вівторок, 9 березня 2021 р.


10 березня

ЯДС (мовно - літературна галузь)

Тема. Правдива і неправдива інформація. Мультфільми. Елементи форми і їх значення для сприйняття основних ідей (колір, музика, анімація у мультфільмах). Створення письмового висловлювання.

-Переглянь 5 серію анімаційного серіалу «Моя країна – Україна»

                        


 - Про які факти ти дізнався (дізналася)? Нагадаю, що факти – це те , що можна виміряти, порахувати, перевірити.

- Яка інформація в мультфільмі є правдивою?

- Що, на твою думку, є вигадкою?

- Де можна перевірити, чи є щось згадане в мультфільмі фактом?

- Коротко перекажи легенду про козака Ждана і козацький підводний човен.

- Подивися, як виглядають титри на початку мультфільму.

- Подивися титри в кінці серії і дізнайся, хто створив цей серіал.

- Про які винаходи згадується в серіалі?

- Прочитай вірш в підручнику на ст. 42.

- Про який винахід тут згадується?

- Чи справді розмови, про які йде мова, ділові?

- Виконай логічне завдання  на ст. 42. Продовж розповідь за початком.

Українська мова

Тема. Виразне читання твору. Передбачення за заголовком тексту.  Форми слова та споріднені слова. Запис слів під диктування.

- Прочитай заголовок тексту в підручнику на ст. 41.

- Як ти думаєш, про що у ньому йтиме мова?

- Кого називають запитайком?

- Прочитай цей текст, правильно інтонуючи речення.

- Про що у ньому розповідається?

- Чому людям важко було пояснити речі, про які питав хлопчик?

- Поміркуй над останнім реченням.

- Попрацюй в робочому зошиті.

- Випиши з тексту виділені форми слів. Спочатку форми слова люди, потім – шухляди.

- У кожній формі слова виділи закінчення (частину слова, яка змінюється).

- Утвори і запиши словосполучення з підкресленими словами (підказка у завданні 5 на ст. 41).

- Запиши під диктування слова: лісник, дубовий, вода, водій (попроси продиктувати ці слова маму чи тата).

-Добери і запиши споріднені слова до цих слів. Визнач у них корінь (Підказка в підручнику на ст. 40 ).

Математика

Тема. Знаходження спільних добутків при множенні числа 2 і числа 3. Поняття «удвічі», «утричі». Креслення відрізків «у…довший» та «на…довший».

- Виконай усно розминку.  З ряду чисел назви лише ті , які є добутками числа 3.

- Пригадай табличку множення на 2, потім на 3. Назви спільні добутки при множенні числа 2 і числа 3 (завдання №4 в підручнику на ст. 188).

- Попрацюй в зошиті з друкованою основою на ст. 53. Запиши пари множників до поданих чисел (№1).

-Обчисли вирази №1 на ст. 52 (внизу).

- Перед виконанням роботи пригадай правило про порядок дій. Яку дію будеш виконувати спочатку? Не забудь вгорі написати результат першої дії.

- Прочитай задачу №2 на ст. 53 вгорі.

- Що сказано про огірки? А про помідори?

- Чи можна одразу дати відповідь на запитання задачі?

- Що потрібно знайти спочатку?

- Що означає у 3 рази більше? (Скористайся довідником в підручнику на ст. 185).

- Як знайти, скільки всього кілограмів овочів купили?

- Запиши розв’язання і відповідь до задачі.

- Виконай в робочому зошиті завдання №7 з підручника на ст.188. Якої довжини перший відрізок?

- Що сказано про другий відрізок? Що означає на 3 см довший? Що сказано про третій відрізок?

- Як знайти його довжину? Запиши і накресли всі відрізки.

- Відпочинь і підготуйся до наступного уроку.

ЯДС (технологічна галузь)

Тема. Моделювання, конструювання та виготовлення виробів із готових елементів деталей конструктора. Танграм. Добір конструкційних матеріалів, інструментів та пристосувань для виготовлення виробу. Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності.

- Для уроку тобі потрібні будуть ножиці, альбомний листок кольорові олівці та лінійка.

- Ти навчишся виготовляти танграм і працювати з ним. Це гра – головоломка для дітей, яка полягає в рішенні різноманітних задач з магічним квадратом. Її ще називають геометричним конструктором.

- Спочатку потрібно накреслити на альбомному листку квадрат зі сторонами 10 см і розграфити його відповідно до схеми (попроси про допомогу своїх близьких).


- Розмалюй фігури різними кольорами і розріж по лініях на 7 частин. (Пригадай правила безпечної роботи з ножицями).

- Використовуючи всі частини, спробуй скласти різноманітні фігурки  за зразком

чи власним задумом.

 






  Бажаю успіхів і цікавої гри!




Немає коментарів:

Дописати коментар