неділю, 25 квітня 2021 р.

  

26 квітня (Початок онлайн - уроків о 9 год)

26 квітня – День пам’яті Чорнобильської трагедії.

      35 років тому відбулась на нашій землі трагічна подія – аварія на Чорнобильській АЕС.  У ніч з 25 на 26 квітня 1986 року о 1-й годині 23 хвилини 40 секунд над четвер­тим реактором Чорнобильської АЕС нічну пітьму розірвала серія вибухів, яка зруйнувала реактор і споруду четвертого енергоблоку. При цьому ви­промінюючи в небо величезну кількість радіоак­тивних елементів, які стали причиною значного радіоактивного забруднення навколишніх земель.

   За покликом рідної землі на захист свого народу першими до палаючого реактора за тривогою приїхали пожежники з охорони Чор­нобильської АЕС. Незабаром прибуло підкріп­лення з міста Прип'яті. Вступивши у вируюче полум'я, пожежники, не шкодую­чи ні сил, ні життя, рятували станцію.

     Всі 28 чоловік двох караулів боролися з полум’ям. З них 6 чоловік загинуло: лейтенант Правик Володимир Павлович; лейтенант Кібенок Віктор Миколайович; сержант Ващук Ми­кола Васильович; старший сержант Ігнатенко Ва­силь Іванович; старший сержант Тіменок Микола Іванович; сержант Тищура Володимир Іванович. На  кладовищі на скром­них плитах викарбувані їхні імена. Хай пам'ять про них буде вічна!


Математика

Тема. Лічба об’єктів, позначення числом результату лічби. Таблиця множення числа 6 і таблиця ділення на 6 (ознайомлення).

- Ознайомся з таблицею множення числа 6 і таблицею ділення на 6 в підручнику на ст. 210.

- Які випадки тобі вже відомі? (Використай переставний закон множення).

- Заповни порожні клітинки таблиці в зошиті (№1 на ст.58).

- Знайди значення виразу №2.

- Прочитай і розв’яжи задачу №3.

- Зміни запитання задачі так, щоб друга дія була на додавання (ст. 59).

-Повтори таблицю множення чисел 2,3,4,5.

Українська мова,  ЯДС (мовно – літературна галузь)

Тема. Малюнкове письмо стародавніх народів. Пошук у тексті необхідної інформації. Вибіркове читання. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назвах. Створення письмового висловлювання. Запис речень під диктування. Самоперевірка з опорою на зразок.

   Візуальні медіа як джерело інформації. Мультфільми. Улюблений герой. Теми, емоційно – ціннісне навантаження медіатекстів. Створення письмового висловлювання.

-Переглянь 4 серію мультсеріалу «Моя країна – Україна».



- Що намалював Кіт Воркіт на шпалерах?

- Що подарував трипільський хлопець своїй дівчині?

- Як ти думаєш, чому ці символи були такі важливі людям, які  жили і працювали на землі?

- Прочитай текст про трипільців.

     Кіт Воркіт та Сашко Лірник побували в с. Легедзине на Черкащині в заповіднику «Трипільська культура». Трипільці жили 5000 років тому, або 180 поколінь людей на території України і сусідніх країн. Тільки на території України знайдено понад 1000 стоянок трипільської культури. Трипільці зуміли здобути і відлити перший метал – мідь. Вони уміли виварювати сіль і будувати  поселення: багато житлових і господарських споруд.  Саме в селі Легедзине можна не лише побачити, а й пожити в таких будинках.

- Де і коли жили трипільці?

- Чим вони займалися?

- Поясни написання слів з великої букви.

- Запиши  4 і 5 речення під диктовку. Перевір написане.

- Переглянь відео про поселення трипільців.


Поселення трипільців. Це Черкащина - YouTube

-Розглянь фотографію будинку, в якому жили трипільці.

- Поміркуй, що, на твою думку, означають малюнки на стінах?

- Не будь-який малюнок міг зявитися на будинку, тому що такі малюнки виконували особливу роль – вони використовувалися для захисту будівлі, для спілкування з силами природи, тощо. Такі малюнки називають ще символами.

-Трипільці створили свою малюнкову писемність. Учені розшифрували, що означають ці знаки. Розглянь трипільські символи, уяви себе трипільцем і спробуй з цих знаків передати якесь повідомлення про навколишній світ (про природу, родину, тощо). 







-         Запиши готове повідомлення.

 

Фізична культура

Тема. Вправи для формування культури рухів. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, ігор.

-Пригадай правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ.


Виконай вправи



                  До зустрічі завтра на онлайн – уроках о 9 год 30 хв.

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар