13 квітня
Початок
онлайн – уроків о 9 год 30 хв.
ЯДС
(природнича галузь)
Тема.
Прості спостереження/досліди. Обертання Землі навколо
власної осі і Сонця.
Завдання. Переглянь презентацію «Цікаві факти про весну»
https://www.youtube.com/watch?v=7QDqlWHQUGs
- Які з цих фактів ти можеш перевірити?
- Подумай над питаннями 1,2 на ст.79 (підручник з ЯДС).
- Усно виконай завдання 7,8,9,10 на ст.80.
Математика
Тема. Доповнення сімейства рівностей на
множення і ділення та заповнення їх «числових трійок». Доповнення і
розв’язування задач.
Завдання. Усно доповни «числові трійки» (№1
на ст.207).
- Обчисли
вирази № 7 на ст.206 (перший вираз: (20 – 5) : 5).
- Склади
вирази за схемами (№9, ст.206).
- Розв’яжи
задачу №6 на ст.209.
- Доповни
задачу числовими даними і розв’яжи її.
Миколка розв’язав __ прикладів, а Марійка – у __
рази менше. Скільки всього прикладів
розв’язали діти?
-Попрацюй з
тренажером. Повтори таблицю ділення на 4.
https://www.youtube.com/watch?v=CwABXUT91U0
Українська
мова
Тема. Пошук у тексті необхідної інформації.
Лексичне значення слова. Основа та закінчення. Корінь слова. Визначення
значущих частин слова за певним алгоритмом. Створення письмового висловлювання.
Завдання.
- Прочитай
ІІ частину тексту «Казка про час та годинники» в підручнику на ст.53– 54.
- Знайди значення незрозумілих слів в
тлумачному словнику.
- Поясни, як
ти розумієш вислів «час швидко летить». У якому значенні він вжитий: в прямому, чи переносному?
- Випиши з
тексту спільнокореневі слова до слова пізно.
Виділи в них корінь.
- Виділи
значущі частини слова сонний (спочатку
закінчення, потім основу і корінь).
- Напиши
висловлювання: «Як правильно розподіляти час».
Інформатика
- Пограй у
пальчикову математику (завдання №2 в зошиті на ст. 46), виконай перетворення (№5
на ст.47).
- Прочитай
питання і замалюй відповідні кружечки. (Завдання №5 на ст.49).
- Намалюй в
графічному редакторі емотикони (смайли), які відповідають твоєму настрою в
різних ситуаціях.
До
зустрічі завтра на онлайн – уроках!
Немає коментарів:
Дописати коментар