13 січня
2021 року
Напередодні старого Нового року в Україні
справляють щедрий вечір і водять Маланку. Подивися відео про цю давню традицію
за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=gjDQ2dXxHT0
Я
досліджую світ (МОВ)
Тема.
Діалог. Спілкування та людські емоції. Роль ввічливих слів у спілкуванні.
Створення письмових висловлювань.
-Послухай виконання вірша Олександра Олеся «Ялинка» за покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=Bq92CvkczHk
- Про що йдеться у вірші?
-
Де
відбуваються події і коли?
-
Скільки
всього персонажів?
-
Що
викликало злість у зайчика?
-
Чому
зайчик при зустрічі не використав ввічливих слів?
-
Прослухай
ще раз вірш і за допомогою смайлів зобрази емоції оповідача.
-
Усно
склади діалог між зайчиком і хлопчиком.
-
Закінчи
речення: У цьому вірші мені більше сподобався ____________
тому, що
_____________ .
-Що
потрібно робити, щоб зберегти ялинки?
Українська мова
Тема. Виразне читання вірша. Обговорення прочитаного. Слова –
назви дій. Форма однини/множини в словах. Письмо з пам’яті.
-Прочитай
вірш В.Гринько «Рідна мова» на ст.7 в підручнику.
-Якими
словами описана українська мова?
-Запиши
з пам’яті ввічливі слова, які є у вірші.
-Доведи,
що в українській мові є різні слова. Наведи приклади слів до кожної групи
(назви предметів, назви ознак, назви дій).
-Навчися
виразно читати цей вірш.
Відпочинь.
Виконай вправи для очей.
-Прочитай
прислів’я та приказки на ст.7 внизу. Поясни, як ти їх розумієш?
-Знайди у них
слова у формі однини та множини. Назви їх.
-Запиши
ці прислів’я у зошит.
Математика
Тема. Лічба
об’єктів. Додавання одноцифрового числа до двоцифрового (виду 27+3).
Розв’язування складених задач на знаходження невідомого зменшуваного.
Многокутник та його елементи: вершини, сторони, кути. Позначення геометричних
фігур буквами латинського алфавіту.
-Порахуй
десятками до 100 в прямому і зворотному порядку.
-Сьогодні
ти навчишся додавати одноцифрове число до двоцифрового. Подивися зразок
обчислень в підручнику на ст. 132, №2.
-Запиши
в зошиті на ст. 39 результати обчислень виразів №1 (вгорі).
-Виконай
руханку за покликанням www.youtube.com/watch?v=3Os2JN-rvpI
-Переходь
до розв’язання задач. Прочитай умову задачі №3 в підручнику на ст.132. Усно розв’яжи
її за поданим коротким записом. Спочатку знайди, скільки раків виповзло, потім
– скільки ховалося за каменем.
-Розв’яжи
задачу №2 в зошиті на ст.39. Спочатку дізнайся, скільки літрів води взяли, потім – скільки літрів було спочатку. Запиши розв’язок і відповідь.
-Пригадай,
що таке многокутник (підказка в підручнику на ст. 124). Многокутники мають
сторони, кути і вершини (довідничок).
-Подивись,
як позначаються вершини многокутників (№2 на ст. 124) за допомогою букв
латинського алфавіту.
-Прочитай
назви многокутників і назви їхні сторони (№3).
Я
досліджую світ (ТЕО)
-Сьогодні ти дізнаєшся, як ремонтувати книги. Переглянь відео
майстер-клас за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=-5DjUioWOaU
Підготуй
порвану книжку і спробуй її підклеїти. Не забувай про правила безпечної роботи
з ножицями. Успіхів!
Інформатика
-Ти вже
знаєш, що інформація може бути правдивою і неправдивою. Виконай завдання в
зошиті. Познач істинні та хибні твердження (№3, 6 ст.32-33).
-Обведи
зображення, що містять вигадку (№2).
-Пам’ятай, що неправдива інформація
може зашкодити, тому її потрібно пере-віряти.
Немає коментарів:
Дописати коментар