понеділок, 22 березня 2021 р.

 

23 березня

ЯДС (природознавство)

Тема. Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність людини.

-Поглянь навколо. Всюди нас оточують речі, якими ми постійно користуємося і до яких дуже звикли. Та ми навіть не замислюємося, звідки вони взялися. Сьогодні ти дізнаєшся, як люди винайшли різні речі, що змінили наше життя на краще. Тобто, про винаходи людства.

 Винаходи – це щось нове, або удосконалене старе, корисне у життєдіяльності людини.

Винахідники – люди, які завдяки своєму розуму і праці створюють щось нове і покращують те, що є.

Уся техніка, якою ми користуємося, колись була кимось винайдена. І це чудово! Адже жити без автотранспорту, комп'ютерів чи кухонних приладів було б, звісно, цілком реально, але дуже складно та навіть сумно. Але як саме?

- Подумай над тим, як би нам усім жилося без техніки? 

Наприклад, якщо б людство не винайшло холодильник, ми не могли б зберігати продукти харчування свіжими впродовж тривалого часу. Тобто, нам довелося б купувати продукти та одразу готувати з них страви. Ми не могли б заздалегідь купити м'ясо та заморозити його, а від морозива взагалі б довелося відмовитися! Зберігати продукти у холоді ми могли б хіба що взимку. 

-Подивися мультик «Фіксики. Пилосос».


https://www.youtube.com/watch?v=lw_eLfC5eIs

-Чим корисний цей винахід?

-Що, на твою думку, ще потрібно винайти?

Математика

Тема. Діагностична робота

- Уважно прочитай завдання і виконай діагностичну роботу.

1. У якому рядку записані лише результати таблиці множення числа 2?

А 12, 45, 6, 8, 39

Б 2, 6, 12, 18, 14

В 4, 6, 8, 21, 35

2.  Допоможи Катерині порахувати здачу, яку вона отримала

в магазині. Склади і запиши вираз на множення.



3. Прочитай задачу. Запиши розв’язання.

У саду зацвіло 4 сливи, а яблунь – у 7 разів більше.

Скільки всього дерев зацвіло у саду? 

4. «Забий» гол: з’єднай лініями м’ячі і ворота.



5. Порівняй

     5 • 3    4 •  5                                  3 • 7    4 •  9

     2 •   8      4 •  4                              4 • 8   5 •  7

 

6. Допоможи дітям обчислити периметри їхніх кухонь.

 Чия кухня має більший периметр? На скільки метрів більший?

- Познач смайликом настрій, який був у тебе під час виконання роботи.

Українська мова

Тема. Виразне читання твору. Форми слова та споріднені слова. Корінь слова. Вимова та правопис слів з ненаголошеними звуками в корені слова. Пряме й переносне значення слова. Створення письмового висловлювання. Запис слів під диктування.

-Переглянь п’яту серію анімаційного серіалу «Моя країна – Україна». З’ясуй значення назви міста Кривий Ріг.


https://www.youtube.com/watch?v=SGrfKNE301g

-Прочитай текст у підручнику на ст.46 про мандрівників з Португалії.

-Які слова вжиті в переносному значенні?

-Письмово виконай завдання 1,2,3, а завдання 4 – усно (підказка: постав подані слова у множині).

-Прочитай на ст.47, як потрібно перевірити ненаголошені голосні в корені слова.

-Запиши під диктовку слова. Письмово перевір, змінюючи слово, щоб ненаголошений е, и став наголошеним. Наприклад, весна – весни.

Земля - ….,  грибок - …., листок - …., село - ….,  зима - …. .

Інформатика

Тема. Програми та пристрої для простих розрахунків. Допомога іншим під час пошуку рішення. Аудіо- та інтерактивні книжки.

-Для роботи з числами існують різноманітні механічні та електронні пристрої.  Є також програма «Калькулятор», яка імітує електронний калькулятор. Подивися презентацію «Прості розрахунки» і дізнайся про це детальніше.

https://vseosvita.ua/library/materiali-do-uroku-z-temi-prosti-rozrahunki-2-klas-nus-360107.html

-Крім звичайних паперових книг є аудіо- та інтерактивні книжки. З аудіо-книгами ми вже знайомилися. А інтерактивні книги – це книги , в яких текст доповнюється 3D моделями, аудіо, відеоматеріалами, анімаціями. Їх використовують за допомогою планшету чи мобільного телефону. Подивися відео про науково-популярну книгу «Гаджетаріум» про найкращі пристрої. При дотику до екрана відповідні пристрої починають певним чином рухатися.

https://www.youtube.com/watch?v=dcHN7i33t0k&t=22s

-Спробуй за допомогою графічного редактора намалювати будь – який пристрій для виконання обчислень.

Бажаю удачі та наполегливості у виконанні завдань!

 

 

 

 CLASS   2


THEME  :   IN THE  COUNTRYSIDE.  ANIMALS
ТЕМА:       В  СЕЛІ.  ТВАРИНИ      


ДОБРОГО  ДНЯ,  ДІТИ!

СЬОГОДНІ  МИ ПРОДОВЖИМО  ВИВЧАТИ ТВАРИН,  ОПИСУВАТИ  ЇХ

ВИ ПОДИВИТЕСЬ ВІДЕО  І ЗВЕРНЕТЕ  УВАГУ  НА  СЛОВА, ЩОБ ВИВЧИТИ  ЇХ

SKIN                ШКІРА    
    
FUR                  ХУТРО

FEATHERS      ПІР'Я

SCALES           ЛУСКА


READ  (ЧИТАЄМО)

BIRDS  HAVE  FEATHERS.    - У  ПТАХІВ  ПІР'Я.

FISH   HAVE    SCALES.     --У  РИБ   ЛУСКА.

MAMMALS   HAVE  FUR.    --У САВЦІВ  ХУТРО.

REPTILES  HAVE  SKIN. -- У РЕПТИЛІЙ  ШКІРА.  

AMPHIBIANS  HAVE  SKIN.  - У АМФІБІЙ  ШКІРА.

ПОДИВІТЬСЯ  ВІДЕО  І  ВИВЧІТЬ  СЛОВА, ЯКІ НАПИСАНІ  ЗЕЛЕНИМ  КОЛЬОРОМ


ЗАВДАННЯ  НА  2  УРОКИ 

МОЛОДЦІ!      WELL  DONE!



                          



неділя, 21 березня 2021 р.

                   

          22 березня – Всесвітній день води

     

Цей день відзначають для того, щоб нагадати людству про важливість водних ресурсів для довкілля. Подивіться відео про водні запаси України та значення води.


https://www.youtube.com/watch?v=2gUVqWv2mFY

Тож бережіть себе та воду!

ЯДС (мовно – літературна галузь)    Українська мова

Тема. Розуміння значення слова як умова успішного спілкування. Перепитування як уточнення інформації. Види інформації: текстова, графічна, звукова (без уведення термінів). Створення письмового висловлювання.

Тема. Виразне читання/слухання твору. Форми слова та споріднені слова. Корінь слова. Лексичне значення слова. Створення письмового висловлювання на задану тему. Робота з орфографічним словником.

-Послухай аудіоказку Лариси Денисенко «Шуша і побиті байдики»


https://www.youtube.com/watch?v=0plPCX1Aqjc

-Поміркуй, про який винахід людства тут згадується?

-Який годинник могла знайти Гага у старому парку?

-Якими годинниками користуються сучасні люди? Чому він важливий для людей?

-Від якого слова утворене слово годинник?

-Так, від слова година. Визнач основу та закінчення в словах година та годинник.

-Добери ще споріднені слова до цих слів.

-Яка спільна частина у цих  словах?

-Нагадую, що спільна частина споріднених слів називається коренем і позначається дужкою. Познач корінь над кожним словом.

-Прочитай  казку «Шуша і побиті байдики» у хрестоматії на ст. 78 – 81.

-Як ти думаєш, для чого Гага вигадала про годинник?

-Напиши коротке міркування: чи можна для доброї справи говорити неправду?

-Що ти дізнався (дізналася) про байдики від Гаги? 

-Напиши, що насправді означає вислів бити байдики ( в довіднику на ст.80).

-Зроби перерву і підготуйся до наступного уроку.

Математика

Тема. Лічба об’єктів, позначення числом результату лічби. Таблиця множення числа 4. Вирази із змінною, що містять дію множення. Розв’язування задач.

-Полічи четвірками від 4 до 40. Це парні чи непарні числа?

-Полічи четвірками лапки усіх песиків (підручник №5 на ст.191).

-Ознайомся з таблицею множення числа 4. Які приклади ти вже знаєш?

-Обчисли вирази на дві дії (№6 на ст.192).

-Яку дію будеш виконувати спочатку?

- Не забудь вгорі написати результат першої дії.

-Усно виконай завдання № 2 на ст.191. Чому збільшуються добутки?

-Письмово виконай №3 (ст. 191).

-Прочитай і розв’яжи задачу №7 на ст.192.

Фізична культура

Тема. Загальнорозвивальні вправи з предметами (м’ячами). Рухливі ігри. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.

-Перед початком уроку пригадай правила безпечної поведінки

https://www.youtube.com/watch?v=TrvqidMnV6A

-Виконай загальнорозвивальні вправи з м’ячем за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=PGBJaxx4-_k

-У вільний час пограй у спортивні ігри

https://www.youtube.com/watch?v=rR-cU9Dikxo

Бажаю успіхів і міцного здоров’я!

субота, 13 березня 2021 р.


14 березня – День визволення Гайсина від нацистських окупантів. Земний уклін тим, хто звільнив наш рідний край!

14 березня український народ відзначає також День добровольця.  Це свято людей, які свідомо, за покликом власного серця, стали на захист своєї Батьківщини і захищають рідну землю від загарбників.


Подивіться фільм «Українські добровольці»


https://www.youtube.com/watch?v=MlRYmAhV5EQ&t=2s&ab_channel=NASVPressService

Ми дякуємо  добровольцям за те, що вони, не задумуючись ні на хвилину, стали на захист  України. Дякуємо всім, хто воював у перші дні, і воює зараз. Ми завжди пам’ятатимемо  подвиг добровольчих формувань!


четвер, 11 березня 2021 р.

                                                         Попереду – весняні   канікули.

Пригадайте правила безпечної поведінки під час канікул





 Бажаю усім гарно відпочити!














                                                                   

                                                            12 березня

ЯДС (математична галузь)

Тема. Збір, впорядкування, порівняння, групування даних. Виконання математичних завдань на основі зібраних (наявних) даних із застосуванням простих моделей. Зчитування даних з таблиць, піктограм, схем.

-Попрацюй з календарем (за цей рік). Склади таблицю днів народження твоїх рідних за зразком:

  

-Накресли в робочому зошиті стовпчикову діаграму. Зліва познач кількість повних років, внизу напиши імена своїх рідних.

-Склади 3 питання за даними діаграми і дай на них відповіді.

Фізична культура

Тема. Дитячий фітнес: танцювальні імпровізаційні вправи. Рухливі ігри. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, ігор.

-Для зміцнення здоров’я пропоную зайнятися фітнесом.

Дитячий фітнес – це поєднання гімнастики, аеробіки, йоги, хореографії та загально-розвивальних вправ.

- Пригадай правила безпечної поведінки під час виконання вправ (за потреби переглянь відео у попередньому уроці фізичної культури).

- Уважно переглянь відео і виконай вправи


https://www.youtube.com/watch?v=4obP2ah39n0

-У вільний час пограй у рухливі ігри з м’ячем на подвір’ї.

Українська мова

Тема. Робота з дитячою книжкою. Слухання аудіоказки. Виокремлення конкретної інформації з тексту. Створення письмового висловлювання.

-Уважно послухай казку Лариси Денисенко «Як Шуша познайомився з Гагою».   Спробуй запам’ятати, про які винаходи людини згадується.


https://www.youtube.com/watch?v=avGtNreBMg4

- Які потреби людей були задоволені за допомогою цих винаходів?

- Напиши, який винахід, на твою думку, є найважливішим? Чому?

- Запиши під диктування слова – назви винаходів: клей, нитки, голка, картон, відерце, окуляри.

- Визнач основу та закінчення у цих словах. (Нагадую – нульове закінчення – порожній квадратик).

- Прочитай цю казку в хрестоматії на ст. 77 – 78.

- Випиши з тексту споріднені слова до слова пір’я.

- Прочитай останнє речення в казці. Як ти його розумієш?

- Чи бували у твоєму житті ситуації, коли ти відчув (відчула) підтримку друзів?

- Навчися виразно читати цю казку.

ЯДС

Тема. Вплив реклами на вибір продуктів. Пам’ятки природи та культури рідної місцевості. Про що може повідомити назва?

-Сьогодні ми будемо вести мову про рекламу і її вплив на вибір продуктів.

Подивися презентацію «Реклама і здоров’я» і дай відповіді на запитання:

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-urok-30-reklama-i-zdorova-78337.html

-Яка мета реклами?

-Які продукти часто рекламують?

-Як реклама впливає на вибір продуктів?

-Який негативний вплив реклами?

-Який висновок можна зробити?

-Запам’ятай: розрекламовані товари зазвичай не кращі за ті, які не рекламують. Крім того, вони дорожчі тому, що до ціни товару враховують витрати на рекламу.

-У нашій місцевості є багато різноманітних пам’яток природи та культури. Ознайомся з деякими з них за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=QrPnldNaPzE

-Подумай, про що може повідомити назва?

Образотворче мистецтво

Тема. Малювання графічними матеріалами, фарбами. Дотримання охайності та правил техніки безпеки. Презентація власної творчості.

- Підготуй альбомний аркуш, пензлі різної товщини, воду.

- Весна  - період відродження природи. Які ознаки весни ти знаєш?

- Пропоную сьогодні намалювати весняний пейзаж. Нагадаю, що пейзаж – це

жанр образотворчого мистецтва, в якому об'єктом зображення є природа. Пейзажем називають також окремий твір цього жанру.

- Багато художників у своїх картинах зображували природу. Подивися презентацію

«Початок весни у картинах відомих художників».

https://naurok.com.ua/prezentaciya-pochatok-vesni-u-kartinah-vidomih-hudozhnikiv-172719.html

- Який пейзаж тебе вразив найбільше? Чому?

- Для того, щоб намалювати пейзаж, поверни альбомний аркуш горизонтально. Проведи лінію горизонту (вище середини аркуша).

- На передньому плані розташуй дерева. Подумай, чим можна доповнити малюнок?

- Пам’ятай, що предмети, які знаходяться ближче до нас, зображуються чіткішими, ніж ті, що розташовані вдалечині.

- Ближчі предмети завжди загороджують предмети, що знаходяться далі.

- Дрібні деталі промальовуй тонким пензликом (не забувай знімати з нього зайву воду).

- Дотримуйся охайності та правил техніки безпеки.

- Презентуй свою роботу близьким.



 CLASS  2



THEME :  IN THE  COUNTRYSIDE

                                                                           В   СЕЛІ

HELLO,,
ДОБРОГО  ДНЯ,  ДІТИ.

СЬОГОДНІ  ВИ  ДІЗНАЄТЕСЬ, ЩО  ДЕЯКІ  СЛОВА  В  АНГЛІЙСЬКІЙ  МОВІ УТВОРЮЮТЬ МНОЖИНУ НЕ ЗА ПРАВИЛОМ. СЛОВА  ЗМІНЮЮТЬСЯ  


НАПРИКЛАД:

A MOUSE     -     MICE                                             МИША    -    МИШІ                   
A  CHILD      -  CHILDREN                                      ДИТИНА   -ДІТИ
A  SHEEP      -  SHEEP                                              ВІВЦЯ       -   ВІВЦІ
A  WOMAN    -WOMEN                                           ЖІНКА      -  ЖІНКИ
A  PERSON    -   PEOPLE                                         ЛЮДИНА  -  ЛЮДИ
A  MAN          -  MEN                                                ЧОЛОВІК    -   ЧОЛОВІКИ




ПІСЛЯ   ПЕРШОЇ  ХВИЛИНИ   ЙДЕ  ПОЯСНЕННЯ.  СЛУХАЙТЕ  УВАЖНО   І  ВИВЧАЙТЕ  ЯК  ЧИТАЮТЬСЯ  ТА  ВИМОВЛЯЮТЬСЯ  СЛОВА


GOOD  LUCK!