четвер, 11 березня 2021 р.

                                                                   

                                                            12 березня

ЯДС (математична галузь)

Тема. Збір, впорядкування, порівняння, групування даних. Виконання математичних завдань на основі зібраних (наявних) даних із застосуванням простих моделей. Зчитування даних з таблиць, піктограм, схем.

-Попрацюй з календарем (за цей рік). Склади таблицю днів народження твоїх рідних за зразком:

  

-Накресли в робочому зошиті стовпчикову діаграму. Зліва познач кількість повних років, внизу напиши імена своїх рідних.

-Склади 3 питання за даними діаграми і дай на них відповіді.

Фізична культура

Тема. Дитячий фітнес: танцювальні імпровізаційні вправи. Рухливі ігри. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, ігор.

-Для зміцнення здоров’я пропоную зайнятися фітнесом.

Дитячий фітнес – це поєднання гімнастики, аеробіки, йоги, хореографії та загально-розвивальних вправ.

- Пригадай правила безпечної поведінки під час виконання вправ (за потреби переглянь відео у попередньому уроці фізичної культури).

- Уважно переглянь відео і виконай вправи


https://www.youtube.com/watch?v=4obP2ah39n0

-У вільний час пограй у рухливі ігри з м’ячем на подвір’ї.

Українська мова

Тема. Робота з дитячою книжкою. Слухання аудіоказки. Виокремлення конкретної інформації з тексту. Створення письмового висловлювання.

-Уважно послухай казку Лариси Денисенко «Як Шуша познайомився з Гагою».   Спробуй запам’ятати, про які винаходи людини згадується.


https://www.youtube.com/watch?v=avGtNreBMg4

- Які потреби людей були задоволені за допомогою цих винаходів?

- Напиши, який винахід, на твою думку, є найважливішим? Чому?

- Запиши під диктування слова – назви винаходів: клей, нитки, голка, картон, відерце, окуляри.

- Визнач основу та закінчення у цих словах. (Нагадую – нульове закінчення – порожній квадратик).

- Прочитай цю казку в хрестоматії на ст. 77 – 78.

- Випиши з тексту споріднені слова до слова пір’я.

- Прочитай останнє речення в казці. Як ти його розумієш?

- Чи бували у твоєму житті ситуації, коли ти відчув (відчула) підтримку друзів?

- Навчися виразно читати цю казку.

ЯДС

Тема. Вплив реклами на вибір продуктів. Пам’ятки природи та культури рідної місцевості. Про що може повідомити назва?

-Сьогодні ми будемо вести мову про рекламу і її вплив на вибір продуктів.

Подивися презентацію «Реклама і здоров’я» і дай відповіді на запитання:

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-urok-30-reklama-i-zdorova-78337.html

-Яка мета реклами?

-Які продукти часто рекламують?

-Як реклама впливає на вибір продуктів?

-Який негативний вплив реклами?

-Який висновок можна зробити?

-Запам’ятай: розрекламовані товари зазвичай не кращі за ті, які не рекламують. Крім того, вони дорожчі тому, що до ціни товару враховують витрати на рекламу.

-У нашій місцевості є багато різноманітних пам’яток природи та культури. Ознайомся з деякими з них за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=QrPnldNaPzE

-Подумай, про що може повідомити назва?

Образотворче мистецтво

Тема. Малювання графічними матеріалами, фарбами. Дотримання охайності та правил техніки безпеки. Презентація власної творчості.

- Підготуй альбомний аркуш, пензлі різної товщини, воду.

- Весна  - період відродження природи. Які ознаки весни ти знаєш?

- Пропоную сьогодні намалювати весняний пейзаж. Нагадаю, що пейзаж – це

жанр образотворчого мистецтва, в якому об'єктом зображення є природа. Пейзажем називають також окремий твір цього жанру.

- Багато художників у своїх картинах зображували природу. Подивися презентацію

«Початок весни у картинах відомих художників».

https://naurok.com.ua/prezentaciya-pochatok-vesni-u-kartinah-vidomih-hudozhnikiv-172719.html

- Який пейзаж тебе вразив найбільше? Чому?

- Для того, щоб намалювати пейзаж, поверни альбомний аркуш горизонтально. Проведи лінію горизонту (вище середини аркуша).

- На передньому плані розташуй дерева. Подумай, чим можна доповнити малюнок?

- Пам’ятай, що предмети, які знаходяться ближче до нас, зображуються чіткішими, ніж ті, що розташовані вдалечині.

- Ближчі предмети завжди загороджують предмети, що знаходяться далі.

- Дрібні деталі промальовуй тонким пензликом (не забувай знімати з нього зайву воду).

- Дотримуйся охайності та правил техніки безпеки.

- Презентуй свою роботу близьким.



Немає коментарів:

Дописати коментар