четвер, 7 травня 2020 р.



Пятниця 08.05.20 р.

8 травня – День пам’яті та примирення.
9 травня – День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.
Подивися відео «Ніколи знову» за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=fG75ufCEdBU&feature=youtu.be

Я досліджую світ (МАО)

Усно виконай завдання на ст.193, №1 (підручник з математики). Подумай, як утворився кожен ряд чисел. Продовж його за тим самим правилом.

Розв’яжи задачі про членів родини. Запиши тільки розв’язання.





11.     Бабуся Марія любить пекти смачні паски на Великдень. Дізнайся, скільки пасок вона спекла цього року, полічивши всіх членів родини і додавши ще число 5 (для сусідів)?

22.    Коли народився Сергійко, його мамі було 22 роки, а татові 24 роки. Скільки років його мамі і татові зараз, якщо Сергійкові вже 6 років?

Склади діаграму днів народження у сім’ї. Зліва – місяць, внизу – члени сім’ї. Зафарбуй кожен заповнений стовпчик іншим кольором.
-Хто народився на початку року?






-Хто  в кінці? 



Українська мова
Прослухай притчу «Дружна родина» за посиланням   https://www.youtube.com/watch?v=grBmipDgOHw  Чи відповідає заголовок змісту? Чому згода і лад панували в родині?

Пригадай чистомовку про родину.

  •  

Скільки осіб налічує твоя родина? Прочитай лічилку про сім’ю.
1, 2, 3, 4, 5 – починаю рахувать.
Тато - раз, мама – два,
Старший брат , сестра і я –
Ось і вся моя сім’я.
Чи можна назвати твою сім’ю дружною?

Пригадай, що таке скоромовка. Навчися швидко промовляти скоромовки
https://www.youtube.com/watch?v=_P5Tixy2HyQ
Запиши у зошит скоромовки, які тобі сподобалися найбільше.

Прочитай анаграми (переставлення літер у слові)
дусідь (дідусь), мясі (сім’я). Придумай свої анаграми на тему «Моя родина».

Для того, щоб виконати наступне завдання, пригадай, які букви можуть позначати один або два звуки і коли саме
Виконай звуковий аналіз слів: бабуся, радіють, синє.

Фізична культура

Виконай вправи за посиланням


Немає коментарів:

Дописати коментар