четвер, 15 квітня 2021 р.

  

16 квітня

ЯДС (математична галузь)

Тема. Визначення часу за годинником. Створення макетів реальних та уявних об’єктів.

-Потренуйся визначати час за годинником.


Тренажер "Визначаємо час за годинником". - YouTube

-Усно виконай завдання 4 в підручнику ЯДС на ст. 84.

-Виготов макет годинника з паперової чи пластикової тарілки ( ст.90).

-Покажи час на макеті годинника (№4 на ст.90).

-Обчисли, скільки часу тривала прогулянка містом (№1, 2 на ст.91).

Фізична культура

Тема. Вправи для розвитку фізичних якостей: координації (з предметами). Рухливі ігри. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, ігор.

- Пригадай правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ.

- Виконай вправи для розвитку координації з м’ячиками (1-6 хв).

https://www.youtube.com/watch?v=QPivleGg4nY    

-Пограй у рухливі ігри на свіжому повітрі.

Українська мова

Тема. Робота з дитячою книжкою. Виразне читання твору. Робота з деформованим текстом. Створення письмового висловлювання.

-Послухай аудіоказку «Зайчик і веселка».

 


https://www.youtube.com/watch?v=M0wM-2MzMoc

-Чому казка має таку назву?

- Чому зайчик навесні міняє білу шубку на сіру?

-Чого вчить ця казка?

-Прочитай виразно вірш про весну.

 Весна

Ось іде весна ланами,
Перелогами, лісами.
Де не ступить — з-під землі
Лізуть паростки малі.

Як опустить вниз правицю —
Зеленіє скрізь травиця.
Як лівицю підведе —
Всюди листя молоде.

На берізку гляне зблизька —
У сережках вся берізка,
До верби підійде — ба! —
В білих котиках верба.

А як здійме руку вгору
До блакитного простору —
З кожним помахом руки
Линуть з вирію пташки.

Розквітають в луках квіти,
Зеленіють в лісі віти.
Все зелене, молоде…
За весною літо йде!

Наталя Забіла

-Напиши, які ознаки весни згадуються у вірші?

-Попрацюй з деформованим текстом. Віднови порядок речень. Запиши   утворений текст.

                                                       На прогулянці

        Дзюрчать веселі струмочки. Поплив човник, закрутився. Прийшла весна. У Вови в руках човник. Весело дітям!  Мишко несе паперових чоловічків. Вийшли хлопці гуляти. Посадили хлопчики чоловічка у човник, пустили в струмок.

ЯДС (СЗО/ГІО)

Тема. Емоції (позитивні і негативні), їх зміни в різних ситуаціях та вплив на організм. Подорож як засіб пізнання світу. Способи подорожування.

-Сьогодні поговоримо про емоції (малюнки взято з мережі Інтернет).







- Подорожуючи, людина пізнає світ, а також отримує позитивні емоції. У мандрівці можна добре відпочити, знайти нових друзів.

- Подорожувати можна літаком, потягом, автобусом та ін. Це реальна мандрівка. А може бути віртуальна подорож.

- Пропоную здійснити віртуальну мандрівку єдиним у світі Музеєм писанкового розпису, що в Коломиї. Зайди на сайт цього музею і здійсни екскурсію його залами (можеш скористатися QR-кодом в підручнику ЯДС на ст. 85).

Образотворче мистецтво

Тема. Малювання графічними матеріалами, фарбами. Дотримання охайності та правил техніки безпеки. Презентація власної творчості.

-22 квітня – Міжнародний День Землі. Це день, коли кожна людина повинна задуматися над тим, що земля потребує турботи й захисту. Подивися дитячі роботи, присвячені цьому дню.

https://www.youtube.com/watch?v=g19xbog55W8

-Намалюй свій малюнок до Дня Землі. Дотримуйся охайності та правил техніки безпеки. З робіт учнів класу створимо виставку.

                                 Бажаю успіхів! Гарних вихідних!

 


Немає коментарів:

Дописати коментар