26 квітня
(Початок
онлайн - уроків о 9 год)
26 квітня – День
пам’яті Чорнобильської трагедії.
35 років тому відбулась на нашій землі трагічна подія – аварія на
Чорнобильській АЕС. У ніч з 25 на 26
квітня 1986 року о 1-й годині 23 хвилини 40 секунд над четвертим реактором
Чорнобильської АЕС нічну пітьму розірвала серія вибухів, яка зруйнувала реактор
і споруду четвертого енергоблоку. При цьому випромінюючи в небо величезну
кількість радіоактивних елементів, які стали причиною значного радіоактивного
забруднення навколишніх земель.
За покликом
рідної землі на захист свого народу першими до палаючого реактора за
тривогою приїхали пожежники з охорони Чорнобильської АЕС. Незабаром прибуло
підкріплення з міста Прип'яті. Вступивши у вируюче полум'я, пожежники, не
шкодуючи ні сил, ні життя, рятували станцію.
Всі 28
чоловік двох караулів боролися з полум’ям. З них 6 чоловік загинуло: лейтенант
Правик Володимир Павлович; лейтенант Кібенок Віктор Миколайович; сержант Ващук
Микола Васильович; старший сержант Ігнатенко Василь Іванович; старший сержант
Тіменок Микола Іванович; сержант Тищура Володимир Іванович. На
кладовищі на скромних плитах викарбувані їхні імена. Хай пам'ять про них
буде вічна!
Математика
Тема. Лічба об’єктів, позначення числом
результату лічби. Таблиця множення числа 6 і таблиця ділення на 6
(ознайомлення).
- Ознайомся
з таблицею множення числа 6 і таблицею ділення на 6 в підручнику на ст. 210.
- Які
випадки тобі вже відомі? (Використай переставний закон множення).
- Заповни
порожні клітинки таблиці в зошиті (№1 на ст.58).
- Знайди
значення виразу №2.
- Прочитай і
розв’яжи задачу №3.
- Зміни
запитання задачі так, щоб друга дія була на додавання (ст. 59).
-Повтори
таблицю множення чисел 2,3,4,5.
Українська
мова, ЯДС (мовно – літературна галузь)
Тема. Малюнкове
письмо стародавніх народів. Пошук у тексті необхідної інформації. Вибіркове
читання. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних
назвах. Створення письмового висловлювання. Запис речень під диктування.
Самоперевірка з опорою на зразок.
Візуальні медіа як джерело інформації. Мультфільми. Улюблений
герой. Теми, емоційно – ціннісне навантаження медіатекстів. Створення
письмового висловлювання.
-Переглянь 4
серію мультсеріалу «Моя країна – Україна».
- Що намалював Кіт Воркіт на шпалерах?
- Що
подарував трипільський хлопець своїй дівчині?
- Як ти
думаєш, чому ці символи були такі важливі людям, які жили і працювали на землі?
- Прочитай
текст про трипільців.
Кіт Воркіт та Сашко Лірник побували в с. Легедзине на Черкащині в
заповіднику «Трипільська культура». Трипільці
жили 5000 років тому, або 180 поколінь людей на території України і сусідніх
країн. Тільки на території України знайдено понад 1000 стоянок трипільської
культури. Трипільці зуміли здобути і відлити перший метал – мідь. Вони уміли
виварювати сіль і будувати поселення:
багато житлових і господарських споруд.
Саме в селі Легедзине можна не лише побачити, а й пожити в таких
будинках.
- Де і коли жили трипільці?
- Чим вони займалися?
- Поясни написання слів з великої
букви.
- Запиши 4 і 5 речення під диктовку. Перевір написане.
- Переглянь відео про поселення
трипільців.
Поселення трипільців. Це Черкащина - YouTube
-Розглянь фотографію будинку, в якому жили трипільці.
- Поміркуй, що, на твою думку,
означають малюнки на стінах?
- Не будь-який малюнок міг з’явитися на будинку, тому що такі малюнки виконували особливу роль – вони використовувалися для захисту будівлі, для спілкування з силами природи, тощо. Такі малюнки називають ще символами.
-
Запиши
готове повідомлення.
Фізична
культура
Тема. Вправи для формування культури рухів.
Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, ігор.
-Пригадай
правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ.
Виконай вправи
До зустрічі завтра на онлайн
– уроках о 9 год 30 хв.
Немає коментарів:
Дописати коментар