CLASS 2
THEME: AMUSEMENT PARK
ЩЕ ПОВТОРІТЬ СЛОВА ІЗ ПОПЕРЕДНЬОГО ЗАПИСУ ПРО ПАРК РОЗВАГ І НАПИШІТЬ ЧОТИРИ РЕЧЕННЯ
ЗА ЗЗРАЗКОМ: I'D LIKE TO BUY CHIPS /Я ХОТІВ БИ КУПИТИ ЧІПСИ/
LET'S RIDE A MERRY-GO-ROUND /ДАВАЙ ПОКАТАЄМОСЬ НА КАРУСЕЛІ/
ЩЕ ПОВТОРІТЬ СЛОВА ІЗ ПОПЕРЕДНЬОГО ЗАПИСУ ПРО ПАРК РОЗВАГ І НАПИШІТЬ ЧОТИРИ РЕЧЕННЯ
ЗА ЗЗРАЗКОМ: I'D LIKE TO BUY CHIPS /Я ХОТІВ БИ КУПИТИ ЧІПСИ/
LET'S RIDE A MERRY-GO-ROUND /ДАВАЙ ПОКАТАЄМОСЬ НА КАРУСЕЛІ/
8 квітня
Початок
онлайн – уроків о 9 год 30 хв.
ЯДС
(природознавство, онлайн)
Тема. Прості спостереження/досліди. Поняття
про форму Землі. Глобус – модель Землі.
Завдання: Подивися відео «Наша планета – Земля»
- Яку форму
має Земля?
- За
допомогою яких спостережень люди дізналися про форму Землі?
- Що таке
глобус?
- Про що ще
ти можеш розказати з побаченого?
- Намалюй,
якими були уявлення людей про нашу планету.
- Продовжуй
спостерігати за змінами в природі навесні.
Математика
(онлайн)
Тема. Знаходження невідомого дільника.
Перевірка правильності виконання дій множення і ділення. Розпізнавання знайомих
геометричних об’ємних фігур серед предметів навколишнього середовища, на
малюнках.
Завдання: задача 3 на ст.207 (усно), дібрати
числа (№4, ст.207, №3, ст.208) – письмово.
Розв’язати
задачі №4, №5 на ст.209 – письмово. Перевірити ділення (№7, ст.209) – письмово.
Українська
мова (онлайн)
Тема. Виразне читання/слухання твору. Вірш.
Рима, ритм, настрій у вірші. Вибіркове читання. Визначення основи, закінчення,
кореня слова. Створення письмового висловлювання.
Завдання: прочитати «Равличні вірші» Катерини
Бабкіної в хрестоматії на ст.47 – 49. Виписати усі форми слова равлик. Дібрати споріднені (спільнокореневі)
слова.
(Перевір
себе за підручником на ст.51). Виділи у цих словах основу, закінчення, корінь.
Вивчи один вірш напам’ять і запиши його.
Прочитай текст
в підручнику на ст.51. Напиши коротке висловлювання:
«Яка користь
від равликів?»
Фізична
культура
Тема. Вправи для розвитку фізичних якостей:
швидкості. Рухливі ігри. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних
вправ, ігор.
-Пригадай
правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ і виконай
розминку.
-Виконай
вправи для розвитку швидкості.
https://www.youtube.com/watch?v=vWDsRi-KFt4
-Пограй у
рухливі ігри на свіжому повітрі.
Бережи
себе і своїх близьких!
7 квітня
– Всесвітній день здоров’я!
7
квітня щорічно відзначають Всесвітній день здоров'я, починаючи з 1950 року. Саме
тоді було засновано Всесвітню організацію охорони здоров'я. Мета святкування —
підкреслити важливість здоров'я кожної людини і людства в цілому. У наш час
здоров'я — це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна
гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до
навколишнього середовища.
Подивися відео про історію свята та складові здоров’я.
-Виконай цікаві завдання, що стосуються
здоров’я.
-Бажаю здоров’я тобі і твоїм рідним!
ЯДС
(мовна галузь) Українська мова
Тема. Створення невеликих висловлювань на добре відому тему
з різною метою спілкування. Ключові слова у висловлюванні. Перетворення
інформації. Пошук в тексті необхідної інформації. Виразне читання/слухання
твору. Робота з лексичним значенням слова. Перевірка сумнівних написань за
орфографічним словником. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких
географічних назвах. Створення письмового висловлювання. Редагування
висловлювання.
- Повтори уривок з казки «Слон Ґудзик
і вогняна квітка» на ст.140 – 141.
- Запиши слова, які трапилися в
казці, вставляючи пропущені букви.
М…телик, галяв…на, п…люстка,
дівч..нка, вел…тні, ґудз…к, віт…р, літ…ра, вп…ред, д…рево, вул…ця.
- Перевір написання слів, у яких
сумніваєшся за орфографічним словником.
- Чому слово ґудзик написано з малої літери, а в казці – з
великої.
- Які ще слова з казки завжди
пишуться з великої літери. Знайди ці власні назви в тексті і запиши їх.
- Дочитай казку до кінця.
- Поясни (усно) значення слів
квапитися, вигулькувати, затріпотіти, запалахкотіти, замерехтіти. За потреби
скористайся тлумачним словником.
- Пригадай, які чарівні предмети в
казках допомагають подолати час? (Підказка: чоботи – скороходи, чарівний
килим).
- Напиши, що б ти обрав (обрала б)
для подорожі?
- Пофантазуй, куди б хотів (хотіла б)
здійснити мандрівку у часі?
- Яка пригода могла б з тобою
трапитися?
- Прочитай власний написаний текст.
Подумай, що ти хочеш уточнити. Внеси доповнення, тобто відредагуй текст.
- Намалюй ілюстрацію до свого тексту.
- За ключовими словами та ілюстрацією
перекажи текст.
- Відпочинь і підготуйся до наступного
уроку.
Математика
Тема. Доповнення «числових трійок» на
множення і ділення. Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач.
- Спочатку
попрацюй усно з підручником на ст.207.
- Доповни
«числові трійки» (№1).
- Ознайомся
з правилом в довідничку на ст.207. Вивчи його.
-
Використовуючи правило, усно розв’яжи задачу №2.
- Попрацюй в
зошиті на ст.57. Зменш подані числа у 4 рази (№1 вгорі).
- Устав
потрібні числа, використовуючи вивчене правило (№1 внизу).
- Виконай
вправи для очей і переходь до задач.
- Прочитай задачу №2 (вгорі). Про що вона?
- Що сказано
про яблуні? А про груші?
- Як знайти,
скільки груш? (За потреби скористайся довідником на ст.205). Запиши вираз і
пояснення.
- Що сказано
про вишні?
- Якою дією
знайдеш, скільки вишень? Запиши.
- Не забудь
про пояснення і відповідь.
- Склади і
розв’яжи задачу за коротким записом (№2 внизу).
ЯДС (ТЕО)
Тема. Макетування. Виготовлення й
оздоблення об’ємних виробів із штучних матеріалів (картон, пінопласт). Добір
конструкційних матеріалів, інструментів та пристосувань для виготовлення
виробу. Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності.
-Продовжуємо
вивчати тему «Макетування». Сьогодні пропоную виготовити об’ємний виріб з
пінопласту. Пінопласт — це відмінний матеріал не лише для будівельних і
ремонтних робіт, але й засіб, який широко використовують для виготовлення
різних виробів. Речі, виготовлені з пінопласту недорогі, дуже легкі і
вологостійкі.
-Якщо у тебе
немає можливості придбати пінопласт в магазині, то можна взяти пакувальний
пінопласт, який досить просто різати і надавати йому необхідну форму.
Розглянемо, як зробити саморобку з пінопласту.
-Перед тим
як приступити до роботи з пінопластом, необхідно врахувати особливості цього
матеріалу: він легко кришиться, його можна різати. Для цього можна скористатися
ніхромового ниткою, канцелярським ножиком.
-Готові і
повністю оброблені вироби з пінопласту слід пофарбувати водоемульсійною фарбою.
Познайомся з кращими ідеями виробів з пінопласту.
-Перед початком роботи пригадай правила безпеки при роботі з канцелярським
ножем.
Правила роботи з канцелярським
ножем.
1. Тримай ніж без великих зусиль, але міцно, щоб під час роботи рука не
зіскочила на лезо.
2. Не працюй тупим і несправним ножем.
3. Не тримай ніж лезом вгору. Подавай ручкою вперед.
4. Зберігай ніж у визначеному місці з закритим лезом.
-Виконай виріб з пінопласту за поданим нижче зразком чи за уявою.
Бажаю успіхів!
Нагадую, що в четвер
онлайн - уроки розпочнуться о 9 год 30 хв.
6 квітня
ЯДС
(природознавство)
Тема. Прості спостереження. Досліди. Пори
року та їхні ознаки. Вплив Сонця на сезонні явища в природі.
-Настала весна. Все навколо оживає. Стає тепліше, птахи
повертаються з теплих країв, на деревах з’являються бруньки.
Проведи
спостереження за бруньками.
- Підійди до куща бузку чи смородини.
Ти бачиш бруньки?
- Це крихітні колисочки, у яких
ховаються молоді листочки. Весняне сонечко голубить бруньки. Понюхай, як вони
приємно пахнуть.
- Якщо наступити на бруньку тополі,
вона міцно приклеїться до підошви. А в березових бруньках багато корисних
речовин, які виліковують людей від багатьох недугів.
-Спостерігай за бруньками потягом
місяця. Занотовуй зміни, які з ними відбудуться.
Ти, звичайно, знаєш, що Земля рухається навколо Сонця і внаслідок цього
руху поверхня Землі освітлюється по-різному. Тому розташування Сонця на
небосхилі в різні пори року також змінюється. Від річного руху Землі залежать
зміни пір року.
- Пригадай, які є пори року. Назви їх
головні ознаки. Тобі в нагоді може стати ця презентація https://vseosvita.ua/library/prezentacia-pori-roku-dla-distancijnih-zanat-286732.html
- У природі постійно відбуваються
зміни. Їх називають явищами природи. Зміна дня і ночі, зміна пір року, поява
або зникнення хмар чи вітру, випадання дощу, цвітіння
рослин, достигання плодів і насіння,
жовтіння і опадання листя, відліт птахів у вирій або їх повернення з теплих
країв – усе це явища природи. Ці зміни тісно пов’язані із Сонцем. Сонце є головним джерелом тепла на
Землі. Навесні воно розтоплює сніг, випаровує калюжі. Від висоти Сонця на
небосхилі залежить, холодним чи теплим буде день.
-Поміркуй, які ще зміни залежать від
висоти Сонця на небосхилі?
Математика
Тема. Порядок дій у виразах без дужок (2-3
дії), коли є дія множення чи ділення. Складання виразів. Доповнення і розв’язування задач.
-Пригадай табличку ділення на 5.
-Розпочинай роботу в зошиті. Виконай
№4 (підручник ст.206).
Нагадую, що зменшити на – це відняти,
зменшити у …разів – поділити.
- Обчисли вирази №5. Пам’ятай, що у
виразах без дужок спочатку виконуй дії множення
і ділення, а потім додавання і віднімання. (Над виразами підказка: порядок дій).
- Склади вирази за схемами та обчисли
їх (№6 на ст.206). Пам’ятай про порядок дій.
- Виконай вправи для очей.
- Усно розв’яжи задачу №5 на ст.207.
- Прочитай задачу №8 на ст.206. Про
що в ній іде мова?
- Що відомо про синю стрічку?
- Що сказано про червону стрічку? Як
знайти її довжину? (Довідничок на ст.185).
- Запиши вираз і пояснення.
- Що відомо про жовту стрічку?
- Знайди її довжину.
- Яка стрічка довша? На скільки?
Запиши.
- Відпочинь і підготуйся до наступного
уроку.
Українська
мова
Тема. Виразне читання/слухання твору. Робота з деформованим
текстом. Пошук у тексті зразків відповідних мовних явищ: слова в прямому чи
переносному значенні. Створення письмового висловлювання.
- Пригадай уривок з казки «Слон Ґудзик і вогняна
квітка» (ст. 137-138).
- Яку примовку казав слон?
- Запиши її з пам’яті.
- Знайди у тексті рядки, де розказано про каштанових
листонош.
- Чому їх називають ще пелюстинками?
- Прочитай уривок далі на ст.140 – 141.
- Які чарівні предмети мала Яся?
- Що співали каштанові листоноші?
- Які слова мала написати дівчинка у весняному листі?
- Чим цей лист відрізняється від звичайного?
- Перепочинь.
Виконай руханку разом із слоненятами. https://www.youtube.com/watch?v=tlcHf6Sf2Jo
- Прочитай і запиши у реченнях на місці пропусків
потрібні слова або сполучення слів.
Яся
розтисла _______ і побачила, що й справді у неї на __________ лежить ______ камінчик,
схожий на пшеничну зернину. А ще вона відчула, як її ______ коси розвіяв
_______ вітерець, а очі засліпило ______ світло – ніби з її руки вистрибнув не
один, а цілих три веселі _____ зайці. І ______ зернятко також лежало на
_______ - все було точнісінько так, як у
________ примовці слона _______ .
- Перевір написане за текстом на ст.140 (2 абзац).
- У тексті є сполучення слів «золоте волосся». Чи
можна стверджувати, що в Ясі було волосся із золота?
- В якому значенні вжито це словосполучення?
- Навчися виразно читати уривок казки на ст.140 – 141.
Інформатика
Тема. Читання інформаційних знаків.
Створення власних. Орієнтування за допомогою інформаційних знаків та позначок
на цифрових пристроях і у доступному середовищі.
- Подумай, де ми можемо знайти потрібну інформацію?
- Спробуй розкодувати інформацію (№1, зошит ст.46)
- Виконай завдання 3,4 (ст. 47).
- Як ти думаєш, чи вміють зображення говорити? (№1 на ст.48).
- З’єднай лініями інформаційний знак і його назву (№2 на
ст.48)
- Підпиши значки програм для спілкування (№3 на ст.49).
- Познач пристрої, які використовують для відеозв’язку (№4 на
ст.49).
- Переходь до роботи за комп’ютером. Пам’ятай про правила
безпечної роботи.
- Намалюй в графічному редакторі дорожній знак. Про що
говорить інформація, зображена на ньому?
- Відпочинь. Пограйся на свіжому повітрі.
Бажаю
успіхів і міцного здоров’я!
5
квітня
Тема
цього місяця – рух і час.
Усе,
що нас оточує, постійно рухається, і ми також. Щомиті світ зазнає змін,
незалежно від того, хочемо ми цього чи ні. Щоб зміни сприяли нашому зростанню, збагаченню,
обов’язково необхідно докладати зусиль.
Усе
змінюється невблаганно, безупинно, щомиті. Це зміни, які перетворюють наше
життя на рух. Рух униз або вгору. Рух наповнює нас почуттям радості, здоров’я,
щастя, вдячності, бажанням творити і самому змінювати це життя на краще.
Нові горизонти завжди здаються нам великими труднощами просто тому, що
їхнє підкорення нам невідоме. Але навіть найскладніший маршрут починається з
першого кроку, отже, не варто боятися цей крок здійснити. (Матеріал взято з
посібника «Ранкові зустрічі 2 клас.» авт.- упоряд. С.В.Сигида).
- Пригадай, рух яких об’єктів ми можемо
спостерігати?
- Поміркуй: що рухається майже непомітно для
людського ока?
- Подивися в підручнику з української мови
малюнок на ст.50. Які об’єкти, зображені на малюнку, рухаються? Як вони можуть
змінитися через рік, 10 років, 50 років?
- Яких змін можуть зазнати люди та тварини,
зображені на малюнку, через певний час?
ЯДС
(мовна галузь)
Тема. Правдива і неправдива інформація.
Пошук джерел підтвердження правдивості отриманої інформації. Аудіовізуальні
медіа. Елементи форми і їх значення для сприйняття основних ідей. Створення
письмового висловлювання.
-Ти вже знаєш, що інформація може бути правдивою і
неправдивою. Правдива інформація та, яка відповідає дійсності.
- Подумай, як можна перевірити правдивість інформації?
- Для чого, на твою думку, дехто подає завідомо неправдиву
інформацію?
- Подивися цікавинки про слонів.
- Як ти думаєш, в цьому відео правдива інформація чи ні?
- Як її можна перевірити?
- Коротко запиши те, що тебе з побаченого у відео особливо
вразило.
Математика
Тема. Лічба об’єктів, позначення
числом результату лічби. Зменшення числа у кілька разів. Розуміння суті
відношень «менше у…», «зменш у…».
- Пригадай табличку ділення на 4.
- Виконай в робочому зошиті завдання №1 (підручник ст.205). До
кожного виразу на множення знайди вираз на ділення. Запиши ці вирази і обчисли.
- Прочитай задачу №2 на ст.205.
- Про що ця задача?
- Скільки писанок у першому кошику?
- Що сказано про другий кошик?
- У 3 рази менше, ніж 12 означає: 12 : 3
- Розв’яжи цю задачу за поданою схемою.
- Прочитай пояснення в довідничку.
- Прочитай задачу №3 (1). Чи можна одразу дати відповідь на
питання?
- Що будеш шукати спочатку?
- Як знайти, скільки всього отворів має «концертна» сопілка?
- На скільки дій ця задача?
- Запиши розв’язок. Не
забудь про пояснення і відповідь.
-Прочитай і розв’яжи задачу №3(2).
- Відпочинь і підготуйся до наступного уроку.
Українська мова
Тема. Виразне читання/слухання твору.
Прогнозування змісту за заголовком та ілюстрацією до тексту. Спільнокореневі
слова та форми слова. Лексичне значення слова. Створення письмового
висловлювання. Робота з орфографічним словником, редагування висловлювання.
-Прочитай заголовок (хрестоматія ст. 137) та розглянь
ілюстрацію (ст.139) до тексту,
який ти сьогодні будеш читати.
- Які події зображено?
- Як ти думаєш, де і коли відбувається подія?
- Прочитай передмову до казки «Слон Ґудзик і вогняна квітка»
(ст.137).
- Що ти дізнався (дізналася) про таємного друга Ясі?
- Прочитай уривок на ст. 137-138.
- Яку подорож запропонував слон?
- За яких умов вона може здійснитися?
- Доведи, що це казка?
- Запиши форми слова до слова слон (Кого? Кому? Ким? У кого?)
- Добери спільнокореневі слова до слова слон. Виділи закінчення, основу, корінь.
- Якби слон Ґудзик
запропонував тобі мандрівку в часі, то в якій порі року ти б хотів (хотіла б)
опинитися?
- Напиши розповідь про свою улюблену пору року. За потреби
скористайся словником.
- Прочитай написане. Що ти хочеш уточнити у тексті? Внеси
доповнення, тобто відредагуй власний текст.
- Навчися виразно читати уривок на ст. 137 – 138.
Фізична культура
Тема. Вправи для розвитку фізичних якостей:
сили. Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та способи їх
уникнення. Рухливі ігри та естафети. Правила безпечної поведінки під час
виконання фізичних вправ, ігор.
- Для початку пригадай правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ
- Виконай вправи для розвитку сили за покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=13LFA1mnQAo
-Під час фізичних навантажень потрібно слідкувати за ступенем
втомлюваності.
Пригадай найпоширеніші ознаки
втоми:
* Зміна кольору обличчя – почервоніння, збліднення,
посиніння;
* Ступінь спітнілості – спітніле обличчя, зокрема лоб;
* Характер дихання – дихання ротом, задишка;
* Робота серця – трохи прискорене чи посилене
серцебиття;
* Погіршення якості виконання рухів – втрата
ритмічності, зниження швидкості, млявість;
* Погіршення постави.
- Якщо ти втомися (втомилася), то слід негайно зменшити
фізичне навантаження:
зменшити кількість вправ, або уповільнити темп їх виконання.
Отож, не
перевтомлюйся! Гарного відпочинку!
2 квітня –
Міжнародний день дитячої книги
Щороку 2 квітня ми святкуємо
Міжнародний день дитячої книги. Це свято було започатковане 1967 року рішенням
Міжнародної ради з питань дитячої книги. А дата була обрана не випадково. Саме
цього дня народився славетний данський казкар – Ганс Крістіан Андерсен. Тож,
відзначаючи цю подію, ми згадуємо всі чудові твори цього дивовижного митця й
оцінюємо подальші старання його послідовників. А також розуміємо, яке місце
сьогодні посідає книга у житті людини. Саме книжка допомагає нам пізнати себе і
розуміти світ.
-Подивися відео, яке познайомить тебе
з цікавими фактами про день дитячої книги
ЯДС
(математична галузь)
Тема. Розпізнавання серед ситуацій із свого
життя тих, що потребують перелічування об’єктів, вимірювання величин,
обчислення. Створення макетів реальних та уявних об’єктів.
- Подивися,
як діти порахували яблука (підручник
ст.201, №1).
- Прочитай і
розв’яжи задачу №10 на ст.204. Доповни дві наступні задачі, використовуючи
числові дані першої задачі. Запиши розв’язки.
- Виконай
завдання №2 на ст.202.
- Накресли
перший відрізок довжиною 6 см, а другий удвічі довший, ніж перший.
Третій відрізок на 3 см коротший, ніж другий.
- Повтори
таблиці ділення на 2,3,4,5 (підручник ст. 203).
- Склади з
підручних матеріалів макет ракети чи космічного корабля.
Фізична
культура
Тема. Вправи на релаксацію. Дихальні
вправи. Рухливі ігри. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних
вправ, ігор.
-Виконай релаксаційну вправу «Метелик»
https://www.youtube.com/watch?v=ODR7PCYC1HA
-Виконай дихальні вправи
https://www.youtube.com/watch?v=67nsp58w284
- Пригадай правила безпечної поведінки під час ігор.
- Пограйся в рухливі ігри на свіжому повітрі.
Українська
мова
Тема. Робота з дитячою книжкою. Презентація
учнями улюблених дитячих книг
Їхніх батьків/бабусь/дідусів. Робота з текстом та
прислів’ями.
- Ви вже знаєте, що сьогодні – Міжнародний день дитячої
книги. Книга має для нас надзвичайне значення. Звідки береться молоко, як росте
хліб, чому змінюються пори року? Про все це ми можемо довідатися з книг.
Книга вчить, як на світі жить.
Дім без книги – день без сонця.
З книгою жити – з
добром дружити.
З ручаїв – ріки, з
книжок – знання.
З книгою подружишся,
розуму наберешся.
- Поясніть, як ви їх розумієте.
- Запишіть ці прислів’я і запам’ятайте.
- Коли ви були маленькі,
батьки вам читали книги. А коли вивчили літери – самі стали читачами. Недавно
на уроці ви розповідали про свої улюблені книги. А сьогодні я прошу розповісти про улюблені книги ваших батьків,
дідусів чи бабусь.
- Пропоную послухати казку «Найласкавіші руки» відомого українського письменника Василя Сухомлинського
- Про кого
ця казка?
- Що трапилося з дівчинкою?
- Як вона описала свою маму?
- Прочитай текст в підручнику на ст. 49
- Чому він має таку назву?
- Про що у ньому розповідається?
- Яка його головна думка?
- Як уміння запитувати може допомогти у школі?
- Навчіться виразно читати цей текст.
ЯДС
Тема. Походження назви
населеного пункту, розташування.
- Існує кілька
версій походження назви нашого міста.
1) Є така
легенда. Гайсин був маєтком багато пана і знаходився серед густих лісів і
боліт. Його син, який дуже любив полювати, потрапив в непрохідне болото і зник
там безслідно. Це так вплинуло на вбитого горем батька, що він збожеволів і
став ходити по лісах і болотах, гукати : "Гей, син!" Звідти і назва
"Гейсин", а пізніше "Гайсин".
2) Слово
Гальшин походить від польсько-литовської назви "лісництво". Наш край
в ті часи був вкритий густими лісами.
3) Гайсин як місто відродився на місці знищеного
поселення з назвою, що походила від імені праслов'янського бога вирія і
потустороннього світу Гайтосира. Символом цього бога був птах в небі. Серед
багатьох назв лелек є і "гайтошир". Доказом цієї версії може бути і
давній герб Гайсина - крило на фоні блакитного неба-вирія.
4) Назва
Гайсин походить від слів гайшин, гейшин - "лісова сторожка",
"житло лісника" (лісника раніше називали гайовим, гаївником).
- Наше місто
розташоване на річці Сіб на відстані 94 км від
Вінниці, яка є обласним центром.
- Розкажи,
що тобі найбільше подобається у нашому місті?
Образотворче
мистецтво
Тема. Зв’язок музики з іншими видами
мистецтва. Слухання колискових пісень у виконанні професійних співаків.
Малювання графічними матеріалами, фарбами (ілюстрації колискових пісень).
Дотримання охайності та правил техніки безпеки. Презентація власної творчості.
- Підготуй
до уроку фарби, простий олівець, пензлі різної товщини, воду в стаканчику,
аркуш альбомного паперу.
- Ти вже
слухав (слухала) на попередньому уроці колискову пісню «Котику сіренький» у
виконанні Ніни Матвієнко. Як ти думаєш, чи співають чоловіки колискові?
- Послухай,
як виконує колискову відомий український співак Віктор Павлік
https://www.youtube.com/watch?v=uRSKiP5ZKfw
-Чому, на
твою думку, він захотів створити цю пісню, коли існує стільки колискових?
-Пригадай картину Берти Морізо «Колиска». Чи
підходить зображене на картині до змісту пісні?
- Спробуй
виконати ілюстрацію до однїєї з прослуханих колискових.
- Дотримуйся
охайності та правил техніки безпеки.
- Презентуй
свою роботу близьким.
Успіхів у
роботі і гарних вихідних!