середа, 24 березня 2021 р.

     

25 березня

ЯДС (природнича галузь)

Тема. Вплив людини на довкілля. Охорона природи.

-Ти вже знаєш, що людина та природа пов’язані між собою. Подивися відеоурок і дізнайся, як людина своєю діяльністю може впливати на довкілля


https://www.youtube.com/watch?v=bopOAKmcjk0

- То чому потрібно охороняти природу?

- Первоцвіти – безцінний дар природи, перша посмішка весни! Нині деякі види належать до категорії рідкісних і зникаючих рослин та занесені до Червоної книги. Але деякі люди безжально зривають цю красу. Подивися відео і дізнайся, чому не можна купувати та зривати первоцвіти.



https://www.youtube.com/watch?v=MukK0DDgCVQ

- Що ти можеш зробити для збереження навколишнього середовища?

- Пам’ятай, дбаючи про природу, людина дбає про себе!

Математика

Тема. Розклад числа на множники. Задача на різницеве порівняння двох добутків. Складання виразу за схемою.

-Пригадай табличку множення числа 5

https://www.youtube.com/watch?v=2fXC2YJatgA

- Попрацюй усно за підручником на ст.196. Доповни «числові трійки» (№2 ).

- В робочому зошиті виконай математичний диктант (№4 на ст.197).

- Прочитай задачу №5.

- Про кого ця задача?

- Скільки пташенят в одному гніздечку?

- Запиши, скільки пташенят у восьми гніздечках? (8 гніздечок по 5 пташенят- це  5+5+5+5+5+5+5+5 заміни множенням)

- Знайди, на скільки менше пташенят в одному гніздечку, ніж у восьми?

- Запиши відповідь до задачі.

- Розглянь малюнок (задача 6). Прочитай умову.

- Розв’яжи задачу діями. Міркуй так: 5 зайців по 5 грн – це ….; 3 ведмедики по 8 грн – це …; щоб дізнатися, на скільки більше, потрібно … (отже, маємо 3 дії).

-  Склади за поданою схемою вираз. Запиши його і обчисли.

- Як тобі зручніше було розв’язувати цю задачу:  діями чи виразом?

- Виконай вправи для очей.

- Знайди значення виразу із змінною (№8 на ст.198). Нагадую, починаємо писати так: Якщо k = 3, то k 5 – 2 = 3   5 – 2 = …. (k пишемо як в англійській мові)

- Відпочинь і підготуйся до наступного уроку.

Українська мова

Тема. Виразне читання/слухання твору. Передбачення за заголовком. Вірш. Рима, ритм, настрій у вірші. Робота за змістом твору. Мовні явища в тексті: чергування звуків в коренях слів. Запис слів під диктування. Добір спільнокореневих слів.

-Послухай вірш Григорія Фальковича «Корова спекла коровай» у виконанні автора.

Як ти думаєш, про що може у ньому йти мова?


https://www.youtube.com/watch?v=5B83LHnNIN4

- Чи справдилися твої передбачення?

- Який настрій у тебе викликав цей вірш?

- Спробуй виразно його прочитати (хрестоматія, ст. 109).

- Якою ти уявляєш цю корову?

- Що пропонує автор тим, хто хоче зустріти давнього друга?

-Спиши останні 4 рядки вірша.

- Спробуй до поданих слів назвати слово з римою з цього вірша: коровай, тривала, зрадіти. (Перевір: трамвай, минала, зустріти).

- Виконай вправи для очей.

- Запиши слова під диктування: корова, коровай, шматочок, трамвай, мишка, качка, квочка, школа, пляж, кіно.

- Зміни слово друг, щоб у ньому відбулося чергування.

- Поміркуй, чи є слова корова і коровай спільнокореневими? Доведи свою думку.

- Добери спільнокореневі слова до слова трамвай і запиши їх.

- Повправляйся у виразному читанні вірша.

Фізична культура

Тема. Загальнорозвивальні вправи без предметів. Рухливі ігри. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, ігор.

- Перед виконанням вправ пригадай правила безпечної поведінки (за потреби переглянь відео  попереднього уроку фізкультури).

- Виконай загальнорозвивальні вправи без предметів на килимку

 https://www.youtube.com/watch?v=KVkTGeiyT24

-         Пограй в ігри  https://www.youtube.com/watch?v=Zza2sJllAhY

Гарного відпочинку!

 

Немає коментарів:

Дописати коментар