середа, 10 березня 2021 р.

 

11 березня

ЯДС (природнича галузь)

Тема. Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність людини.

-Відгадай загадку.

Супроводжує дітей,

В ньому книги, ручка, клей,

Гумка, зошит, олівець,

Пензлі, циркуль, папірець.

-Так, це портфель. Щоранку він несе підручники і приладдя до школи. Користуючись ними, ми не замислюємося, де і як вони з’явилися. Переглянь відео «Виникнення кулькової ручки». Виявляється, цей винахід має цікаву та довгу історію.



- Які винаходи людства ти ще знаєш? Наведи приклади.

- Як вони впливають на життєдіяльність людини?

- Переглянь мультфільм «Фіксики – міксер»



- Яких правил користування слід дотримуватися з електроприладами?

-Пофантазуй. Уяви, які механізми були б корисними у школі, у домашньому господарстві?

Математика

Тема. Поняття «удвічі», «утричі». Підбір відповідного множника у складеному виразі при відомому результаті. Складання і розв’язування задач на одну і на дві дії за малюнком. Креслення відрізків: «у…довший» та «на …довший».

- Попрацюй усно. Повтори табличку множення на 2 і на 3.

- Доповни «числові трійки», добираючи відповідний множник (завдання №1 в підручнику на ст.189).

- Прочитай і усно розв’яжи  задачу №3. (Нагадую, що «на … більше» - додаємо, «у…більше» - множимо).

- Виконай письмові завдання в робочому зошиті. Прочитай і розв’яжи задачу №6 на ст.190 в підручнику (спочатку додаванням, а потім множенням).

- Виконай завдання №7 на ст.190. Склади за малюнком  задачу на одну дію. Усно її розв’яжи.

- Яке питання потрібно поставити в задачі, щоб вона розв’язувалася двома діями?

- Запиши скорочено умову і розв’язок другої задачі (№7).

- Для наступного завдання підготуй лінійку та простий олівець. Накресли відрізок довжиною 4 см. Накресли другий відрізок, що удвічі довший від першого. Накресли третій відрізок на 5 см довший від першого.

- Відпочинь і підготуйся до наступного уроку.

Українська мова

Тема. Виразне читання твору. Робота за змістом твору. Переказ легенди. Форми слова та споріднені слова. Створення письмового висловлювання на задану тему. Визначення основи та закінчення в слові.

-На цьому уроці ти ознайомишся з легендою. Дізнайся, що таке легенда в підручнику на ст.43.

-Переглянь сьому серію анімаційного серіалу «Моя країна – Україна» - «Тернопільська квітка» (легенда) 



- У який спосіб ти отримав (отримала) інформацію про легенду?

- Як іще можна отримати таку інформацію?

- Про походження назви якого міста розповідається?

- Прочитай в підручнику з мови на ст. 43 текст «Поштовий індекс».

- Що тобі вже було відомо раніше?

- Що нового ти дізнався (дізналася)?

- Знайди у тексті форми слова поштова.

- Спиши підкреслені слова, виділи в них закінчення та основу. (Скористайся алгоритмом міркування, який є  в підручнику на ст. 42).

- Напиши листа другові/ подрузі. У ньому розкажи легенду про походження назви міста Тернопіль.

                                                      Фізична культура

Тема. Загальнорозвивальні вправи з предметами (м’ячами). Рухливі ігри. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, ігор.

-Перед початком уроку пригадай правила безпечної поведінки

https://www.youtube.com/watch?v=TrvqidMnV6A

-Виконай загальнорозвивальні вправи з м’ячем 



-У вільний час пограй у спортивні ігри

https://www.youtube.com/watch?v=rR-cU9Dikxo

               Бажаю усім весняного настрою і яскравого сонечка!

Немає коментарів:

Дописати коментар