30
березня
ЯДС
(природознавство)
Тема. Прості спостереження/досліди. Сезонні
зміни в природі. Повітря та його властивості. Вимірювання температури повітря.
-Відгадай загадку.
Привітанням журавля я пробуджую поля,
Розтоплюю сніги, щоб ожило все навкруги.
Відгадай, хто вона, ця красуня чарівна?
- Отже, сьогодні поговоримо про ознаки весни в живій і неживій природі.
https://www.youtube.com/watch?v=RHMdcdHYdLs
- Які ще зміни в природі навесні ти спостерігав
(спостерігала)?
- Ти, звичайно, знаєш, що весною підвищується температура повітря. А що таке повітря? Пригадай його властивості. Подивися досліди про властивості повітря.
https://www.youtube.com/watch?v=4Sa_Ir872S4
- За допомогою чого вимірюють температуру повітря? Подивися
на термометр надворі. Яка температура повітря? А в кімнаті?
- Який висновок ти можеш зробити? Чому в кімнаті тепліше?
- Продовжуй спостерігати за весняними змінами в природі.
Математика
Тема. Знаходження невідомого множника. Назви
компонентів та результату дії ділення. Читання рівностей на ділення. Доповнення
і розв’язування задач.
- Пригадай таблиці множення на 2,3,4,5.
-Пригадай таблицю ділення на 2.
https://www.youtube.com/watch?v=axL0UrCPR9Q
- Письмово виконай №6 в підручнику на ст. 203. Нагадую: щоб
знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник.
-3 таблиці на множення можна легко скласти таблицю на ділення:
3 • 4 = 12 12 : 3 = 4
12 : 4 = 3 Вивчи
таблицю ділення на 3 (ст. 203).
- Прочитай в довідничку на ст. 203, як називаються компоненти
дії ділення. Запам’ятай їх назви.
- Прочитай рівності, називаючи компоненти дій (№7, ст. 204).
- Прочитай і розв’яжи задачі №8 на ст. 204 (запиши дії, пояснення і
відповідь).
- Повтори таблицю ділення на 3.
Українська
мова
Тема. Виразне читання/слухання твору. Форми
слова та споріднені слова. Корінь слова. Пряме й переносне значення слова.
Створення письмового висловлювання. Перевірка сумнівних написань за
орфографічним словником. Перетворення
інформації.
- Прочитай «Загадку про того, хто ходить пішки» Григорія
Фальковича на ст.112-113 в хрестоматії. Відгадай її.
- Подивися ілюстрацію в підручнику. Які
рядки із загадки підходять до ілюстрації?
- В якому значенні вжите словосполучення ходить дощ? (В прямому чи в переносному?)
- Зміни форму слова дощ.
(Підказка: немає чого? Чому? Чим? Під чим?)
- Добери споріднені слова до слова дощ, виділи у них корінь.
- Напиши висловлювання: «Чому всі чекають дощу?».
- Перевір написане.
- Послухай вірш «Все, що звечора наснилося» у виконанні Г.Фальковича
https://www.youtube.com/watch?v=5B83LHnNIN4
- Дай усно відповідь на питання вірша?
- Спиши вірш.
- Навчися виразно читати загадку і вірш (хрестоматія, ст. 112
– 113).
Інформатика
Тема. Створення найпростіших моделей (із
підручних матеріалів, конструктора, тощо за допомогою цифрових пристроїв).
- Світ, що нас оточує, складається з об’єктів, тобто з
різноманітних предметів, явищ, процесів, які існують і розглядаються як єдине
ціле. Людина може створити моделі об’єктів.
- Модель – спрощене подання реального об’єкта, явища, або
процесу. Наприклад, зменшена модель єгипетської піраміди, Сонячної системи чи
Ейфелевої вежі.
- Моделі можуть бути інформаційними. Це опис об’єкта: карти,
схеми, таблиці, креслення.
- Може бути матеріальна модель – це модель об’єкта, яка
відтворює його фізичні та геометричні властивості. Наприклад, глобус – модель
Землі.
- Створи з підручних матеріалів чи конструктора модель
автомобіля.
- За допомогою графічного редактора створи модель будь –
якого об’єкта.
- Дотримуйся безпечного режиму роботи.
Бажаю
успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар