Вівторок 07.04.20 р.
Я досліджую світ (МОВ)
Послухай
аудіоказку С.Шевченко «Про хворобу немитих рук» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iaBEkEJImkE
Дай усно
відповіді на запитання:
-Як звали
мікробів?
-Якого
мікроба хвалили, чому?
-Що вирішив
зробити Дезик?
-Яка
неприємна історія трапилася з Андрійком?
-Чого вчить
ця казка?
Математика
Полічи від 30 до 60 в прямому і зворотному
порядку. Назви кількість десятків і одиниць у кожному числі (ст.184,№2).
Відступи 4
клітинки від попередньої роботи і запиши числа в порядку зростання (ст.184,№4).
Усно порівняй числа (ст.184, №3).
Міркуй так:
більше те число, у якому число десятків більше.
Якщо у числі
кількість десятків однакова, то порівнюй число одиниць.
Одноцифрове
число завжди менше, ніж двоцифрове.
Відступи 2
клітинки від попереднього завдання і порівняй іменовані числа (ст.156,№6).
Виконай
руханку за посиланням www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI
Розв’яжи задачі (ст.184,№5; ст.185,№6).
Пригадай, як
вимірюють місткість посудини за допомогою літрової мірки за посиланням www.youtube.com/watch?v=YmfaBiEA8lg
Українська мова
Розглянь
зразок написання рукописних літер Бб "бе".
Напиши в
зошит рядок рукописних Бб за зразком.
Прочитай
текст із «загубленими буквами». Подумай, які букви потрібно вставити. Спиши
текст, вставляючи пропущені літери. Не забувай про правильне положення тіла під
час письма.
Ліс
Шумит... зелени... ліс. На гал…вині вел…кий дуб. Біля н…ого пригнулас… бері…ка. Дуб захи…ає її від вітру. Він великий і сил…ний. Берізка тріпо…е листоч…ами і раді… .
Перевір написане.
Фізична культура
Немає коментарів:
Дописати коментар