неділя, 17 січня 2021 р.

 

18 січня

Доброго дня, мої любі другокласники. Швидко проминули вихідні і ми продовжуємо наше дистанційне навчання.

Українська мова

Тема. Передбачення за змістом. Питання до змісту. Виразне читання казки. Обговорення прочитаного. Вибіркове читання. Споріднені слова-дії, слова-предмети, слова-ознаки. Роль синонімів у художньому тексті. Створення письмових повідомлень.

- Пригадай уривок з казкової повісті Івана Андрусяка «Третій сніг» в хрестоматії на ст.37 – 39.

- Які твої передбачення виправдалися, а які – ні?

- Скільки персонажів у цьому уривку?

- Хто з них є центральним? Чому?

- Напиши, яким ти уявляєш їжачка?

- Знайди у тексті речення з синонімами до слів бурелом та страховище.

- Знайди уривок,  в якому описується перший сніг. Спиши його. Хвилястою лінією підкресли слова – ознаки.

- Слова, що є назвами предметів, дій, ознак бувають спорідненими, утворюються одне від одного.

- Утвори споріднені слова за зразком в підручнику на ст.17 (вгорі).

Сніг, ……. , ……. .  Мороз, …… , ….. .  Хитрість, ….. , ….. . Радість, ….. , ….. .

-Навчися виразно читати казку.

«Я досліджую світ» (МОВ)

Тема. Інсценізація улюблених казок і віршів. Вистава. Діалог між акторами. Імпровізація у грі. Репліка як словесний складник висловлювання. Жести, міміка, інтонація, пози, дії – несловесний складник висловлювання. Театральна афіша.

- Продовжуємо далі роботу з казкою Івана Андрусяка «Третій сніг».

- До якого уривку з казки намальована ілюстрація в хрестоматії?

- Знайди діалог мами й доньки. Прочитай першу репліку і слова автора.

- Що нам стало відомо про почуття і поведінку дівчинки?

- Тепер прочитай другу, третю і наступні репліки. Як змінилися почуття і поведінка дівчинки?

- Намалюй афішу до вистави «Третій сніг». Пам’ятай, що на афіші має бути:

- назва вистави;

- час і місце;

- актори і ролі;

- режисер;

- художники.

- Розподіли ролі між членами сім’ї. Прочитайте казку за ролями (не забувай про жести і міміку).

Математика

      Тема. Лічба об’єктів, позначення числом результатів лічби. Додавання виду 37 + 8:        частинами, порозрядне і способом округлення. Задачі на 2-3 дії, які є комбінаціями    простих задач вивчених видів. Периметр прямокутника.

 - Спочатку попрацюємо усно. Порахуй сніговиків. Для цього виконай завдання №5 в підручнику на ст. 134.

  - Сьогодні ти будеш вчитися додавати одноцифрове число до двоцифрового   кількома способами. Подивися, як додавати числа частинами і порозрядним способом за покликанням  https://www.youtube.com/watch?v=_IWFAWRJAA8

- Є ще третій спосіб: додавання способом округлення. Розглянь зразок у підручнику на ст.138. Отже, 44 + 7 = (44 + 10) – 3 = 54 – 3 = 51

- Обери спосіб, який тобі найбільше сподобався і усно обчисли вирази, записані під зразком.

- Попрацюй в зошиті. Порівняй вирази №1 на ст.40. Не забудь вгорі написати результати обчислень. Виконай вправи для очей.

- Переходимо до задач. Склади і розв’яжи задачу №2 за малюнком.

- Про кого ця задача?

- Що відомо?

- Про що потрібно дізнатися?

- Запиши розв’язання першим способом. Спочатку дізнайся, яку відстань пробігли їжачок і зайчик. Потім знайди, скільки їм залишилося пробігти.

- Розв’яжи задачу другим способом. Для цього від довжини шляху відніми спочатку відстань, яку пробіг їжачок, а потім зайчик.

- Не забудь в дужках написати пояснення. Запиши відповідь.

-Відпочинь. Зроби фізкультхвилинку за покликанням   https://www.youtube.com/watch?v=k959FpplzlM&feature=youtu.be

- Пригадай, що таке прямокутник. Познач прямокутники (№1 на ст.37 в зошиті).

- Прочитай, як знайти периметр прямокутника. В цьому тобі допоможе довідничок на ст.127 в підручнику.

 - Знайди периметр прямокутника (завдання №2 в зошиті на ст.38). Перепочинь.

Фізична культура

Тема. Зимові рухливі ігри. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.

-Перед виконанням вправ пригадай правила безпеки під час самостійних занять фізичною культурою в домашніх умовах за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=Gl04yaXfpLo

-Далі пропоную виконати зимову розминку

https://www.youtube.com/watch?v=hBfuaiy0lbA&fbclid=IwAR0heKKQLeWD9TBjSJ4FMv-28kAKX-qmtrvE7I6CHL-okP30FAfSzYf6UQI

-Якщо дозволяє погода, покатайся на санчатах.

Бажаю міцного здоров’я!

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар