6 квітня
ЯДС
(природознавство)
Тема. Прості спостереження. Досліди. Пори
року та їхні ознаки. Вплив Сонця на сезонні явища в природі.
-Настала весна. Все навколо оживає. Стає тепліше, птахи
повертаються з теплих країв, на деревах з’являються бруньки.
Проведи
спостереження за бруньками.
- Підійди до куща бузку чи смородини.
Ти бачиш бруньки?
- Це крихітні колисочки, у яких
ховаються молоді листочки. Весняне сонечко голубить бруньки. Понюхай, як вони
приємно пахнуть.
- Якщо наступити на бруньку тополі,
вона міцно приклеїться до підошви. А в березових бруньках багато корисних
речовин, які виліковують людей від багатьох недугів.
-Спостерігай за бруньками потягом
місяця. Занотовуй зміни, які з ними відбудуться.
Ти, звичайно, знаєш, що Земля рухається навколо Сонця і внаслідок цього
руху поверхня Землі освітлюється по-різному. Тому розташування Сонця на
небосхилі в різні пори року також змінюється. Від річного руху Землі залежать
зміни пір року.
- Пригадай, які є пори року. Назви їх
головні ознаки. Тобі в нагоді може стати ця презентація https://vseosvita.ua/library/prezentacia-pori-roku-dla-distancijnih-zanat-286732.html
- У природі постійно відбуваються
зміни. Їх називають явищами природи. Зміна дня і ночі, зміна пір року, поява
або зникнення хмар чи вітру, випадання дощу, цвітіння
рослин, достигання плодів і насіння,
жовтіння і опадання листя, відліт птахів у вирій або їх повернення з теплих
країв – усе це явища природи. Ці зміни тісно пов’язані із Сонцем. Сонце є головним джерелом тепла на
Землі. Навесні воно розтоплює сніг, випаровує калюжі. Від висоти Сонця на
небосхилі залежить, холодним чи теплим буде день.
-Поміркуй, які ще зміни залежать від
висоти Сонця на небосхилі?
Математика
Тема. Порядок дій у виразах без дужок (2-3
дії), коли є дія множення чи ділення. Складання виразів. Доповнення і розв’язування задач.
-Пригадай табличку ділення на 5.
https://www.youtube.com/watch?v=NaMEBMVSCd8
-Розпочинай роботу в зошиті. Виконай
№4 (підручник ст.206).
Нагадую, що зменшити на – це відняти,
зменшити у …разів – поділити.
- Обчисли вирази №5. Пам’ятай, що у
виразах без дужок спочатку виконуй дії множення
і ділення, а потім додавання і віднімання. (Над виразами підказка: порядок дій).
- Склади вирази за схемами та обчисли
їх (№6 на ст.206). Пам’ятай про порядок дій.
- Виконай вправи для очей.
- Усно розв’яжи задачу №5 на ст.207.
- Прочитай задачу №8 на ст.206. Про
що в ній іде мова?
- Що відомо про синю стрічку?
- Що сказано про червону стрічку? Як
знайти її довжину? (Довідничок на ст.185).
- Запиши вираз і пояснення.
- Що відомо про жовту стрічку?
- Знайди її довжину.
- Яка стрічка довша? На скільки?
Запиши.
- Відпочинь і підготуйся до наступного
уроку.
Українська
мова
Тема. Виразне читання/слухання твору. Робота з деформованим
текстом. Пошук у тексті зразків відповідних мовних явищ: слова в прямому чи
переносному значенні. Створення письмового висловлювання.
- Пригадай уривок з казки «Слон Ґудзик і вогняна
квітка» (ст. 137-138).
- Яку примовку казав слон?
- Запиши її з пам’яті.
- Знайди у тексті рядки, де розказано про каштанових
листонош.
- Чому їх називають ще пелюстинками?
- Прочитай уривок далі на ст.140 – 141.
- Які чарівні предмети мала Яся?
- Що співали каштанові листоноші?
- Які слова мала написати дівчинка у весняному листі?
- Чим цей лист відрізняється від звичайного?
- Перепочинь.
Виконай руханку разом із слоненятами. https://www.youtube.com/watch?v=tlcHf6Sf2Jo
- Прочитай і запиши у реченнях на місці пропусків
потрібні слова або сполучення слів.
Яся
розтисла _______ і побачила, що й справді у неї на __________ лежить ______ камінчик,
схожий на пшеничну зернину. А ще вона відчула, як її ______ коси розвіяв
_______ вітерець, а очі засліпило ______ світло – ніби з її руки вистрибнув не
один, а цілих три веселі _____ зайці. І ______ зернятко також лежало на
_______ - все було точнісінько так, як у
________ примовці слона _______ .
- Перевір написане за текстом на ст.140 (2 абзац).
- У тексті є сполучення слів «золоте волосся». Чи
можна стверджувати, що в Ясі було волосся із золота?
- В якому значенні вжито це словосполучення?
- Навчися виразно читати уривок казки на ст.140 – 141.
Інформатика
Тема. Читання інформаційних знаків.
Створення власних. Орієнтування за допомогою інформаційних знаків та позначок
на цифрових пристроях і у доступному середовищі.
- Подумай, де ми можемо знайти потрібну інформацію?
- Спробуй розкодувати інформацію (№1, зошит ст.46)
- Виконай завдання 3,4 (ст. 47).
- Як ти думаєш, чи вміють зображення говорити? (№1 на ст.48).
- З’єднай лініями інформаційний знак і його назву (№2 на
ст.48)
- Підпиши значки програм для спілкування (№3 на ст.49).
- Познач пристрої, які використовують для відеозв’язку (№4 на
ст.49).
- Переходь до роботи за комп’ютером. Пам’ятай про правила
безпечної роботи.
- Намалюй в графічному редакторі дорожній знак. Про що
говорить інформація, зображена на ньому?
- Відпочинь. Пограйся на свіжому повітрі.
Бажаю
успіхів і міцного здоров’я!
Немає коментарів:
Дописати коментар