Добрий день, малеча щира,
Хай живеться
вам у мирі.
Хай
луна дитячий сміх!
Почнемо
урок для всіх!
Математика
Тема. Послідовне
віднімання двоцифрового числа від круглого десятка (виду 50 -24).
Розв’язування складених
задач на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць в
порівнянні з першим
числом. Периметр многокутника, позначення його буквою Р.
-
Для
початку попрацюємо усно. Обчисли кругові вирази і знайди зайвий ( №1 на
ст.135).
-
Пригадай,
як віднімати одноцифрове число від круглого. Усно виконай завдання №2 на
ст.136.
- Сьогодні ти будеш вчитися віднімати двоцифрове число від круглого десятка.
Послухай пояснення https://www.youtube.com/watch?v=E9MKSUAzUVM
Подивися
зразок виконання обчислення в підручнику на ст.136.
-
Отже,
віднімання виконуємо послідовно: 60 – 57 = (60 – 50) – 7 = 10 – 7 = 3
-
Спробуй
так само усно обчислити вирази №3, подані під зразком.
-
Для
того, щоб закріпити вивчене, обчисли вирази №1 в зошиті на ст.40 (вгорі).
-
Переходимо
до задач. Усно виконай №4 на ст. 136 в підручнику. Визнач дію для кожного
запитання.
-
Прочитай
задачу №5. Усно розв’яжи її за підказкою в підручнику.
-
Прочитай
умову задачі №2 на ст.40 в зошиті.
-
Що
відомо? Про що потрібно дізнатися?
-
Чи
можна одразу дати відповідь на запитання?
-
Якою
дією ти знайдеш, скільки малярів працювало?
-
Як
знайти, скільки теслярів?
-
Не
забудь в дужках написати пояснення.
-
Запиши
відповідь до задачі (ще раз прочитай питання).
-
Перепочинь.
Виконай фізхвилинку https://www.youtube.com/watch?v=p8RBdsywp7g
-
Продовжуємо
роботу. Пригадай, що таке многокутник?
-
Що
є у многокутника? (Перевір свої знання в підручнику на ст.124).
-
Прочитай
назви многокутників (№3, ст.124).
-
Запамятай! Сума довжин сторін многокутника називається периметром
многокутника. Периметр позначають латинською літерою Р.
-
Розглянь,
як обчислити периметр трикутника АБС (№5, ст.125).
- Отже, для того, щоб знайти периметр многокутника, потрібно додати довжини
сторін.
-
Виконай
завдання №1 в зошиті на ст.37. Спробуй знайти периметр многокутника.
Українська мова
Тема. Робота з дитячою книгою. Читання тексту в
особах. Вибіркове читання. Порівняння як художній засіб. Роль порівняння в
тексті. Обговорення прочитаного. Опис настрою, почуттів, викликаних твором,
порівняння їх із почуттями, викликаними подіями власного життя.
- Пропоную ознайомитися із казкою Даніїла Корсуна «Лісова
красуня». Як ти думаєш, про яке дерево буде йти мова?
- Прочитай цю казку в підручнику на ст.11 – 14. Читай із
зупинками, міркуваннями та передбаченнями, які є у тексті.
- Знайди у тексті та прочитай, якими словами описує себе
ялинка в розмові із зайчиком.
- Якими словами оповідач описує ялинку взимку?
- З ким порівнюється засніжена красуня?
- Чим вона схожа на ведмедика?
- Чим схожа на царівну?
- Чим порівняння в описі персонажу важливі для читача?
- Допиши слова – ознаки до поданих слів. Утворені словосполучення
запиши в зошит.
Голочки (які?) ______ ,
вітер (який?) ______ , сніжок (який?) ______ , день (який?)
_____ , красуня (яка?) _______ , друзі (які?) _____ .
-
Виконай
вправи з ялинкою https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=WLlm96HXSW0
-
Чому
важливо мати підтримку друзів?
-
Створи
письмове висловлювання. Для цього закінчи речення.
Мого друга (мою подружку) звуть ________ . Завдяки йому (їй)
я умію _______ .
-
Прочитай
казку в особах, змінюючи голос та інтонацію.
-
Знайди
спільне і відмінне у творах про ялинку Олександра Олеся та Даніїла Корсуна.
-
Поміркуй
над рядками Тараса Шевченка (ст.14). Запиши їх в зошит.
Фізична культура
Тема. Досягнення
відомих українських спортсменів в зимових видах спорту. Зимові рухливі ігри. Правила
безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, естафет, ігор.
Переглянь презентацію про відомих
українських спортсменів за покликанням
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-olimpijski-cempioni-ukraini-105932.html
- Які зимові ігри ти знаєш?
- Пограйся у гру «Сніжки».
Намалюй на стіні будинку або прямо на снігу мішень і
намагайся потрапити в центр.
Можна спробувати кидати з закритими очима. І ще можна змагатися на дальність
кидка в висоту або в довжину.
(Якщо снігу немає, можна зробити сніжки з паперу).
-Пам’ятай про правила безпечної
поведінки під час ігор.
«Я досліджую світ»
-
Продовжимо
нашу розмову про цінності. Пригадай, які бувають цінності? (підказка в
підручнику ЯДС на ст.5)
-
Які
з них, на твою думку, найголовніші?
-
Прочитай
уривок оповідання Олени Лободи «Мрія».
-
Що
робив Захар для здійснення своєї мрії?
-
Чому
тато купив хлопчику сміттєвоз? Поясни свою думку.
-
Яка
мрія є у тебе?
-
Що
ти робиш для того, щоб вона здійснилася?
-
Поговоримо
про те, що об’єднує родину (ст.9)
-
Чи
є в твоїй родині традиція збиратися всім разом? Розкажи, коли і чому?
-
Розглянь
фотографії на ст.10. Які сімейні цінності вони ілюструють7
-
До
цінностей відносяться і народні традиції. Переглянь відео за покликанням і
-
дізнайся
про найкорисніші страви української кухні.
https://www.youtube.com/watch?v=vjCJhUq37Cc
-
Подумай,
як впливають родинні свята на здоров’я?
-
Чим
ти любиш займатися у свій вільний час?
-
Які
у тебе є вподобання?
-
Який
настрій у тебе переважає?
-
Довідайся,
як мати гарний настрій зранку (комікс на ст.11).
Образотворче
мистецтво
Тема. Вирізання з паперу та інших підручних
матеріалів. Дотримання охайності та
правил техніки безпеки. Презентація виконаної творчості.
-
Відгадай загадку.
Буркотливий, вайлуватий,
Ходить лісом дід кудлатий.
Одягнувся в кожушину,
Мед шукає і ожину,
Літом
любить полювати,
А узимку — в лігві спати.
Як зачує він весну -
Прокидається від сну.
-Звичайно, це ведмідь. Пропоную зробити з паперу та підручних
матеріалів зимову аплікацію «Ведмідь у барлозі».
-Переглянь відео майстер – клас за покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=aWAIjsfAbtA
-Не забувай про правила безпечної
роботи з ножицями та клеєм
-Презентуй виріб своїм рідним.
Розкажи, що тобі вдалося, а у чому виникли труднощі.
Немає коментарів:
Дописати коментар