16 квітня
ЯДС
(математична галузь)
Тема. Визначення
часу за годинником. Створення макетів реальних та уявних об’єктів.
-Потренуйся визначати час за
годинником.
Тренажер "Визначаємо час за годинником". - YouTube
-Усно виконай завдання 4 в підручнику
ЯДС на ст. 84.
-Виготов макет годинника з паперової
чи пластикової тарілки ( ст.90).
-Покажи час на макеті годинника (№4
на ст.90).
-Обчисли, скільки часу тривала прогулянка
містом (№1, 2 на ст.91).
Фізична
культура
Тема. Вправи
для розвитку фізичних якостей: координації (з предметами). Рухливі ігри.
Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, ігор.
- Пригадай правила безпечної
поведінки під час виконання фізичних вправ.
- Виконай вправи для розвитку
координації з м’ячиками (1-6 хв).
https://www.youtube.com/watch?v=QPivleGg4nY
-Пограй у рухливі ігри на свіжому
повітрі.
Українська
мова
Тема. Робота з
дитячою книжкою. Виразне читання твору. Робота з деформованим текстом. Створення
письмового висловлювання.
-Послухай аудіоказку «Зайчик і веселка».
https://www.youtube.com/watch?v=M0wM-2MzMoc
-Чому казка має таку назву?
- Чому зайчик навесні міняє білу
шубку на сіру?
-Чого вчить ця казка?
-Прочитай виразно вірш про весну.
Весна
Ось іде
весна ланами,
Перелогами, лісами.
Де не ступить — з-під землі
Лізуть паростки малі.
Як опустить
вниз правицю —
Зеленіє скрізь травиця.
Як лівицю підведе —
Всюди листя молоде.
На берізку
гляне зблизька —
У сережках вся берізка,
До верби підійде — ба! —
В білих котиках верба.
А як здійме
руку вгору
До блакитного простору —
З кожним помахом руки
Линуть з вирію пташки.
Розквітають
в луках квіти,
Зеленіють в лісі віти.
Все зелене, молоде…
За весною літо йде!
Наталя Забіла
-Напиши, які
ознаки весни згадуються у вірші?
-Попрацюй з деформованим текстом. Віднови порядок
речень. Запиши утворений текст.
На прогулянці
Дзюрчать веселі
струмочки. Поплив човник, закрутився. Прийшла весна. У Вови в руках човник. Весело
дітям! Мишко несе паперових чоловічків.
Вийшли хлопці гуляти. Посадили хлопчики чоловічка у човник, пустили в струмок.
ЯДС
(СЗО/ГІО)
Тема. Емоції (позитивні і негативні), їх
зміни в різних ситуаціях та вплив на організм. Подорож як засіб пізнання світу.
Способи подорожування.
-Сьогодні
поговоримо про емоції (малюнки взято з мережі Інтернет).
- Подорожуючи, людина пізнає світ, а
також отримує позитивні емоції. У мандрівці можна добре відпочити, знайти нових
друзів.
- Подорожувати можна літаком,
потягом, автобусом та ін. Це реальна мандрівка. А може бути віртуальна подорож.
- Пропоную здійснити віртуальну
мандрівку єдиним у світі Музеєм писанкового розпису, що в Коломиї. Зайди на
сайт цього музею і здійсни екскурсію його залами (можеш скористатися QR-кодом в
підручнику ЯДС на ст. 85).
Образотворче
мистецтво
Тема. Малювання
графічними матеріалами, фарбами. Дотримання охайності та правил техніки
безпеки. Презентація власної творчості.
-22 квітня – Міжнародний День Землі. Це
день, коли кожна людина повинна задуматися над тим, що земля потребує турботи й
захисту. Подивися дитячі роботи, присвячені цьому дню.
https://www.youtube.com/watch?v=g19xbog55W8
-Намалюй свій малюнок до Дня Землі. Дотримуйся
охайності та правил техніки безпеки. З робіт учнів класу створимо виставку.
Бажаю успіхів! Гарних вихідних!
Немає коментарів:
Дописати коментар