неділю, 3 травня 2020 р.




Понеділок 04.05.20 р.

Я досліджую світ (МОВ)

Розшифруй ребус і дізнайся тему цього тижня.




    Сім’я – це гніздечко любові і тепла для кожного з нас. У ній має панувати злагода, повага до старших, особливо до дідусів і бабусь. Добре, коли родина весела, дружна, міцна. Коли діти слухають дорослих, а дорослі дбають про дітей. Тоді кожному живеться щасливо і радісно.

Послухай вірш В.Гринько «Моя сімя» за посиланням

Знайди в таблиці слова – назви (по вертикалі і по горизонталі). Запиши їх в рядок через кому.


Напиши розповідь про свою сім’ю за зразком.


Моя сім’я
    Наша сім’я складається із __ осіб. Мою маму звуть ___ . Ім’я мого тата -  ___ .
Ім’я братика - ____ , а  сестричку звуть  _____ . Наше прізвище ______ . З нами ще проживають ______ . Разом ми (які?) ______ , ______ , ______ .

  
А ти знаєш, що 8 липня в Україні відзначається день сім'ї. Це відносно молоде свято, яке започаткували у 2012 році. А присвячене воно, у першу чергу, любові, взаєморозумінню, гармонії і вірності. Існує також Міжнародний день сім’ї, який святкують 15 травня.
Математика

Запиши числа шостого десятка (від 51 до 60).

Повправляйся у додаванні круглих чисел (тобто, чисел, які закінчуються нулем)

Виконай письмово завдання з підручника на ст. 190, №4.

Розв’яжи задачу №5.

Пригадай, що таке метр за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=CKp4VTwsv_0&list=PLFVSJgZgf7h8fTSmeRAY9UYkV-TJZtJgT&index=3&t=0s

Я досліджую світ (ТЕО)

Виконай об’ємну аплікацію «Весняна галявина» за посиланням

Бажаю успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар