понеділок, 5 квітня 2021 р.

 

6 квітня

ЯДС (природознавство)

Тема. Прості спостереження. Досліди. Пори року та їхні ознаки. Вплив Сонця на сезонні явища в природі.

-Настала весна. Все навколо оживає. Стає тепліше, птахи повертаються з теплих країв, на деревах з’являються бруньки.

Проведи спостереження  за бруньками.

- Підійди до куща бузку чи смородини. Ти бачиш бруньки?

- Це крихітні колисочки, у яких ховаються молоді листочки. Весняне сонечко голубить бруньки. Понюхай, як вони приємно пахнуть.

- Якщо наступити на бруньку тополі, вона міцно приклеїться до підошви. А в березових бруньках багато корисних речовин, які виліковують людей від багатьох недугів.

-Спостерігай за бруньками потягом місяця. Занотовуй зміни, які з ними відбудуться.

      Ти, звичайно, знаєш, що Земля рухається навколо Сонця і внаслідок цього руху поверхня Землі освітлюється по-різному. Тому розташування Сонця на небосхилі в різні пори року також змінюється. Від річного руху Землі залежать зміни пір року.

- Пригадай, які є пори року. Назви їх головні ознаки. Тобі в нагоді може стати ця презентація https://vseosvita.ua/library/prezentacia-pori-roku-dla-distancijnih-zanat-286732.html

- У природі постійно відбуваються зміни. Їх називають явищами природи. Зміна дня і ночі, зміна пір року, поява або зникнення хмар чи вітру, випадання дощу, цвітіння

рослин, достигання плодів і насіння, жовтіння і опадання листя, відліт птахів у вирій або їх повернення з теплих країв – усе це явища природи. Ці зміни тісно пов’язані із Сонцем. Сонце є головним джерелом тепла на Землі. Навесні воно розтоплює сніг, випаровує калюжі. Від висоти Сонця на небосхилі залежить, холодним чи теплим буде день.

-Поміркуй, які ще зміни залежать від висоти Сонця на небосхилі?

Математика

Тема. Порядок дій у виразах без дужок (2-3 дії), коли є дія множення чи ділення. Складання  виразів. Доповнення і розв’язування задач.

-Пригадай табличку ділення на 5.


https://www.youtube.com/watch?v=NaMEBMVSCd8

-Розпочинай роботу в зошиті. Виконай №4 (підручник ст.206).

Нагадую, що зменшити на – це відняти, зменшити у …разів – поділити.

- Обчисли вирази №5. Пам’ятай, що у виразах без дужок спочатку виконуй дії множення і ділення, а потім додавання і віднімання. (Над виразами підказка: порядок дій).

- Склади вирази за схемами та обчисли їх (№6 на ст.206). Пам’ятай про порядок дій.

- Виконай вправи для очей.

- Усно розв’яжи задачу №5 на ст.207.

- Прочитай задачу №8 на ст.206. Про що в ній іде мова?

- Що відомо про синю стрічку?

- Що сказано про червону стрічку? Як знайти її довжину? (Довідничок на ст.185).  - Запиши вираз і пояснення.

- Що відомо про жовту стрічку?

- Знайди її довжину.

- Яка стрічка довша? На скільки? Запиши.

- Відпочинь і підготуйся до наступного уроку.

Українська мова

Тема. Виразне читання/слухання твору. Робота з деформованим текстом. Пошук у тексті зразків відповідних мовних явищ: слова в прямому чи переносному значенні. Створення письмового висловлювання.

- Пригадай уривок з казки «Слон Ґудзик і вогняна квітка» (ст. 137-138).

- Яку примовку казав слон?

- Запиши її з пам’яті.

- Знайди у тексті рядки, де розказано про каштанових листонош.

- Чому їх називають ще пелюстинками?

- Прочитай уривок далі на ст.140 – 141.

- Які чарівні предмети мала Яся?

- Що співали каштанові листоноші?

- Які слова мала написати дівчинка у весняному листі?

- Чим цей лист відрізняється від звичайного?

- Перепочинь. Виконай руханку разом із  слоненятами. https://www.youtube.com/watch?v=tlcHf6Sf2Jo

- Прочитай і запиши у реченнях на місці пропусків потрібні слова або сполучення слів.

     Яся розтисла _______ і побачила, що й справді у неї на __________ лежить ______ камінчик, схожий на пшеничну зернину. А ще вона відчула, як її ______ коси розвіяв _______ вітерець, а очі засліпило ______ світло – ніби з її руки вистрибнув не один, а цілих три веселі _____ зайці. І ______ зернятко також лежало на _______  - все було точнісінько так, як у ________  примовці слона _______ .

- Перевір написане за текстом на ст.140 (2 абзац).

- У тексті є сполучення слів «золоте волосся». Чи можна стверджувати, що в Ясі було волосся із золота?

- В якому значенні вжито це словосполучення?

- Навчися виразно читати уривок казки на ст.140 – 141.

Інформатика

Тема. Читання інформаційних знаків. Створення власних. Орієнтування за допомогою інформаційних знаків та позначок на цифрових пристроях і у доступному середовищі.

- Подумай, де ми можемо знайти потрібну інформацію?

- Спробуй розкодувати інформацію (№1, зошит ст.46)

- Виконай завдання 3,4 (ст. 47).

- Як ти думаєш, чи вміють зображення говорити? (№1 на ст.48).

- З’єднай лініями інформаційний знак і його назву (№2 на ст.48)

- Підпиши значки програм для спілкування (№3 на ст.49).

- Познач пристрої, які використовують для відеозв’язку (№4 на ст.49).

- Переходь до роботи за комп’ютером. Пам’ятай про правила безпечної роботи.

- Намалюй в графічному редакторі дорожній знак. Про що говорить інформація, зображена на ньому?

- Відпочинь. Пограйся на свіжому повітрі.

Бажаю успіхів і міцного здоров’я!

Немає коментарів:

Дописати коментар