неділя, 4 квітня 2021 р.

  

                                                    5 квітня

Тема цього місяця – рух і час.

     Усе, що нас оточує, постійно рухається, і ми також. Щомиті світ зазнає змін, незалежно від того, хочемо ми цього чи ні. Щоб зміни сприяли нашому зростанню, збагаченню, обов’язково необхідно докладати зусиль.

     Усе змінюється невблаганно, безупинно, щомиті. Це зміни, які перетворюють наше життя на рух. Рух униз або вгору. Рух наповнює нас почуттям радості, здоров’я, щастя, вдячності, бажанням творити і самому змінювати це життя на краще.

      Нові горизонти завжди здаються нам великими труднощами просто тому, що їхнє підкорення нам невідоме. Але навіть найскладніший маршрут починається з першого кроку, отже, не варто боятися цей крок здійснити. (Матеріал взято з посібника «Ранкові зустрічі 2 клас.» авт.- упоряд.  С.В.Сигида).

- Пригадай, рух яких об’єктів ми можемо спостерігати?

- Поміркуй: що рухається майже непомітно для людського ока?

- Подивися в підручнику з української мови малюнок на ст.50. Які об’єкти, зображені на малюнку, рухаються? Як вони можуть змінитися через рік, 10 років, 50 років?

- Яких змін можуть зазнати люди та тварини, зображені на малюнку, через певний час?

                                            ЯДС (мовна галузь)

Тема. Правдива і неправдива інформація. Пошук джерел підтвердження правдивості отриманої інформації. Аудіовізуальні медіа. Елементи форми і їх значення для сприйняття основних ідей. Створення письмового висловлювання.

-Ти вже знаєш, що інформація може бути правдивою і неправдивою. Правдива інформація та, яка відповідає дійсності.

- Подумай, як можна перевірити правдивість інформації?

- Для чого, на твою думку, дехто подає завідомо неправдиву інформацію?

- Подивися цікавинки про слонів.


https://www.youtube.com/watch?v=ybkS6qiqZfU

- Як ти думаєш, в цьому відео правдива інформація чи ні?

- Як її можна перевірити?

- Коротко запиши те, що тебе з побаченого у відео особливо вразило.

                                                  Математика

Тема. Лічба об’єктів, позначення числом результату лічби. Зменшення числа у кілька разів. Розуміння суті відношень «менше у…», «зменш у…».

- Пригадай табличку ділення на 4.


https://www.youtube.com/watch?v=CwABXUT91U0

- Виконай в робочому зошиті завдання №1 (підручник ст.205). До кожного виразу на множення знайди вираз на ділення. Запиши ці вирази і обчисли.

- Прочитай задачу №2 на ст.205.

- Про що ця задача?

- Скільки писанок у першому кошику?

- Що сказано про другий кошик?

- У 3 рази менше, ніж 12 означає:     12 : 3

- Розв’яжи цю задачу за поданою схемою.

- Прочитай пояснення в довідничку.

- Прочитай задачу №3 (1). Чи можна одразу дати відповідь на питання?

- Що будеш шукати спочатку?

- Як знайти, скільки всього отворів має «концертна» сопілка?

- На скільки дій ця задача?

-  Запиши розв’язок. Не забудь про пояснення і відповідь.

-Прочитай і розв’яжи задачу №3(2).

- Відпочинь і підготуйся до наступного уроку.

                                              Українська мова

Тема. Виразне читання/слухання твору. Прогнозування змісту за заголовком та ілюстрацією до тексту. Спільнокореневі слова та форми слова. Лексичне значення слова. Створення письмового висловлювання. Робота з орфографічним словником, редагування висловлювання.

-Прочитай заголовок (хрестоматія ст. 137) та розглянь ілюстрацію (ст.139) до тексту,

який ти сьогодні будеш читати.

- Які події зображено?

- Як ти думаєш, де і коли відбувається подія?

- Прочитай передмову до казки «Слон Ґудзик і вогняна квітка» (ст.137).

- Що ти дізнався (дізналася) про таємного друга Ясі?

- Прочитай уривок на ст. 137-138.

- Яку подорож запропонував слон?

- За яких умов вона може здійснитися?

- Доведи, що це казка?

- Запиши форми слова до слова слон (Кого? Кому? Ким? У кого?)

- Добери спільнокореневі слова до слова слон. Виділи закінчення, основу, корінь.

-  Якби слон Ґудзик запропонував тобі мандрівку в часі, то в якій порі року ти б хотів (хотіла б) опинитися?

- Напиши розповідь про свою улюблену пору року. За потреби скористайся словником.

- Прочитай написане. Що ти хочеш уточнити у тексті? Внеси доповнення, тобто відредагуй власний текст.

- Навчися виразно читати уривок на ст. 137 – 138.

                                            Фізична культура

Тема. Вправи для розвитку фізичних якостей: сили. Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та способи їх уникнення. Рухливі ігри та естафети. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, ігор.

- Для початку пригадай правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ


https://www.youtube.com/watch?v=j7znfhEZ41I

- Виконай вправи для розвитку сили за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=13LFA1mnQAo

-Під час фізичних навантажень потрібно слідкувати за ступенем втомлюваності.

Пригадай найпоширеніші ознаки втоми:

* Зміна кольору обличчя – почервоніння, збліднення, посиніння;

* Ступінь спітнілості – спітніле обличчя, зокрема лоб;

* Характер дихання – дихання ротом, задишка;

* Робота серця – трохи прискорене чи посилене серцебиття;

* Погіршення якості виконання рухів – втрата ритмічності, зниження швидкості, млявість;

* Погіршення постави.

- Якщо ти втомися (втомилася), то слід негайно зменшити фізичне навантаження:  

зменшити кількість вправ, або уповільнити темп їх виконання.

Отож, не перевтомлюйся! Гарного відпочинку!

Немає коментарів:

Дописати коментар