18 січня
Доброго дня,
мої любі другокласники. Швидко проминули вихідні і ми продовжуємо наше
дистанційне навчання.
Українська
мова
Тема. Передбачення за змістом. Питання до
змісту. Виразне читання казки. Обговорення прочитаного. Вибіркове читання. Споріднені
слова-дії, слова-предмети, слова-ознаки. Роль синонімів у художньому тексті.
Створення письмових повідомлень.
- Пригадай уривок з казкової повісті Івана Андрусяка «Третій
сніг» в хрестоматії на ст.37 – 39.
- Які твої передбачення виправдалися, а які – ні?
- Скільки персонажів у цьому уривку?
- Хто з них є центральним? Чому?
- Напиши, яким ти уявляєш їжачка?
- Знайди у тексті речення з синонімами до слів бурелом та
страховище.
- Знайди уривок, в
якому описується перший сніг. Спиши його. Хвилястою лінією підкресли слова –
ознаки.
- Слова, що є назвами предметів, дій, ознак бувають
спорідненими, утворюються одне від одного.
- Утвори споріднені слова за зразком в підручнику на ст.17
(вгорі).
Сніг, ……. , ……. .
Мороз, …… , ….. . Хитрість, ….. ,
….. . Радість, ….. , ….. .
-Навчися виразно читати
казку.
«Я
досліджую світ» (МОВ)
Тема. Інсценізація улюблених казок і віршів.
Вистава. Діалог між акторами. Імпровізація у грі. Репліка як словесний складник
висловлювання. Жести, міміка, інтонація, пози, дії – несловесний складник
висловлювання. Театральна афіша.
- Продовжуємо
далі роботу з казкою Івана Андрусяка «Третій сніг».
- До якого
уривку з казки намальована ілюстрація в хрестоматії?
- Знайди
діалог мами й доньки. Прочитай першу репліку і слова автора.
- Що нам
стало відомо про почуття і поведінку дівчинки?
- Тепер
прочитай другу, третю і наступні репліки. Як змінилися почуття і поведінка
дівчинки?
- Намалюй
афішу до вистави «Третій сніг». Пам’ятай, що на афіші має бути:
- назва
вистави;
- час і
місце;
- актори і
ролі;
- режисер;
- художники.
- Розподіли
ролі між членами сім’ї. Прочитайте казку за ролями (не забувай про жести і
міміку).
Математика
Тема. Лічба об’єктів, позначення числом
результатів лічби. Додавання виду 37 + 8: частинами, порозрядне і способом
округлення. Задачі на 2-3 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів. Периметр
прямокутника.
- Спочатку попрацюємо усно. Порахуй сніговиків. Для цього
виконай завдання №5 в підручнику на ст. 134.
- Сьогодні ти будеш вчитися додавати
одноцифрове число до двоцифрового кількома
способами. Подивися, як додавати числа частинами і порозрядним способом за
покликанням https://www.youtube.com/watch?v=_IWFAWRJAA8
- Є ще третій спосіб:
додавання способом округлення. Розглянь зразок у підручнику на ст.138. Отже, 44
+ 7 = (44 + 10) – 3 = 54 – 3 = 51
- Обери спосіб, який тобі
найбільше сподобався і усно обчисли вирази, записані під зразком.
- Попрацюй в зошиті.
Порівняй вирази №1 на ст.40. Не забудь вгорі написати результати обчислень.
Виконай вправи для очей.
- Переходимо до задач.
Склади і розв’яжи задачу №2 за малюнком.
- Про кого ця задача?
- Що відомо?
- Про що потрібно
дізнатися?
- Запиши розв’язання
першим способом. Спочатку дізнайся, яку відстань пробігли їжачок і зайчик.
Потім знайди, скільки їм залишилося пробігти.
- Розв’яжи задачу другим
способом. Для цього від довжини шляху відніми спочатку відстань, яку пробіг
їжачок, а потім зайчик.
- Не забудь в дужках
написати пояснення. Запиши відповідь.
-Відпочинь. Зроби фізкультхвилинку за
покликанням https://www.youtube.com/watch?v=k959FpplzlM&feature=youtu.be
- Пригадай, що таке
прямокутник. Познач прямокутники (№1 на ст.37 в зошиті).
- Прочитай, як знайти
периметр прямокутника. В цьому тобі допоможе довідничок на ст.127 в підручнику.
- Знайди периметр прямокутника (завдання №2 в
зошиті на ст.38). Перепочинь.
Фізична культура
Тема. Зимові рухливі
ігри. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.
-Перед виконанням вправ пригадай
правила безпеки під час самостійних занять фізичною культурою в домашніх умовах
за покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=Gl04yaXfpLo
-Далі пропоную виконати зимову розминку
-Якщо дозволяє погода, покатайся на санчатах.
Бажаю міцного здоров’я!
Немає коментарів:
Дописати коментар