понеділок, 29 березня 2021 р.

  

30 березня

ЯДС (природознавство)

Тема. Прості спостереження/досліди. Сезонні зміни в природі. Повітря та його властивості. Вимірювання температури повітря.

-Відгадай загадку.

Привітанням журавля я пробуджую поля,

Розтоплюю сніги, щоб ожило все навкруги.

Відгадай, хто вона, ця красуня чарівна?

- Отже, сьогодні поговоримо про ознаки весни в живій і неживій природі.


https://www.youtube.com/watch?v=RHMdcdHYdLs

- Які ще зміни в природі навесні ти спостерігав (спостерігала)?

- Ти, звичайно, знаєш, що весною підвищується температура повітря. А що таке повітря? Пригадай його властивості. Подивися досліди про властивості повітря.



https://www.youtube.com/watch?v=4Sa_Ir872S4

- За допомогою чого вимірюють температуру повітря? Подивися на термометр надворі. Яка температура повітря? А в кімнаті?

- Який висновок ти можеш зробити? Чому в кімнаті тепліше?

- Продовжуй спостерігати за весняними змінами в природі.

Математика

Тема. Знаходження невідомого множника. Назви компонентів та результату дії ділення. Читання рівностей на ділення. Доповнення і розв’язування задач.

- Пригадай таблиці множення на 2,3,4,5.

-Пригадай таблицю ділення на 2.


https://www.youtube.com/watch?v=axL0UrCPR9Q

- Письмово виконай №6 в підручнику на ст. 203. Нагадую: щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник.

-3 таблиці на множення можна легко скласти таблицю на ділення: 3 • 4 = 12                 12 : 3 = 4   12 : 4 = 3   Вивчи таблицю ділення на 3 (ст. 203).

-Перепочинь, виконай руханку



- Прочитай в довідничку на ст. 203, як називаються компоненти дії ділення. Запам’ятай їх назви.

- Прочитай рівності, називаючи компоненти дій (№7, ст. 204).

- Прочитай і розв’яжи задачі №8 на ст. 204 (запиши дії, пояснення і відповідь).

- Повтори таблицю ділення на 3.

Українська мова

Тема. Виразне читання/слухання твору. Форми слова та споріднені слова. Корінь слова. Пряме й переносне значення слова. Створення письмового висловлювання. Перевірка сумнівних написань за орфографічним словником.  Перетворення інформації.

- Прочитай «Загадку про того, хто ходить пішки» Григорія Фальковича на ст.112-113 в хрестоматії. Відгадай її.

- Подивися ілюстрацію в підручнику. Які рядки із загадки підходять до ілюстрації?

- В якому значенні вжите словосполучення ходить дощ? (В прямому чи в переносному?)

- Зміни форму слова дощ. (Підказка: немає чого? Чому? Чим? Під чим?)

- Добери споріднені слова до слова дощ, виділи у них корінь.

- Напиши висловлювання: «Чому всі чекають дощу?».

- Перевір написане.

- Послухай вірш «Все, що звечора наснилося» у виконанні Г.Фальковича

https://www.youtube.com/watch?v=5B83LHnNIN4

- Дай усно відповідь на питання вірша?

- Спиши вірш.

- Навчися виразно читати загадку і вірш (хрестоматія, ст. 112 – 113).

 

Інформатика

Тема. Створення найпростіших моделей (із підручних матеріалів, конструктора, тощо за допомогою цифрових пристроїв).

- Світ, що нас оточує, складається з об’єктів, тобто з різноманітних предметів, явищ, процесів, які існують і розглядаються як єдине ціле. Людина може створити моделі об’єктів. 

- Модель – спрощене подання реального об’єкта, явища, або процесу. Наприклад, зменшена модель єгипетської піраміди, Сонячної системи чи Ейфелевої вежі.

- Моделі можуть бути інформаційними. Це опис об’єкта: карти, схеми, таблиці, креслення.

- Може бути матеріальна модель – це модель об’єкта, яка відтворює його фізичні та геометричні властивості. Наприклад, глобус – модель Землі.

- Створи з підручних матеріалів чи конструктора модель автомобіля.

- За допомогою графічного редактора створи модель будь – якого об’єкта.

- Дотримуйся безпечного режиму роботи.

Бажаю успіхів!

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар