19 січня
«Я
досліджую світ» (ПРО)
Тема. Прості спостереження, досліди.
Використання природних та штучних матеріалів у побуті.
- Давай пригадаємо, що таке спостереження і досліди.
- Спостереження – це процес уважного розглядання за ким або
чим – небудь.
- Дослід – це відтворення певного явища, створення чого –
небудь нового в певних умовах і з метою дослідження, випробування.
- На минулому уроці ти проводив (ла) дослід з яйцем. А
сьогодні я тобі пропоную провести дослід, який має цікаву назву «Крокуюча вода».
Для проведення досліду приготуй 6 склянок, фарбу (можна гуаш), воду і серветки.
- Подивися, як потрібно проводити дослід за покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=7BzYcyr8qjw
- Спробуй
провести такий самий дослід (під наглядом дорослих).
- Які нові
кольори утворилися в склянках?
- Не забудь
прибрати після себе.
- Зроби
невеличку перерву.
- Пригадай,
які матеріали називаються природними, а які – штучними?
- Подумай і
напиши, як у тебе вдома використовують природні і штучні матеріали.
Математика
Тема.
Перевірка правильності лічби зручним для себе способом. Віднімання виду 32 – 7:
частинами, порозрядне та способом округлення. Квадрат. Відмінні ознаки
прямокутника і квадрата.
-Виконай усну математичну розминку (№1 в підручнику на
ст.140).
- Сьогодні ти будеш вчитися віднімати одноцифрове число від
двоцифрового.
І спосіб – віднімання частинами. Наприклад, 32 – 7 = (32 – 2)
– 5 = 30 – 5 = 25
Отже, число 7 ми відняли частинами.
- ІІ спосіб. Як ще
можна від числа 32 відняти 7? Міркуємо так: 32 – це 20 і 12. Тому 32 – 7 = 20 + (12 – 7) = 20 + 5 = 25.
- ІІІ спосіб – способом округлення розглянь на ст.141.
- Обчисли на чернетці вирази під зразком.
- Закріпи
вивчене. Для цього обчисли вирази №1 (вгорі) на ст.41 в зошиті зручним для тебе
способом.
- Перепочинь.
Виконай руханку за покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=BhIR088Qgl0&feature=youtu.be
- Переходимо
до задач. Прочитай задачу №2 в зошиті.
- Про кого
ця задача?
- Що відомо
про Андрійка?
- Якою дією
дізнаєшся, скільки кущів полила Оленка? Запиши. Не забудь в дужках записати
пояснення.
- Як ти
знайдеш, скільки кущів полили діти?
- Склади і
запиши вираз до задачі (34 кущі полив Андрій, (34 – 9) – стільки кущів полила
Оленка, то разом вони полили 34 + (34 – 9)
=
- Пригадай,
що таке прямокутник? Що таке квадрат?
- Що в них є
спільного, а що відмінного? (Усно №5 на ст.131).
- Перевір
свої знання за підручником на ст.127, 130. Усно виконай логічне завдання 4 в
підручнику.
- Як знайти
периметр многокутника? Тобі стане у нагоді це відео
https://www.youtube.com/watch?v=FTGG2pbNOCk&feature=youtu.be
Українська
мова
Тема. Вибіркове читання. Засоби художньої
виразності у тексі (порівняння, метафори, тощо, без уведення термінів). Пряме й
переносне значення слів у художньому тексті. Створення письмового повідомлення.
Робота з орфографічним словником.
-Прочитай казку
Сашка Дерманського «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек»
(хрестоматія, ст. 125 – 127).
-Коротко
перекажи зміст.
-З ким
порівнюються джини?
-Знайди
речення, в яких вказується на їх вік.
-Прочитай
речення, в яких розповідається, де зазвичай жили джини.
-Яку
тваринку вичаклував злий джин? Усно опиши її.
-Прочитай
діалог між джинами.
-Спиши І
абзац тексту.
-Напиши,
якими ти уявляєш джинів. Для перевірки слів, у яких сумніваєшся, користуйся
орфографічним словником.
Інформатика
Тема. Інформація в мережі Інтернет. Авторське
право. Плагіат.
- На цьому
уроці ти дізнаєшся, що таке авторське
право та плагіат.
- Використовуючи
інформацію з інтернету, пам’ятай, що вона має власника, або автора.
- Авторське
право – це право авторів на створені ними твори.
- Плагіат –
це привласнення авторства на чужий твір чи винахід.
- Переглянь
відео і дізнайся, як не порушувати авторське право
https://vseosvita.ua/library/urok-19-avtorske-pravo-plagiat-231417.html
- Перепочинь.
Виконай вправи для очей.
- Щоб
закріпити вивчене, виконай завдання в зошиті.
- Завдання 2
на ст.34: познач, які дії є плагіатом.
- Завдання 3
на ст.35: покажи стрілками, що вказує на авторське право.
- Завдання
4: з’єднай зображення витвору і того, хто його створив.
- Завдання
5: який інструмент ти використаєш, щоб зазначити авторство твого малюнка? Обведи.
Бажаю
успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар