четвер, 14 січня 2021 р.

 

15 січня 2021р.

        Добрий день, малеча щира,

                                          Хай живеться вам у мирі.

                                          Хай луна дитячий сміх!

                                          Почнемо урок для всіх!

Математика

Тема. Послідовне віднімання двоцифрового числа від круглого десятка (виду  50 -24).

Розв’язування складених задач на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць в

порівнянні з першим числом. Периметр многокутника, позначення його буквою Р.

-         Для початку попрацюємо усно. Обчисли кругові вирази і знайди зайвий ( №1 на ст.135).

-         Пригадай, як віднімати одноцифрове число від круглого. Усно виконай завдання №2 на ст.136.

-         Сьогодні ти будеш вчитися віднімати двоцифрове число від круглого десятка. 

Послухай пояснення https://www.youtube.com/watch?v=E9MKSUAzUVM

Подивися зразок виконання обчислення в підручнику на ст.136.

-         Отже, віднімання виконуємо послідовно: 60 – 57 = (60 – 50) – 7 = 10 – 7 = 3

-         Спробуй так само усно обчислити вирази №3, подані під зразком.

-         Для того, щоб закріпити вивчене, обчисли вирази №1 в зошиті на ст.40 (вгорі).

-         Переходимо до задач. Усно виконай №4 на ст. 136 в підручнику. Визнач дію для кожного запитання.

-         Прочитай задачу №5. Усно розв’яжи її за підказкою в підручнику.

-         Прочитай умову задачі №2 на ст.40 в зошиті.

-         Що відомо? Про що потрібно дізнатися?

-         Чи можна одразу дати відповідь на запитання?

-         Якою дією ти знайдеш, скільки малярів працювало?

-         Як знайти, скільки теслярів?

-         Не забудь в дужках написати пояснення.

-         Запиши відповідь до задачі (ще раз прочитай питання).

-         Перепочинь. Виконай фізхвилинку https://www.youtube.com/watch?v=p8RBdsywp7g

-         Продовжуємо роботу. Пригадай, що таке многокутник?

-         Що є у многокутника? (Перевір свої знання в підручнику на ст.124).

-         Прочитай назви  многокутників (№3, ст.124).

-         Запамятай! Сума довжин сторін многокутника називається периметром многокутника. Периметр позначають латинською літерою Р.

-         Розглянь, як обчислити периметр трикутника АБС (№5, ст.125).

-         Отже, для того, щоб знайти периметр многокутника, потрібно додати довжини

сторін.

-         Виконай завдання №1 в зошиті на ст.37. Спробуй знайти периметр многокутника.

Українська мова

Тема. Робота з дитячою книгою. Читання тексту в особах. Вибіркове читання. Порівняння як художній засіб. Роль порівняння в тексті. Обговорення прочитаного. Опис настрою, почуттів, викликаних твором, порівняння їх із почуттями, викликаними подіями власного життя.

- Пропоную ознайомитися із казкою Даніїла Корсуна «Лісова красуня». Як ти думаєш, про яке дерево буде йти мова?

- Прочитай цю казку в підручнику на ст.11 – 14. Читай із зупинками, міркуваннями та передбаченнями, які є у тексті.

- Знайди у тексті та прочитай, якими словами описує себе ялинка в розмові із зайчиком.

- Якими словами оповідач описує ялинку взимку?

- З ким порівнюється засніжена красуня?

- Чим вона схожа на ведмедика?

- Чим схожа на царівну?

- Чим порівняння в описі персонажу важливі для читача?

- Допиши слова – ознаки до поданих слів. Утворені словосполучення запиши в зошит.

Голочки (які?) ______ ,  вітер (який?) ______ , сніжок (який?) ______ , день (який?)

_____ , красуня (яка?) _______ , друзі (які?) _____ .

-         Виконай вправи з ялинкою https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=WLlm96HXSW0

-         Чому важливо мати підтримку друзів?

-         Створи письмове висловлювання. Для цього закінчи речення.

Мого друга (мою подружку) звуть ________ . Завдяки йому (їй) я умію _______ .

-         Прочитай казку в особах, змінюючи голос та інтонацію.

-         Знайди спільне і відмінне у творах про ялинку Олександра Олеся та Даніїла Корсуна.

-         Поміркуй над рядками Тараса Шевченка (ст.14). Запиши їх в зошит.

Фізична культура

Тема. Досягнення відомих українських спортсменів в зимових видах спорту. Зимові рухливі ігри. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, естафет, ігор.

Переглянь презентацію про відомих українських спортсменів за покликанням

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-olimpijski-cempioni-ukraini-105932.html

- Які зимові ігри ти знаєш?

- Пограйся у гру «Сніжки».

Намалюй на стіні будинку або прямо на снігу мішень і намагайся потрапити в центр.
Можна спробувати кидати з закритими очима. І ще можна змагатися на дальність кидка в висоту або в довжину.

(Якщо снігу немає, можна зробити сніжки з паперу).

-Пам’ятай про правила безпечної поведінки під час ігор.

 

 «Я досліджую світ»

-         Продовжимо нашу розмову про цінності. Пригадай, які бувають цінності? (підказка в підручнику ЯДС на ст.5)

-         Які з них, на твою думку, найголовніші?

-         Прочитай уривок оповідання Олени Лободи «Мрія».

-         Що робив Захар для здійснення своєї мрії?

-         Чому тато купив хлопчику сміттєвоз? Поясни свою думку.

-         Яка мрія є у тебе?

-         Що ти робиш для того, щоб вона здійснилася?

-         Поговоримо про те, що об’єднує родину (ст.9)

-         Чи є в твоїй родині традиція збиратися всім разом? Розкажи, коли і чому?

-         Розглянь фотографії на ст.10. Які сімейні цінності вони ілюструють7

-         До цінностей відносяться і народні традиції. Переглянь відео за покликанням і

-         дізнайся про найкорисніші страви української кухні.

https://www.youtube.com/watch?v=vjCJhUq37Cc

-           Подумай, як впливають родинні свята на здоров’я?

-         Чим ти любиш займатися у свій вільний час?

-         Які у тебе є вподобання?

-         Який настрій у тебе переважає?

-         Довідайся, як мати гарний настрій зранку (комікс на ст.11).

                                          Образотворче мистецтво

Тема. Вирізання з паперу та інших підручних матеріалів.  Дотримання охайності та правил техніки безпеки. Презентація виконаної творчості.

-         Відгадай загадку.

                                                     Буркотливий, вайлуватий,

        Ходить лісом дід кудлатий.

                                                     Одягнувся в кожушину,

                                                     Мед шукає і ожину,

                                                     Літом любить полювати,

                                                     А узимку — в лігві спати.

                                                     Як зачує він весну -

                                                     Прокидається від сну.

-Звичайно, це ведмідь. Пропоную зробити з паперу та підручних матеріалів зимову аплікацію «Ведмідь у барлозі».

-Переглянь відео майстер – клас за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=aWAIjsfAbtA

-Не забувай про правила безпечної роботи з ножицями та клеєм

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-pravila-bezpeki-povodzhennya-z-kleem-ta-nozhicyami-111617.html 

-Презентуй виріб своїм рідним. Розкажи, що тобі вдалося, а у чому виникли труднощі.

Усім здоровя і благополуччя! 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар