четвер, 21 січня 2021 р.

         22 січня – День Соборності України

Це свято єдності всіх українців. Саме 22 січня 1919 року в Києві на Софійській площі відбулася подія, про яку мріяли мільйони українців: на волелюбному зібранні було урочисто проголошено злуку (єднання) Української Національної Республіки і Західноукраїнської Народної Республіки.

Подивися анімаційний фільм про цю подію за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=oHi41A54RFw

 «Я досліджую світ» (МАО)

Тема. Виконання простих завдань на основі зібраних (наявних) даних та завдань, що описані в математичних текстах, в т.ч. й сюжетних задачах, із застосуванням простих моделей. Операції з грошима.

-Для початку виконай завдання №1 і №2 в зошиті на ст.42 (вгорі).

-Накресли стовпчикову діаграму «Фрукти». Внизу напиши назви фруктів: банани, лимони, апельсини, ківі. Зліва – ціну за 1 кілограм. Стовпчиками різних кольорів познач ціну кожного продукту: банани – 34 грн, лимони – 45 грн, апельсини – 28 грн, ківі – 40 грн.

-Які фрукти найдорожчі? Найдешевші?

-На скільки банани дешевші від лимонів?

-На скільки ківі дорожчі від апельсинів?

-Скільки коштують 1 кг апельсинів і 2 кг бананів?

- А чи знаєш ти, як з’явилися гроші? Переглянь відео за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=k03-hzLelUA&feature=youtu.be

-В зошиті з інформатики на ст.34 виріж купюри і пограй з батьками, чи братом (сестрою) у гру «Комп’ютерний магазин».

-Скільки пристроїв вдалося придбати? Запиши (завдання 1).

-На які  не вистачило грошей?

Українська мова

Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Перегляд рекламних відеороликів з наступним обговоренням теми та ідеї, мети створення та цільової аудиторії. Створення письмового рекламного оголошення. Перевірка написань, що викликають сумнів, за орфографічним словником.

- Для того, щоб покупця зацікавити товаром, пропонують переглянути рекламу у вигляді відеороликів. Нагадаю, що реклама може бути комерційна і соціальна. Зараз ти подивишся рекламу і з’ясуєш, для кого і з якою метою вона зроблена  https://www.youtube.com/watch?v=isPm79xTzM4

- Про що говорять слова диктора, якими завершується ролик: «Спортивна форма за спеціальною пропозицією зараз доступна в магазині баскетбольної національної асоціації»?

-Так, глядачам пропонують придбати спортивну форму.

-Для кого зроблена ця реклама? (Для спортсменів)

-Чи впізнав(ла) ти мелодію, яку відбивають м’ячами спортсмени?

-Це «Щедрик» Миколи Леонтовича.

-Прослухай, щоб впевнитися https://www.youtube.com/watch?v=bm2DgCP58Qk

-Як ти думаєш, чому цю рекламу зробили саме з мелодією «Щедрика»?

-Це привітання з Різдвом від магазину спортивного одягу.

-Це комерційна чи соціальна реклама?

-Так, звичайно, комерційна.

-Подивися ще один ролик з рекламою

https://www.youtube.com/watch?v=9w-GsVvKLp4

-Яка це реклама?

-Так, соціальна. До чого вона закликає?

-Ось приклад реклами:

«Книжковий магазин пропонує всім зацікавленим особам видання «Африканських казок». Це прекрасно оформлена книга, яка стане справжньою перлиною будь-якої бібліотеки. Поспішайте, видання продається зі знижкою тільки в святкові дні».

- Напиши рекламне оголошення з пропозицією для однокласників навчити їх того, що ти робиш дуже добре.

-У твоєму оголошенні має бути:

а) привабливий заголовок;

б) повідомлення про те, чого саме ти можеш навчити інших;

в) інформація про те, де і коли ти будеш проводити свої заняття;

г) яскрава тематична ілюстрація;

д) контакти.

-  Перевір написання слів, що викликають сумнів, за орфографічним словником.

Фізична культура

Тема. Зимові рухливі ігри. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.

-Перед виконанням вправ пригадай правила безпеки під час самостійних занять фізичною культурою в домашніх умовах за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=Gl04yaXfpLo

-Далі пропоную виконати ранкову розминку

 https://www.youtube.com/watch?v=pVJQNZUXJqo

-Пригадай, у які  ігри  можна пограти взимку:

  • 1) Кидання сніжок у мішень
  • 2) Кинь далі
  • 3) Влуч у відро
  • 4) Зумій зловити

«Я досліджую світ» (СЗО/ГІО)

Тема. Здоров’я і хвороби. Навіщо я пізнаю. Чому дію. Про що мрію.

-З давніх давен при зустрічі люди бажали один одному здоров’я. Бо здоров’я – це головне. Адже недарма в народі кажуть: «Без здоров'я немає щастя».

- Спробуй назвати ознаки здорової людини. Для цього продовж речення, початком якого є ознака хвороби.

 У хворого поганий сон, а у здорового -  …… .

У хворого слабкість з ранку до вечора, а здоровий …. з ранку до вечора.

У хворого поганий апетит, а у здорового апетит …. .

У хворого поганий настрій, а у здорового - …… . 

 Хворого  не цікавлять навчання та ігри, а здоровий цікавиться …… та ……. .

Подивися мультик, який називається «Їжачок і здоров’я»

https://www.youtube.com/watch?v=_dLZm6dbXdA

-Що слід робити для того, щоб бути здоровим?

-Запам’ятай!

 Щоб не болів живіт, потрібно: МИТИ РУКИ, ЇСТИ ПОМИТІ ОВОЧІ І ФРУКТИ, ПРАВИЛЬНО ХАРЧУВАТИСЯ, НЕ ЇСТИ БАГАТО СОЛОДОЩІВ.

 Щоб не боліли зуби, треба: ЇСТИ ПОМИТІ ОВОЧІ І ФРУКТИ, ВІДВІДУВАТИ СТОМАТОЛОГА, НЕ ЇСТИ БАГАТО СОЛОДОЩІВ.

 Щоб не боятися застуди, щодня: РОБИТИ ЗАРЯДКУ, приймати контрастний душ, ВЧАСНО ЛЯГАТИ СПАТИ, ГУЛЯТИ НА СВІЖОМУ ПОВІТРІ.

- Розкажи, як у твоїй сім’ї турбуються про здоров’я?

- Як ви допомагаєте тому, хто захворів?

 Будьте здоровими і не хворійте!

 

Мистецтво

Тема. Виготовлення рекламної продукції з природних та штучних матеріалів. Дотримання охайності та правил техніки безпеки. Презентація власної творчості.

- Ми з тобою вже не раз говорили, що таке реклама та для чого вона потрібна.

- Спробуй з природних та штучних матеріалів створити свою рекламу.

- Нагадаю основні завдання реклами:

  • створити образ товару або послуги;
  • викликати інтерес у конкретного покупця;
  • показати якісні переваги продукту;
  • залишитися в пам’яті покупця.

-Зроби свій виріб і розрекламуй його своїм близьким.

                                             Бажаю удачі!

Немає коментарів:

Дописати коментар