понеділок, 18 січня 2021 р.

 

19 січня

«Я досліджую світ» (ПРО)

Тема. Прості спостереження, досліди. Використання природних та штучних матеріалів у побуті.

- Давай пригадаємо, що таке спостереження і досліди.

- Спостереження – це процес уважного розглядання за ким або чим – небудь.

- Дослід – це відтворення певного явища, створення чого – небудь нового в певних умовах і з метою дослідження, випробування.

- На минулому уроці ти проводив (ла) дослід з яйцем. А сьогодні я тобі пропоную провести дослід, який має цікаву назву «Крокуюча вода». Для проведення досліду приготуй 6 склянок, фарбу (можна гуаш), воду і серветки.

- Подивися, як потрібно проводити дослід за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=7BzYcyr8qjw

- Спробуй провести такий самий дослід (під наглядом дорослих).

- Які нові кольори утворилися в склянках?

- Не забудь прибрати після себе.

- Зроби невеличку перерву.

- Пригадай, які матеріали називаються природними, а які – штучними?

- Подумай і напиши, як у тебе вдома використовують природні і штучні матеріали.

Математика

Тема. Перевірка правильності лічби зручним для себе способом. Віднімання виду 32 – 7: частинами, порозрядне та способом округлення. Квадрат. Відмінні ознаки прямокутника і квадрата.

-Виконай усну математичну розминку (№1 в підручнику на ст.140).

- Сьогодні ти будеш вчитися віднімати одноцифрове число від двоцифрового.

І спосіб – віднімання частинами. Наприклад, 32 – 7 = (32 – 2) – 5 = 30 – 5 =  25

Отже, число 7 ми відняли частинами.

- ІІ спосіб.   Як ще можна від числа 32 відняти 7? Міркуємо так: 32 – це 20 і 12. Тому 32 – 7 =  20 + (12 – 7) = 20 + 5 = 25.

- ІІІ спосіб – способом округлення розглянь на ст.141.

- Обчисли на чернетці вирази під зразком.

- Закріпи вивчене. Для цього обчисли вирази №1 (вгорі) на ст.41 в зошиті зручним для тебе способом.

- Перепочинь. Виконай руханку за покликанням

 https://www.youtube.com/watch?v=BhIR088Qgl0&feature=youtu.be

- Переходимо до задач. Прочитай задачу №2 в зошиті.

- Про кого ця задача?

- Що відомо про Андрійка?

- Якою дією дізнаєшся, скільки кущів полила Оленка? Запиши. Не забудь в дужках записати пояснення.

- Як ти знайдеш, скільки кущів полили діти?

- Склади і запиши вираз до задачі (34 кущі полив Андрій, (34 – 9) – стільки кущів полила Оленка, то разом вони полили  34 + (34 – 9) =

- Пригадай, що таке прямокутник? Що таке квадрат?

- Що в них є спільного, а що відмінного? (Усно №5 на ст.131).

- Перевір свої знання за підручником на ст.127, 130. Усно виконай логічне завдання 4 в підручнику.

- Як знайти периметр многокутника? Тобі стане у нагоді це відео

https://www.youtube.com/watch?v=FTGG2pbNOCk&feature=youtu.be

Українська мова

Тема. Вибіркове читання. Засоби художньої виразності у тексі (порівняння, метафори, тощо, без уведення термінів). Пряме й переносне значення слів у художньому тексті. Створення письмового повідомлення. Робота з орфографічним словником.

-Прочитай казку Сашка Дерманського «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек» (хрестоматія, ст. 125 – 127).

-Коротко перекажи зміст.

-З ким порівнюються джини?

-Знайди речення, в яких вказується на їх вік.

-Прочитай речення, в яких розповідається, де зазвичай жили джини.

-Яку тваринку вичаклував злий джин? Усно опиши її.

-Прочитай діалог між джинами.

-Спиши І абзац тексту.

-Напиши, якими ти уявляєш джинів. Для перевірки слів, у яких сумніваєшся, користуйся орфографічним словником.

Інформатика

 Тема. Інформація в мережі Інтернет. Авторське право. Плагіат.

- На цьому уроці ти дізнаєшся,  що таке авторське право та плагіат.

- Використовуючи інформацію з інтернету, пам’ятай, що вона має власника, або автора.

- Авторське право – це право авторів на створені ними твори.

- Плагіат – це привласнення авторства на чужий твір чи винахід.

- Переглянь відео і дізнайся, як не порушувати авторське право

https://vseosvita.ua/library/urok-19-avtorske-pravo-plagiat-231417.html

- Перепочинь. Виконай вправи для очей.

- Щоб закріпити вивчене, виконай завдання в зошиті.

- Завдання 2 на ст.34: познач, які дії є плагіатом.

- Завдання 3 на ст.35: покажи стрілками, що вказує на авторське право.

- Завдання 4: з’єднай зображення витвору і того, хто його створив.

- Завдання 5: який інструмент ти використаєш, щоб зазначити авторство твого   малюнка? Обведи.

Бажаю успіхів!

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар