вівторок, 19 січня 2021 р.

 

20 січня

«Я досліджую світ» (МОВ)

Тема. Вплив реклами на поведінку  людини. Теми, емоційно – ціннісне навантаження  медіатекстів. Елементи форми і їх значення для сприйняття основних ідей, музика в рекламі.

-Пригадаємо з попередніх уроків, що таке реклама. В тлумачному словнику записано:

«Реклама – це популяризація товарів, видовищ, послуг з метою привернути увагу покупців, глядачів, замовників; поширення інформації про когось, або щось».

- До реклами відноситься і візуальна медіа–продукція: плакати, відеокліпи, що використовуються як засіб, щоб привернути увагу.

- Реклама може бути комерційна та соціальна.

Комерційна – це реклама товарів, призначених для споживання іншими особами. Її мета – створення попиту на товар або послугу.

Соціальна реклама – механізм впливу на формування громадської думки. Наприклад, реклама по дотриманню правил дорожнього руху, пропагуванню здорового способу життя, охорони довкілля та ін.

-Подивися рекламу за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=N8E2ZqHquS8

- Про що ця реклама?

- Для кого створене це відео?

- Так, для дорослих і дітей.

- Чи пропонують нам щось купити?

- Для чого використана музика?

- Які почуття підсилює вона на початку відеоролика?

- Так, радість від краси природи.

- А в другій частині? (Тривога)

- До яких дій спонукає ця реклама?

- Це комерційна чи соціальна реклама?

- Так, соціальна.

-То для чого потрібно берегти ліси та висаджувати нові дерева?

- Пам’ятай, що в комерційних рекламах те, що пропонують не завжди якісне і корисне.

Українська мова

Тема. Робота з текстом. Робота з лексичним значенням слова (пряме та переносне значення слова). Пошук у тексті зразків відповідних мовних явищ: добір дієслів близьких та протилежних за лексичним значенням. Створення письмового повідомлення. Робота з словником.

-Подивися мультфільм «Дерев’яні чоловічки» (за мотивами казки Анатолія Дімарова «Для чого людині серце») за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=7MXOTqX1Mek

-Коротко перекажи зміст.

-Прочитай уривок з казки в підручнику на ст. 16.

-Як ти гадаєш, яка це частина тексту: зачин, основна чи кінцівка?

-Які емоції  викликав у тебе цей уривок?

-Прочитай підкреслені слова і усно добери до них протилежні за значенням (за потреби скористайся словником).

-Які слова вжиті в переносному значенні?

-Перепочинь. Виконай вправи для очей.

-Добери заголовок до цього уривку і спиши його.

-Вислов (письмово) своє ставлення до вчинку дерев’яного чоловічка. Починай так: На мою думку, дерев’яний чоловічок вчинив _______ , тому що ____________ .

Математика

Тема. Додавання виду 48 + 22 та 39 + 15: частинами, порозрядне і способом округлення. Задачі на 2-3 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів. Побудова квадрата на аркуші  клітинку. Обчислення периметра квадрата.

-Розпочнемо роботу з усних обчислень. Виконай завдання №1 в підручнику на ст.150.

-Сьогодні ти дізнаєшся, як додавати числа виду 48 + 22 та 39 + 15. Розглянь різні способи додавання. Переглянь першу частину відео уроку за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=FziJKf1q4ms

-Розглянь різні способи додавання в підручнику на ст.150 (усно №2 і №3).

-Далі продовжуй роботу в зошиті на ст.42 (внизу). Продовж записи (№1), обчисли зручним способом (№2).

-Зроби коротку перерву.

-Переходь до задачі №3 на ст.43.

-Склади задачу за коротким записом. Подумай, про що буде задача?

-Що в ній відомо?

-Про що потрібно дізнатися?

-Чи можна одразу дати відповідь на питання?

-Про що дізнаєшся спочатку? Запиши. Не забудь про пояснення.

-Про що дізнаєшся потім? Запиши.

-Напиши відповідь.

-Переходимо до геометричного матеріалу.

-Що ти знаєш про квадрат?

-Пригадай, як знайти периметр многокутників?

-Перевір свої знання на ст.130 в підручнику.

-Виконай в зошиті завдання №1 на ст.38.

-Накресли квадрат і знайди його периметр (№2, ст.38).

-Відпочинь.

«Я досліджую світ» (ТЕО)

Тема. Планування та реалізація найпростіших трудових дій. Догляд за рослинами, домашніми тваринами. Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності.

-Ти вже знаєш, що рослини, які людина вирощує, щоб прикрасити помешкання, називаються кімнатними.

-Які кімнатні рослини є у тебе вдома?

-Як ти за ними доглядаєш? Що для цього потрібно мати?

-Подивися відео і дізнайся, які ще є кімнатні рослини і як за ними потрібно доглядати  https://www.youtube.com/watch?v=-M4NUjZ3ifk

-Домашніми можуть бути не лише рослини, а й тварини, які живуть поряд з нами і про яких ми маємо піклуватися.

-Подивися відео про найпоширеніших домашніх тварин та особливості догляду за ними https://www.youtube.com/watch?v=A6dlP3Y17A8 

-Коли будеш доглядати за рослинами чи тваринами, не забувай про безпеку праці.

- Попроси дорослих, щоб допомогли зняти відео, в  якому ти розповідаєш про те,       

 як доглядаєш за рослинами чи домашніми улюбленцями.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар