неділя, 28 березня 2021 р.

    

29 березня

ЯДС (мовно – літературна галузь)

Тема. Візуальні медіа як джерело інформації. Тема, емоційно–ціннісне навантаження медіатекстів. Перепитування як уточнення інформації. Перетворення інформації. Створення письмового висловлювання.

- Розглянь картину  Берти Морізо "Колиска".

- Яку подію зображено?

- На картині зображена сестра художниці, яка спостерігає за своєю сплячою донечкою. Художниця ніколи не писала картин про материнську любов. Коли її рідна сестра народила дитину, то Берта захотіла створити таку роботу, бо дуже любила свою сестру.

- Яка мелодія могла б супроводжувати зображену подію?

- Чи знаєш ти, що таке колискова?

- Від якого слова утворилося слово колискова?

- Чи будуть слова колиска, колискова, колисати, колисанка спорідненими? Чому?

- Послухай колискову «Котику сіренький» у виконанні Ніни Матвієнко

https://www.youtube.com/watch?v=-D9PFdiNDfo

- Чим виконання колискової співачкою відрізняється від виконання мамою чи сестрою?

- Прочитай у хрестоматії на ст.109 вірш Ігоря Фальковича «Колоскова колискова».

- Хто, на твою думку, міг співати колискову маленьким колоскам?

- Напиши в зошиті з мови, які сни могли наснитися мишенятам, пташкам, рибкам, про яких згадує автор у вірші?

- Повправляйся у виразному читанні вірша.

Математика

Тема. Лічба об’єктів, позначення числом результату лічби. Дія ділення. Знак дії ділення. Вправи на поділ на однакові групи (поділ порівну). Задача на поділ на рівні частини. Розв’язування задач на ділення з допомогою схематичних малюнків.

- Полічи четвірками до 40, п’ятірками до 50.

- Запиши пари множників до поданих чисел (завдання 1 в зошиті на ст.55).

- Прочитай і розв’яжи задачу №2.

- Що відомо про Євгена? А про Христинку?

- Як знайти, скільки задач розв’язала дівчинка? Запиши.

- Скільки всього задач розв’язали діти?

- Сьогодні ти ознайомишся з новою дією – ділення. Послухай пояснення.


https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E

- Розфарбуй квадратики, розділи їх рискою на дві частини і запиши вираз на ділення (№1 внизу на ст.55).

- Подивися в підручнику на ст.198 №1, як потрібно розв’язувати задачі на поділ на рівні частини.

- Розв’яжи задачу №2 (зошит, ст.56 вгорі). Розмалюй шишки першої білочки коричневим кольором, а другої – зеленим.

- З  таблиці на множення можна легко створити таблицю на ділення. Міркуй так:

 2 4 = 8, то 8 : 2=4

- Вивчи табличку ділення на 2 на ст.203.

- Зроби перерву і підготуйся до наступного уроку.

Українська мова

Тема. Виразне читання  твору. Корінь слова. Добір, утворення спільнокореневих слів. Визначення основи та закінчення, кореня слова. Лексичне значення слова. Створення письмового висловлювання на задану тему.

- Сьогодні ми продовжимо говорити про відкриття.

- Подивися мультфільм «Вертоліт» проєкту «Світ чекає на відкриття»

 


https://www.youtube.com/watch?v=b_WdTzfT71U

- Прочитай текст в підручнику на ст.47.

- Про що цей текст?

- Який заголовок можна йому дати?

- Спиши другий абзац тексту, підкресли власні назви. Прокоментуй їх написання.

- Добери спільнокореневі слова до слова літак, виділи у них закінчення, основу та корінь. Чи відбулося у коренях слів чергування?

- Навчися виразно читати цей текст.

Фізична культура

Тема. Фізичні вправи для формування постави. Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та способи її уникнення. Рухливі ігри. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.

-Подивися відео і виконай вправи для формування постави. Не забувай про правила безпеки під час виконання вправ.

https://www.youtube.com/watch?v=ucIOPAoq7Sg

-Під час фізичних навантажень потрібно слідкувати за ступенем втомлюваності..

Найпоширеніші ознаки втоми:

* Зміна кольору обличчя – почервоніння, збліднення, посиніння;

* Ступінь спітнілості – спітніле обличчя, зокрема лоб;

* Характер дихання – дихання ротом, задишка;

* Робота серця – трохи прискорене чи посилене серцебиття;

* Погіршення якості виконання рухів – втрата ритмічності, зниження швидкості, млявість;

* Погіршення постави.

- Якщо ти втомися (втомилася), то слід негайно зменшити фізичне навантаження:  

зменшити кількість вправ, або уповільнити темп їх виконання.

Отож, не перевтомлюйся! Гарного відпочинку!


Немає коментарів:

Дописати коментар