25
березня
ЯДС
(природнича галузь)
Тема. Вплив людини на довкілля. Охорона
природи.
-Ти вже знаєш, що людина та природа пов’язані між собою.
Подивися відеоурок і дізнайся, як людина своєю діяльністю може впливати на
довкілля
- То чому потрібно охороняти природу?
- Первоцвіти – безцінний дар природи, перша посмішка весни!
Нині деякі види належать до категорії рідкісних і зникаючих рослин та занесені
до Червоної книги. Але деякі люди безжально зривають цю красу. Подивися відео і
дізнайся, чому не можна купувати та зривати первоцвіти.
https://www.youtube.com/watch?v=MukK0DDgCVQ
- Що ти можеш зробити для збереження навколишнього
середовища?
- Пам’ятай, дбаючи про природу, людина дбає про себе!
Математика
Тема. Розклад числа на множники. Задача на
різницеве порівняння двох добутків. Складання виразу за схемою.
-Пригадай табличку множення числа 5
- Попрацюй усно за підручником на ст.196. Доповни «числові
трійки» (№2 ).
- В робочому зошиті виконай математичний диктант (№4 на
ст.197).
- Прочитай задачу №5.
- Про кого ця задача?
- Скільки пташенят в одному гніздечку?
- Запиши, скільки пташенят у восьми гніздечках? (8 гніздечок по
5 пташенят- це 5+5+5+5+5+5+5+5 заміни
множенням)
- Знайди, на скільки менше пташенят в одному гніздечку, ніж у
восьми?
- Запиши відповідь до задачі.
- Розглянь малюнок (задача 6). Прочитай умову.
- Розв’яжи задачу діями. Міркуй так: 5 зайців по 5 грн – це
….; 3 ведмедики по 8 грн – це …; щоб дізнатися, на скільки більше, потрібно … (отже,
маємо 3 дії).
- Склади за поданою схемою
вираз. Запиши його і обчисли.
- Як тобі зручніше було розв’язувати цю задачу: діями чи виразом?
- Виконай вправи для очей.
- Знайди значення виразу із змінною (№8 на ст.198). Нагадую,
починаємо писати так: Якщо k = 3, то k • 5 – 2 = 3 • 5 – 2 = …. (k пишемо як в англійській мові)
- Відпочинь і підготуйся до наступного уроку.
Українська
мова
Тема. Виразне читання/слухання твору.
Передбачення за заголовком. Вірш. Рима, ритм, настрій у вірші. Робота за
змістом твору. Мовні явища в тексті: чергування звуків в коренях слів. Запис
слів під диктування. Добір спільнокореневих слів.
-Послухай вірш Григорія Фальковича «Корова спекла коровай» у
виконанні автора.
Як ти думаєш, про що може у ньому йти мова?
https://www.youtube.com/watch?v=5B83LHnNIN4
- Чи справдилися твої передбачення?
- Який настрій у тебе викликав цей вірш?
- Спробуй виразно його прочитати (хрестоматія, ст. 109).
- Якою ти уявляєш цю корову?
- Що пропонує автор тим, хто хоче зустріти давнього друга?
-Спиши останні 4 рядки вірша.
- Спробуй до поданих слів назвати слово з римою з цього
вірша: коровай, тривала, зрадіти. (Перевір: трамвай, минала, зустріти).
- Виконай вправи для очей.
- Запиши слова під диктування: корова, коровай, шматочок,
трамвай, мишка, качка, квочка, школа, пляж, кіно.
- Зміни слово друг, щоб у ньому відбулося чергування.
- Поміркуй, чи є слова корова і коровай спільнокореневими?
Доведи свою думку.
- Добери спільнокореневі слова до слова трамвай і запиши їх.
- Повправляйся у виразному читанні вірша.
Фізична
культура
Тема. Загальнорозвивальні вправи без
предметів. Рухливі ігри. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних
вправ, ігор.
- Перед виконанням вправ пригадай правила безпечної поведінки
(за потреби переглянь відео попереднього
уроку фізкультури).
- Виконай загальнорозвивальні вправи без предметів на килимку
https://www.youtube.com/watch?v=KVkTGeiyT24
-
Пограй
в ігри https://www.youtube.com/watch?v=Zza2sJllAhY
Гарного
відпочинку!
Немає коментарів:
Дописати коментар