2 квітня –
Міжнародний день дитячої книги
Щороку 2 квітня ми святкуємо
Міжнародний день дитячої книги. Це свято було започатковане 1967 року рішенням
Міжнародної ради з питань дитячої книги. А дата була обрана не випадково. Саме
цього дня народився славетний данський казкар – Ганс Крістіан Андерсен. Тож,
відзначаючи цю подію, ми згадуємо всі чудові твори цього дивовижного митця й
оцінюємо подальші старання його послідовників. А також розуміємо, яке місце
сьогодні посідає книга у житті людини. Саме книжка допомагає нам пізнати себе і
розуміти світ.
-Подивися відео, яке познайомить тебе
з цікавими фактами про день дитячої книги
https://www.youtube.com/watch?v=OrhhIqW3Hok
ЯДС
(математична галузь)
Тема. Розпізнавання серед ситуацій із свого
життя тих, що потребують перелічування об’єктів, вимірювання величин,
обчислення. Створення макетів реальних та уявних об’єктів.
- Подивися,
як діти порахували яблука (підручник
ст.201, №1).
- Прочитай і
розв’яжи задачу №10 на ст.204. Доповни дві наступні задачі, використовуючи
числові дані першої задачі. Запиши розв’язки.
- Виконай
завдання №2 на ст.202.
- Накресли
перший відрізок довжиною 6 см, а другий удвічі довший, ніж перший.
Третій відрізок на 3 см коротший, ніж другий.
- Повтори
таблиці ділення на 2,3,4,5 (підручник ст. 203).
- Склади з
підручних матеріалів макет ракети чи космічного корабля.
Фізична
культура
Тема. Вправи на релаксацію. Дихальні
вправи. Рухливі ігри. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних
вправ, ігор.
-Виконай релаксаційну вправу «Метелик»
https://www.youtube.com/watch?v=ODR7PCYC1HA
-Виконай дихальні вправи
https://www.youtube.com/watch?v=67nsp58w284
- Пригадай правила безпечної поведінки під час ігор.
- Пограйся в рухливі ігри на свіжому повітрі.
Українська
мова
Тема. Робота з дитячою книжкою. Презентація
учнями улюблених дитячих книг
Їхніх батьків/бабусь/дідусів. Робота з текстом та
прислів’ями.
- Ви вже знаєте, що сьогодні – Міжнародний день дитячої
книги. Книга має для нас надзвичайне значення. Звідки береться молоко, як росте
хліб, чому змінюються пори року? Про все це ми можемо довідатися з книг.
Книга вчить, як на світі жить.
Дім без книги – день без сонця.
З книгою жити – з
добром дружити.
З ручаїв – ріки, з
книжок – знання.
З книгою подружишся,
розуму наберешся.
- Поясніть, як ви їх розумієте.
- Запишіть ці прислів’я і запам’ятайте.
- Коли ви були маленькі,
батьки вам читали книги. А коли вивчили літери – самі стали читачами. Недавно
на уроці ви розповідали про свої улюблені книги. А сьогодні я прошу розповісти про улюблені книги ваших батьків,
дідусів чи бабусь.
- Пропоную послухати казку «Найласкавіші руки» відомого українського письменника Василя Сухомлинського
https://www.youtube.com/watch?v=hhe5UblEQ-4
- Про кого
ця казка?
- Що трапилося з дівчинкою?
- Як вона описала свою маму?
- Прочитай текст в підручнику на ст. 49
- Чому він має таку назву?
- Про що у ньому розповідається?
- Яка його головна думка?
- Як уміння запитувати може допомогти у школі?
- Навчіться виразно читати цей текст.
ЯДС
Тема. Походження назви
населеного пункту, розташування.
- Існує кілька
версій походження назви нашого міста.
1) Є така
легенда. Гайсин був маєтком багато пана і знаходився серед густих лісів і
боліт. Його син, який дуже любив полювати, потрапив в непрохідне болото і зник
там безслідно. Це так вплинуло на вбитого горем батька, що він збожеволів і
став ходити по лісах і болотах, гукати : "Гей, син!" Звідти і назва
"Гейсин", а пізніше "Гайсин".
2) Слово
Гальшин походить від польсько-литовської назви "лісництво". Наш край
в ті часи був вкритий густими лісами.
3) Гайсин як місто відродився на місці знищеного
поселення з назвою, що походила від імені праслов'янського бога вирія і
потустороннього світу Гайтосира. Символом цього бога був птах в небі. Серед
багатьох назв лелек є і "гайтошир". Доказом цієї версії може бути і
давній герб Гайсина - крило на фоні блакитного неба-вирія.
4) Назва
Гайсин походить від слів гайшин, гейшин - "лісова сторожка",
"житло лісника" (лісника раніше називали гайовим, гаївником).
- Наше місто
розташоване на річці Сіб на відстані 94 км від
Вінниці, яка є обласним центром.
- Розкажи,
що тобі найбільше подобається у нашому місті?
Образотворче
мистецтво
Тема. Зв’язок музики з іншими видами
мистецтва. Слухання колискових пісень у виконанні професійних співаків.
Малювання графічними матеріалами, фарбами (ілюстрації колискових пісень).
Дотримання охайності та правил техніки безпеки. Презентація власної творчості.
- Підготуй
до уроку фарби, простий олівець, пензлі різної товщини, воду в стаканчику,
аркуш альбомного паперу.
- Ти вже
слухав (слухала) на попередньому уроці колискову пісню «Котику сіренький» у
виконанні Ніни Матвієнко. Як ти думаєш, чи співають чоловіки колискові?
- Послухай,
як виконує колискову відомий український співак Віктор Павлік
https://www.youtube.com/watch?v=uRSKiP5ZKfw
-Чому, на
твою думку, він захотів створити цю пісню, коли існує стільки колискових?
-Пригадай картину Берти Морізо «Колиска». Чи
підходить зображене на картині до змісту пісні?
- Спробуй
виконати ілюстрацію до однїєї з прослуханих колискових.
- Починай малювати простим
олівцем. Спочатку на полотні або папері слід виконати ескіз, який
послужить орієнтиром для нанесення різних фарб;
- Далі фарбами малюється фон;
- Наступний етап – замальовка
середніх об’єктів;
- Потім залишається нанести фарбою
дрібні деталі.
- Дотримуйся
охайності та правил техніки безпеки.
- Презентуй
свою роботу близьким.
Успіхів у
роботі і гарних вихідних!
Немає коментарів:
Дописати коментар