14 січня
2021 р
-Тема першого місяця року – «Вартість
і цінність». В тлумачному словнику записано:
«Цінність – це те, що має певну матеріальну або духовну вартість».
- Те, що можна купити за гроші – матеріальні цінності.
- Духовні цінності – це життя і здоров’я, сім’я, рідні.
- А що для тебе є цінним?
- Розглянь малюнок в підручнику з української мови на ст.6.
- Як ти думаєш, які духовні та матеріальні цінності важливі?
«Я досліджую світ»
(ПРО)
Тема. Прості спостереження/досліди. Рукотворні
тіла та матеріали, їх властивості.
- Давай пригадаємо, що таке спостереження і досліди.
-Спостереження – це процес уважного розглядання за ким або
чим – небудь.
- Пам’ятаєш, як ми спостерігали за змінами в природі, за
рослинами і тваринами в різні пори року?
- Нагадаю, що дослід – це відтворення певного явища,
створення чого – небудь нового в певних умовах і з метою дослідження,
випробування.
- Пригадай, які досліди ми проводили в 1 і 2 класах.
- Сьогодні пропоную провести цікавий дослід з яйцем (з
дозволу батьків).
- Подивися, як потрібно його проводити за покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=WB9v6tXp_i8
-Ти вже знаєш, що тіла можуть належати до живої, або неживої
природи. Тіла та матеріали можуть також бути рукотворними, тобто зроблені
людиною.
-Переглянь відео за покликанням і дізнайся про властивості рукотворних тіл
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-rukotvorni-materiali-ta-ih-vlastivosti-238495.html
Математика
Тема. Віднімання одноцифрового числа від
круглого десятка (виду 40 – 3).
Розв’язування складених задач, які містять
поняття «стільки, скільки». Прямокутник та його елементи. Властивість
протилежних сторін прямокутника. Побудова прямокутника.
- Спочатку попрацюємо усно.
- Пригадай, як додавати одноцифрове число до двоцифрового.
Усно виконай додавання: 25 + 5,
46 + 4, 72 + 8.
- Знайди завдання №1 у підручнику на ст.133.
- Що спільного мають числа у фігурах?
- Назви числа у «віконцях».
- Сьогодні ми будемо вчитися віднімати одноцифрове число від
круглого.
- Подивися зразок віднімання в підручнику на ст.134.
- Отже, 60 – 4 = 50 + (10 – 4) = 50 + 6 =56.
- Усно обчисли вирази №3 (під зразком).
- Виконай завдання №1 в зошиті на ст. 39.
- Переходимо до розв’язування задач. Прочитай задачу №6 в
підручнику на ст.135.
- Про кого йде мова?
- Що відомо? Про що потрібно дізнатися?
- Усно розв’яжи задачу, використовуючи підказку.
- Розв’яжи подібну задачу в зошиті (№2 на ст.39) за поданим
планом.
1. Скільки
шишок принесла Іванка?
2.Скільки
шишок приніс Тарасик?
- Перепочинь. Виконай вправи для очей.
- Продовжуємо працювати. Виконай усно №1 на ст.126
підручника.
- Пригадай, що таке прямокутник.
- Перевір свої знання в підручнику на ст. 127 (вгорі).
- Склади з паличок прямокутник. Виміряй його протилежні
сторони. Що ти помітив (помітила)?
-Так, протилежні сторони прямокутника рівні.
-Побудуй прямокутник зі сторонами 2 см і 4 см на папері в
клітинку. Познач його вершини літерами латинського алфавіту.
Українська
мова
Тема. Робота з текстом: аналіз вчинків
персонажів. Слова – назви дій. Синоніми, антоніми. Створення письмових
повідомлень. Питальні, розповідні, спонукальні речення. Окличні й неокличні
речення. Робота з словником.
- Для роботи відкрий підручник на ст. 8-9.
- Прочитай назву оповідання Алли Потапової.
- Виконай усно вправу «Словник – помічник».
- Прочитай оповідання.
- Напиши, чому Оксанка назвала Миколку невихованим, адже він
вживав слова ввічливості?
-Усно виконай завдання 1,2,4,5 до тексту на ст.9.
- Добери синоніми до слів глянув, зойкнула, примчав.
- Добери антоніми: взяти - …. , бігти - … , говорити - … .
Доведи, що вони позначають дію предмета (усно постав питання).
- Прочитай спонукальні речення, які є в тексті.
- Випиши питальні та окличні речення.
- Навчися читати оповідання в особах, змінюючи голос та
інтонацію.
Фізична культура
-Зима – прекрасна пора
для спортивного відпочинку. Ознайомся із зимовими видами спорту:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-zimovih-vidiv-sportu-183432.html
Виконай розминку https://www.youtube.com/watch?v=0DPyqYslf8U
Бажаю успіхів і міцного здоров’я!
Немає коментарів:
Дописати коментар