«Я досліджую світ»
(МОВ)
Тема. Вплив реклами на
поведінку людини. Теми, емоційно –
ціннісне навантаження медіатекстів.
Елементи форми і їх значення для сприйняття основних ідей, музика в рекламі.
-Пригадаємо з попередніх уроків, що
таке реклама. В тлумачному словнику записано:
«Реклама – це популяризація товарів,
видовищ, послуг з метою привернути увагу покупців, глядачів, замовників;
поширення інформації про когось, або щось».
- До реклами відноситься і візуальна
медіа–продукція: плакати, відеокліпи, що використовуються як засіб, щоб
привернути увагу.
- Реклама може бути комерційна та
соціальна.
Комерційна – це реклама товарів, призначених для
споживання іншими особами. Її мета – створення попиту на товар або послугу.
Соціальна реклама
– механізм впливу на формування громадської думки. Наприклад, реклама по
дотриманню правил дорожнього руху, пропагуванню здорового способу життя,
охорони довкілля та ін.
-Подивися рекламу за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=N8E2ZqHquS8
- Про що ця реклама?
- Для кого створене це відео?
- Так, для дорослих і дітей.
- Чи пропонують нам щось купити?
- Для чого використана музика?
- Які почуття підсилює вона на
початку відеоролика?
- Так, радість від краси природи.
- А в другій частині? (Тривога)
- До яких дій спонукає ця реклама?
- Це комерційна чи соціальна реклама?
- Так, соціальна.
-То для чого потрібно берегти ліси та
висаджувати нові дерева?
- Пам’ятай, що в комерційних рекламах
те, що пропонують не завжди якісне і корисне.
Українська мова
Тема. Робота з текстом.
Робота з лексичним значенням слова (пряме та переносне значення слова). Пошук у
тексті зразків відповідних мовних явищ: добір дієслів близьких та протилежних
за лексичним значенням. Створення письмового повідомлення. Робота з словником.
-Подивися мультфільм «Дерев’яні чоловічки» (за мотивами казки Анатолія
Дімарова «Для чого людині серце») за покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=7MXOTqX1Mek
-Коротко перекажи зміст.
-Прочитай уривок з казки в підручнику
на ст. 16.
-Як ти гадаєш, яка це частина тексту:
зачин, основна чи кінцівка?
-Які емоції викликав у тебе цей уривок?
-Прочитай підкреслені слова і усно
добери до них протилежні за значенням (за потреби скористайся словником).
-Які слова вжиті в переносному
значенні?
-Перепочинь. Виконай вправи для очей.
-Добери заголовок до цього уривку і
спиши його.
-Вислов (письмово) своє ставлення до
вчинку дерев’яного чоловічка. Починай так: На мою думку, дерев’яний чоловічок
вчинив _______ , тому що ____________ .
Математика
Тема. Додавання виду 48
+ 22 та 39 + 15: частинами, порозрядне і способом округлення. Задачі на 2-3
дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів. Побудова квадрата на
аркуші клітинку. Обчислення периметра
квадрата.
-Розпочнемо роботу з усних обчислень.
Виконай завдання №1 в підручнику на ст.150.
-Сьогодні ти дізнаєшся, як додавати
числа виду 48 + 22 та 39 + 15. Розглянь різні способи додавання. Переглянь
першу частину відео уроку за покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=FziJKf1q4ms
-Розглянь різні способи додавання в
підручнику на ст.150 (усно №2 і №3).
-Далі продовжуй роботу в зошиті на
ст.42 (внизу). Продовж записи (№1), обчисли зручним способом (№2).
-Зроби коротку перерву.
-Переходь до задачі №3 на ст.43.
-Склади задачу за коротким записом.
Подумай, про що буде задача?
-Що в ній відомо?
-Про що потрібно дізнатися?
-Чи можна одразу дати відповідь на
питання?
-Про що дізнаєшся спочатку? Запиши.
Не забудь про пояснення.
-Про що дізнаєшся потім? Запиши.
-Напиши відповідь.
-Переходимо до геометричного
матеріалу.
-Що ти знаєш про квадрат?
-Пригадай, як знайти периметр многокутників?
-Перевір свої знання на ст.130 в
підручнику.
-Виконай в зошиті завдання №1 на
ст.38.
-Накресли квадрат і знайди його
периметр (№2, ст.38).
-Відпочинь.
«Я досліджую світ»
(ТЕО)
Тема. Планування та
реалізація найпростіших трудових дій. Догляд за рослинами, домашніми тваринами.
Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності.
-Ти вже знаєш, що рослини, які людина
вирощує, щоб прикрасити помешкання, називаються кімнатними.
-Які кімнатні рослини є у тебе вдома?
-Як ти за ними доглядаєш? Що для
цього потрібно мати?
-Подивися відео і дізнайся, які ще є
кімнатні рослини і як за ними потрібно доглядати https://www.youtube.com/watch?v=-M4NUjZ3ifk
-Домашніми можуть бути не лише
рослини, а й тварини, які живуть поряд з нами і про яких ми маємо піклуватися.
-Подивися відео про найпоширеніших
домашніх тварин та особливості догляду за ними https://www.youtube.com/watch?v=A6dlP3Y17A8
-Коли будеш доглядати за рослинами чи
тваринами, не забувай про безпеку праці.
- Попроси дорослих, щоб допомогли
зняти відео, в якому ти розповідаєш про
те,
як доглядаєш за рослинами чи домашніми
улюбленцями.
Немає коментарів:
Дописати коментар