вівторок, 12 січня 2021 р.

 

13 січня 2021 року

   Напередодні старого Нового року в Україні справляють щедрий вечір і водять Маланку. Подивися відео про цю давню традицію за покликанням  https://www.youtube.com/watch?v=gjDQ2dXxHT0

Я досліджую світ (МОВ)

Тема. Діалог. Спілкування та людські емоції. Роль ввічливих слів у спілкуванні. Створення письмових висловлювань.

-Послухай виконання вірша Олександра  Олеся «Ялинка» за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=Bq92CvkczHk

- Про що йдеться у вірші?

-  Де відбуваються події і коли?

-  Скільки всього персонажів?

-  Що викликало злість у зайчика?

-  Чому зайчик при зустрічі не використав ввічливих слів?

-  Прослухай ще раз вірш і за допомогою смайлів зобрази емоції оповідача.

-  Усно склади діалог між зайчиком і хлопчиком.

-  Закінчи речення: У цьому вірші мені більше сподобався ____________

тому, що _____________ .

-Що потрібно робити, щоб зберегти ялинки?

Українська мова

Тема. Виразне читання вірша. Обговорення прочитаного. Слова – назви дій. Форма однини/множини в словах. Письмо з пам’яті.

-Прочитай вірш В.Гринько «Рідна мова» на ст.7 в підручнику.

-Якими словами описана українська мова?

-Запиши з пам’яті ввічливі слова, які є у вірші.

-Доведи, що в українській мові є різні слова. Наведи приклади слів до кожної групи (назви предметів, назви ознак, назви дій).

-Навчися виразно читати цей вірш.

Відпочинь. Виконай вправи для очей.

-Прочитай прислів’я та приказки на ст.7 внизу. Поясни, як ти їх розумієш?

-Знайди у них слова у формі однини та множини. Назви їх.

-Запиши ці прислів’я у зошит.

Математика

Тема. Лічба об’єктів. Додавання одноцифрового числа до двоцифрового (виду 27+3). Розв’язування складених задач на знаходження невідомого зменшуваного. Многокутник та його елементи: вершини, сторони, кути. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту.

-Порахуй десятками до 100 в прямому і зворотному порядку.

-Сьогодні ти навчишся додавати одноцифрове число до двоцифрового. Подивися зразок обчислень в підручнику на ст. 132, №2.

-Запиши в зошиті на ст. 39 результати обчислень виразів №1 (вгорі).

-Виконай руханку за покликанням www.youtube.com/watch?v=3Os2JN-rvpI

-Переходь до розв’язання задач. Прочитай умову задачі №3 в підручнику на ст.132. Усно розв’яжи її за поданим коротким записом. Спочатку знайди, скільки раків виповзло, потім – скільки ховалося за каменем.

-Розв’яжи задачу №2 в зошиті на ст.39. Спочатку дізнайся, скільки літрів води взяли,  потім – скільки літрів було спочатку. Запиши розв’язок і відповідь.

-Пригадай, що таке многокутник (підказка в підручнику на ст. 124). Многокутники мають сторони, кути і вершини (довідничок).

-Подивись, як позначаються вершини многокутників (№2 на ст. 124) за допомогою букв латинського алфавіту.

-Прочитай назви многокутників і назви їхні сторони (№3).

Я досліджую світ (ТЕО)

-Сьогодні ти дізнаєшся, як ремонтувати книги. Переглянь відео майстер-клас за покликанням    https://www.youtube.com/watch?v=-5DjUioWOaU

Підготуй порвану книжку і спробуй її підклеїти. Не забувай про правила безпечної роботи з ножицями. Успіхів!

                                                          Інформатика

-Ти вже знаєш, що інформація може бути правдивою і неправдивою. Виконай завдання в зошиті. Познач істинні та хибні твердження (№3, 6 ст.32-33).

-Обведи зображення, що містять вигадку (№2).

-Пам’ятай, що неправдива інформація може зашкодити, тому її потрібно пере-віряти.


Немає коментарів:

Дописати коментар