21 січня
«Я
досліджую світ» (ПРО)
Тема. Прості спостереження/досліди.
Використання природних та штучних матеріалів у побуті.
- Пригадай, що таке спостереження та досліди.
-Ти вже проводив(ла) досліди і знаєш, як сіль може підняти
яйце, як вода може крокувати.
- Пригадай, про які властивості води ми говорили на уроках?
- А що ти знаєш про олію?
- Сьогодні пропоную тобі (під наглядом
дорослих) провести дослід з водою, олією та фарбами за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=QybLn3gB49w
- Далі пропоную зробити виверження вулкану з соди, пам’ятай
про правила безпечної роботи під час проведення дослідів
https://www.youtube.com/watch?v=DJpiAbSMNig
- Не забудь за собою прибрати.
- Пригадай, які матеріали називають природними, а які –
штучними.
- Пригадай, які властивості поліетилену, гуми, скла, паперу
ти знаєш? (Підказка в матеріалах попередніх уроків ЯДС)?
- Прочитай, звідки взялася гума, без якої сьогодні важко
обійтися.
— Декілька століть тому з островів
Вест-Індії до Європи привезли кульки м'якої, еластичної речовини. Це був каучук
— висушений сік тропічного дерева гевеї. Індійці виготовляли з цього соку фляги
і посудини.
Довгий час каучук в Європі не був
затребуваний. Потім англійці вирішили його нагрівати. Отримали в'язкий клей.
Клеєм намазували тканину і покривали її іншим шаром тканини. Так виходив
непромокальний плащ, що дістав назву макінтош. Але клей міг забруднити одяг.
Почали шукати: чим би його можна було присипати. Багато чого перепробували,
поки черга не дійшла до сірки. І тут каучук перетворився на гуму. З гуми почали
виготовляти чоботи, калоші, плащі, надувні рятівні круги і човни. Потреба у
гумі зростала, особливо з появою автомобілів. Плантації гевеї в Південній
Америці і Індонезії розросталися. Але гуми все одно бракувало. Довелося взятися
за справу хімікам. У 1910 році учений Лебедєв отримав каучук штучним шляхом.
Сьогодні каучук виготовляють із спирту, нафти і коксу.
- Ще в побуті часто використовують
фарби. Раніше люди фарбували одяг фарбами, які добували з рослин. Зараз одяг
фарбують штучними барвниками. Хімічна промисловість дає нам не лише синтетичний
каучук, штучні волокна, фарби, але і різні мінеральні добрива, які
використовують наші мами і бабусі на дачах для хорошого росту рослин.
- Ще більше про використання
природних та штучних матеріалів ти можеш прочитати в енциклопедіях.
Математика
Тема.
Відніманні виду 34 – 16: частинами, порозрядне
та способом округлення. Задачі на побудову прямокутника, квадрата.
Знаходження периметра.
- Спочатку
пропоную попрацювати усно. Обчисли вирази №1 в підрунику на ст.151.
- Сьогодні
ти будеш вчитися виконувати віднімання виду 34 - 16. Для цього потрібно
розкласти друге число так, щоб при відніманні першої частини числа вийшло
кругле число. Наприклад, 34 – 16 = (34 – 14) – 2 = 20 – 2 = 18. Можна також
віднімати частинами: 34 – 16 = (34 – 10) – 6 = 24 – 6 = 24 - 4 - 2 =18.
Віднімання способом округлення подивися на зразку в підручнику на ст. 152.
- Для
кращого сприйняття матеріалу обчисли вирази, записані під зразком на чернетці
(розпиши їх так, як показано на зразку).
- Виконай
завдання №1 в зошиті на ст.43.
- Відпочинь.
Виконай вправи для очей.
- Розв’яжи
задачу №2 в зошиті на ст.37. Можеш записати її діями, або виразом.
- Накресли в
робочому зошиті прямокутник із сторонами 6 см і 2 см.
- Накресли
квадрат із стороною 3 см.
- Знайди
периметри обох фігур. Периметр якої фігури більший і на скільки?
Українська
мова
Тема.
Виразне читання вірша. Обговорення прочитаного. Робота з лексичним значенням слова. Мовні явища в
тексті. Створення письмового повідомлення. Робота з орфографічним словником.
-Прочитай
вірш Вадима Скомаровського «Навкруги казкові шати».
Навкруги
казкові шати –
Сиве плетиво гілок.
Спробуй зразу відгадати,
Де тут в'яз, а де дубок.
Де калина,
де шипшина,
Де черешенька мала?
Все зима запорошила,
Запушила, замела.
Сплять над
озером ялинки,
Як сестрички в сповитку.
Біла віхола хустинки
Їм зіткала нашвидку.
І берізка –
мов лілея
В платті з ніжних пелюсток.
Замість бантика у неї –
З клена зірваний листок.
- Яка
задумка автора у вірші?
- Так,
показати красу природи взимку.
- Яку
місцевість описує поет?
- Які слова
є підказкою?
- Як ти
розумієш слова шати, сповиток? (Можеш
скористатися тлумачним словником).
- Випиши з
вірша всі слова – назви (іменники).
- Ще раз
прочитай вірш. Подумай, що можна намалювати, або сфотографувати?
- Що не
вдасться відобразити на малюнку чи фотографії?
- З чим
порівнюється берізка? А ялинки?
- Знайди у
вірші слова, вжиті в переносному значенні.
- Вивчи вірш
напам’ять, використовуючи піктограми
https://www.youtube.com/watch?v=V5VEJQ9vesY
Фізична
культура
Тема.
Зимові рухливі ігри. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних
вправ, ігор.
https://www.youtube.com/watch?v=Gl04yaXfpLo
-Далі пропоную виконати ранкову
розминку
https://www.youtube.com/watch?v=Y1RCPEhzR70&feature=youtu.be
-Подивися, які спортивні ігри для
дому ти можеш пограти під час карантину
https://www.youtube.com/watch?v=rR-cU9Dikxo
Бажаю
успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар