ланцюжки (№8, ст.195).

- Прочитай задачу №9 на ст.196. Розглянь схему.

- Запиши розв’язок в робочому зошиті. Не забудь про пояснення і відповідь.

- Прочитай завдання №10. Склади і запиши 3 вирази.

- Накресли ламану і знайди її довжину (№6, ст.193).

- Подивися завдання №4 на ст.189. Склади за поданим зразком трикутник, квадрат і прямокутник. Скільки паличок потрібно, щоб скласти 3 таких трикутники, 4 квадрати і 2 прямокутники?

Фізична культура

Тема. Вправи для розвитку координації. Рухливі ігри та естафети. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, ігор.

- Пропоную виконати вправи для розвитку координації. Не забувай про правила безпечної поведінки.

- Дивись і повторюй https://www.youtube.com/watch?v=SSE3grKUVNo

Пограй у рухливі ігри https://www.youtube.com/watch?v=x-bASQy4Wbo 

Українська мова

Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Українська анімація. Перегляд 9 серії анімаційного серіалу «Моя країна -Україна»: пошук   винаходи. Обговорення інформації. Створення медіапродукту: абетка винаходів, згаданих у мультфільмі.

- Запрошую помандрувати з Сашком Лірником та Котом Воркотом у мальовниче місто Львів.

- Подивися уважно 9 серію анімаційного серіалу «Моя країна – Україна». Дивися уважно, щоб після перегляду ти міг (могла) назвати винаходи, про які йдеться у мультфільмі.


https://www.youtube.com/watch?v=llPWUJD2a74

- Назви  винаходи, які ти запам’ятав (запам’ятала)?

- Пропоную створити абетку винаходів, згаданих у мультфільмі. Для цього запиши слова в абетковому порядку: кіно, феєрверк, автомобіль, кінний трамвай, повітряна куля, газовий ліхтар, телефон. Обери один винахід, напиши в декількох реченнях на окремому листку, що це таке і намалюй на малюнок. З робіт учнів класу створимо книжечку.

- Прочитай у підручнику на ст.44 розповідь про видатного українського конструктора Сергія Корольова.

- Спиши цей текст.

- Випиши підкреслені слова і виділи в них закінчення (змінна частина), основу (частина слова без закінчення), корінь (спільна частина споріднених слів).

ЯДС

Тема. Можливі загрози з боку людей, правила поведінки. Діяльність служб допомоги в небезпечних ситуаціях та їх ідентифікація.

-Пригадай правила безпечної поведінки при зустрічі з незнайомцями


https://www.youtube.com/watch?v=Ne0OMIFNGYA

- Отже, спочатку потрібно оцінити ситуацію: кожен незнайомець – людина потенційно небезпечна.

- Потім  потрібно відійти на безпечну відстань. Якщо підозрілий суб'єкт йде на зближення, потрібно швидко йти, або тікати від нього в безпечному напрямку.

- Третій крок безпечної поведінки: припинити спілкування словами «Вибачте, мені потрібно запитати дозволу батьків», «Вибачте, не можу Вам в цьому допомогти, запитайте у дорослих» і так далі. Поки незнайомець приймає рішення, у тебе є час на те, щоб покинути небезпечне місце або покликати на допомогу дорослих.

- Четвертий крок безпечної поведінки: піти в безпечне місце, зв'язатися з батьками і повідомити їм про подію, дослівно переказуючи розмову з незнайомою людиною.

- В небезпечних ситуаціях звернися до служб допомоги:

Образотворче мистецтво

Тема. Кіно як вид мистецтва. Види кіно. Дослідження довкілля, виявлення цікавих об’єктів для створення художніх образів. Дотримання охайності та правил техніки безпеки. Презентація власної творчості.

- Ти, звичайно, знаєш, що таке кіно. Кіно як вид мистецтва буває різним:

      1) художнє або ігрове кіно – актори виконують ролі;

      2) документальне кіно, коли фільмують дійсні події;

      3) мультиплікаційне (анімаційне) кіно – це мистецтво оживляти зображення   (малюнки).

- Колись кіно не передавало реальних кольорів і було чорно – білим.

- Чи знаєш ти, як створюється мультиплікаційне кіно?

- Аніматори розігрують рухи, перш ніж починають малювати. Їм потрібно знати, скільки секунд здійснюється кожен крок. Тоді вони можуть розробити, скільки малюнків потрібно.

- Подивися мультфільм, який створили до 90 – річчя української анімації.


https://www.youtube.com/watch?v=vc87A9p9K8o

- Як бачиш, кожен художник зобразив солом’яного бичка по-іншому.

- А який образ бичка тобі подобається? Намалюй, яким ти його уявляєш?

- Не забувай про дотримання охайності та правил безпеки.

- Презентуй свою роботу близьким.

Гарних вихідних!


Немає коментарів:

Дописати коментар